Skocz do zawartości

[amortyzator] Rower z Rebą RL 100mm czy Fox Evolution 32 Float RL 100mm

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam

Po niedzieli zamawiam, któryś z rowerów CUBE wyposażonych w owe amortyzatory...Zaznaczę iż jestem laikiem o serwisowaniu amortyzatorów nie mam zielonego pojęcia....Który będzie lepszy?Moja waga to ponad 70kg rower z Rebą drożej mnie wyniesie bo ma lepsze hamulce model to LTD SL z FOX-em troszkę taniej bo to model LTD RACE, będę miał rabat więc oba biorę pod uwagę. Jestem laikiem i czy poradzę sobie z ustawieniami Reby/Fox-a pod siebie w moim mieście nie ma serwisów tych amortyzatorów co radzicie? Nie zamierzam katować roweru, czasem jakiś może cięższy teren tak to lasy, jakieś trasy itp...

Pozdrawiam i proszę o opinie

Dodam, że rower z FOX-em wyniesie mnie jakieś 3900zł a REBĄ 4300zł

Napisano

podaj może linki do tych rowerów, żeby było widać dokładnie co się porównuje.

Reba SL chyba ma ten plus, że ma manetkę? (masz tam manetkę?) i masz regulację FloodGate (chociaż ukrytą) - co na płaskim daję więcej możliwości blokady

Fox RL - standardowe ustawienia, tłumienie powrotu i blokada (ale chyba bez manetki?),

oba będą pracować równie dobrze, niektórzy mogli by uznać/napisać że Fox to większy prestiż itp :)

wyższa cena modelu z Rebą musi wynikać z lepszego pozostałego osprzętu, sama taka Reba kosztuje minimalnie mniej niż Fox.

(znalazłem dwa LTD Race i jeden był z Foxem, drugi z Rebą).

Napisano

Już daje linki:

LTD SL 2012 z REBĄ - http://www.cube.eu/hard/ltd/ltd-sl-grey-metal-green/

LTD RACE 2012 z FOX-em - http://www.cube.eu/hard/ltd/ltd-race-grey-metal-blue/