Skocz do zawartości

[stojak serwisowy] Jaki wybrać w cenie do 100 zł


Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Przeszukałem sporo propozycji stojaków rowerowych w cenie do 100zł. Najlepsze są te z łapą trzymającą rower za ramę w powietrzu, ale to są znacznie wyższe ceny.

Natomiast znalazłem coś takiego:

http://allegro.pl/aluminiowy-stojak-rowerowy-serwisowy-12-28-i2206697419.html

 

Sprzedawca twierdzi (i ma zapewne rację), że nadaję się to także na przednie koło. Do bieżącej obsługi roweru wydaje się to sensowe i niedrogie rozwiązanie. Czy miał ktoś z tym styczność ? Jak ze stabilnością - czy rower nie chybocze się na boki itp ?

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie znam się na tym, ale znalazłem coś takiego ale są też zdjęcia z rowerem ;) może pan wywnioskuje coś jeszcze z tego http://allegro.pl/se...2197576878.html

 

Dziękuję, ale chodziło mi bardziej o subiektywne wypowiedzi osób, które miały z tym styczność i mogą (lub nie) to polecić. Ew. cos podobnego :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zainteresował mnie jeszcze ten stojak - Veloman Bike Star

Z tego co widze to nie jest on składany tak jak Velomann Trim v 2500, tak ?

I czy łapy są takie same w obu stojakach, bo nie widze dokałdnie po zdjęciach producenta .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do Velomanna Bikestar, to gdzieś czytałem że część szczęk ma z plastiku i można je połamać (choć nigdzie nie czytałem, żeby komuś się to udało ^_^ ), mam nadzieję, że to w czymś pomoże.

 

Również od jakiegoś czasu rozglądam się za tym stojakiem, myślałem o homemade, ale nie na moje warunki - nie miałbym gdzie trzymać 20kg złomu. :pirate: Więc wciąż poluję na Velomanna, bo w Polsce ten stojak nie ma konkurencji. :thumbsup:

 

Może ktoś chce sprzedać? Nawet uszkodzony wezmę za 100zł :icon_wink: