Skocz do zawartości

[amortyzator] Rower z Rebą RL 100mm czy Fox Evolution 32 Float RL 100mm

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam

Po niedzieli zamawiam, któryś z rowerów CUBE wyposażonych w owe amortyzatory...Zaznaczę iż jestem laikiem o serwisowaniu amortyzatorów nie mam zielonego pojęcia....Który będzie lepszy?Moja waga to ponad 70kg rower z Rebą drożej mnie wyniesie bo ma lepsze hamulce model to LTD SL z FOX-em troszkę taniej bo to model LTD RACE, będę miał rabat więc oba biorę pod uwagę. Jestem laikiem i czy poradzę sobie z ustawieniami Reby/Fox-a pod siebie w moim mieście nie ma serwisów tych amortyzatorów co radzicie? Nie zamierzam katować roweru, czasem jakiś może cięższy teren tak to lasy, jakieś trasy itp...

Pozdrawiam i proszę o opinie

Dodam, że rower z FOX-em wyniesie mnie jakieś 3900zł a REBĄ 4300zł

Napisano

podaj może linki do tych rowerów, żeby było widać dokładnie co się porównuje.

Reba SL chyba ma ten plus, że ma manetkę? (masz tam manetkę?) i masz regulację FloodGate (chociaż ukrytą) - co na płaskim daję więcej możliwości blokady

Fox RL - standardowe ustawienia, tłumienie powrotu i blokada (ale chyba bez manetki?),

oba będą pracować równie dobrze, niektórzy mogli by uznać/napisać że Fox to większy prestiż itp :)

wyższa cena modelu z Rebą musi wynikać z lepszego pozostałego osprzętu, sama taka Reba kosztuje minimalnie mniej niż Fox.

(znalazłem dwa LTD Race i jeden był z Foxem, drugi z Rebą).

Napisano

Już daje linki:

LTD SL 2012 z REBĄ - http://www.cube.eu/hard/ltd/ltd-sl-grey-metal-green/

LTD RACE 2012 z FOX-em - http://www.cube.eu/hard/ltd/ltd-race-grey-metal-blue/

Generalnie różnica w sl to hamulce Shimano XT RACE z foxem nie ma manetki SL z REBĄ ją ma. Moje pytanie takie odnosnie serwisowania jestem zielony nie mam o tym pojecia, w blozie katowac roweru nie bedę jak czesto w tych amorach trzeba go robić zaznacze, ze serwis wchodzi tylko w gre na wysylke w autoryzowanych punktach. Raz na 2 lata wystarczy gdy będe uzywal brunoxa i dbal?

Napisano

Rebe spokojnie zrobisz w domu nic trudnego z foxem nie wiem jak jest, moją rebe serwisowałem po dwóch latach dopiero bo wcześniej nie było potrzeby :D

Napisano

dokładnie, swoją Rebę serwisowałem co 2 lata (mało jeździłem), jedynie przed jazdą i po jeździe psikałem brunoxem żeby była czysta (serwis Reby w warszawie - wymiana uszczelek i oleju, to ok 150pln)

z Foxem wcale nie jest trudniej, kilka rzeczy odkręcić, wylać olej, wlać nowy itp. chociaż same uszczelki są trochę droższe.

Napisano

Ludziska który byście wzieli oba rowery mi się podobają i oba biore pod uwagę.....Różnica to amor i hample i z tąd różnica w cenie...a na marginesie z rebą rzeczywiście kupe zabawy z dostrojeniem pod siebie jest? Tak raz na 2 lata bym serwisował w błocie jeździć nie bede i deszczu raczej też nie bo tego nie lubie więc amor nie dostanie mocno w kość

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

• Dodaj nową pozycję...