darekc Napisano 1 Lutego 2012 Napisano 1 Lutego 2012 Z roweru pierwotnego została już tylko rama i koła, pod koniec roku 2011 praktycznie cały osprzęt został wymieniony na nowego XT. W planach dalekosiężnych jest wymiana ramy na na ramę z pełną amortyzacją, dlatego w obecnym zestawie sztyca nie została wymieniona na coś lżejszego, bo nie chcę kupować parę razy skoro nie wiem jakie będzie mocowanie w nowej ramie. Zastanawiam się nad kołami, bo obecne są dość ciężkie, składając nowe można by uciąć te 700g na komplecie. Na pewno zostaną wymienione zaciski kół na coś lżejszego oraz pedały na XT/XTR. Objeżdżam nowy mostek i się zastanawiam czy lepiej parę stopni w górę czy w dół, czas pokarze. Waga elementów w większej części jest zważona, część zaczerpnięta z neta a pozostałe niewielkie niedobitki ze stron producenta. Rama - Author Modus 2005 – 1640g Hamulec przedni - BR/BL-M785 + SM-BH90 + F03C – 242g Hamulec tylni - BR/BL-M785 + SM-BH90 + F03C – 266g Adapter przód - SM-MA90-F180 P/P + śrubki – 27g Adapter tył - SM-MA-R160P/S + śrubki – 30g Tarcza hamulcowa tył - SM-RT76 160mm – 140g Tarcza hamulcowa przód - SM-RT76 180mm – 165g Manetki - SL-M780 I-Spec – 238g Przerzutka tył - RD-M780 GS – 228g Przerzutka przód - FD-M780 – 145g Korba - FC-M780 42X32X24 z suportem – 779g Łańcuch - Campagnolo Veloce C10 – 270g Pedały - PD-M520 – 373g Kaseta - CS-M771-10 11-34 – 280g Sztyca - Ritchey Comp 27,2 – 245g Zacisk sztycy – Author – 36g Siodełko - Velo VL-1133U – 203g Stery - Ritchey Comp Press Fit – 118g Mostek - Aerozine XS 1.0 Ultra Light – 105g Kierownica - Aerozine Riser Bar XB1.0B – 220g Chwyty - Crank Brothers Cobalt – 65g Korki - Crank Brothers – 2g szt Amortyzator - Rock Shox SID XX – 1505g Piasta przód - HB-M756 – 243g Piasta tył - FH-M756 – 423g Zaciski kół– XT – 61g szt Szprychy - DT Swiss Competition – 382g Nyple - DT Swiss Standard Aluminium – 21g Obręcze - Mavic XC 717 DISC – 790g Opony - Michelin Country MUD 2,2 – 570g szt Dętki - Maxxis Ultralight – 127g szt Opaska - Herrmans Hpm – 36g A teraz fotorelacja.
kubek20 Napisano 1 Lutego 2012 Napisano 1 Lutego 2012 Jak dla mnie za dużo białego z przodu- zmień kierownicę na czarną albo sztyce na białą
Piksel Napisano 1 Lutego 2012 Napisano 1 Lutego 2012 Zmień kiere i mostek na czarne i będzie git.Fajny rowerek mimo, że amor ma paskudny biały kolor ;)Na zaciskach można jeszcze urwać parę gram.Nowy xtek trochę przytył w porównaniu do 770.
numerouno Napisano 1 Lutego 2012 Napisano 1 Lutego 2012 Osprzęt spoko ale mimo wszystko wrażenia na mnie nie zrobił. może to kwestia zdjęć. Jak na authora waga super.cieszy mnie kolejny projekt authora na forum.ostatnio tylko krossy, scotty i gianty. Ps. Ten sid u mnie by super wyglądał he he
klon Napisano 1 Lutego 2012 Napisano 1 Lutego 2012 Rzeczywiście, ten niebieski jest jakby zbyt blady i nie kontrastuje z białym, może w rzeczywistości wygląda to lepiej. Powodzenia w schodzeniu z wagi
darekc Napisano 2 Lutego 2012 Autor Napisano 2 Lutego 2012 Zdjęcia robione przy sztucznym świetle nie zawsze oddają oryginalną kolorystykę, w rzeczywistości wygląda zdecydowanie lepiej
kaapeo Napisano 2 Lutego 2012 Napisano 2 Lutego 2012 Z ostatniego zdjęcia wydaje mi się, że siodło masz lekko w prawo Co do kolorystyki to ja inaczej powiem, lepiej dodać więcej białego i może wtedy nabrać fajnego wyglądu , może zaciski białe bolt-on, jakiś zacisk sztycy biały itp takie akcenty, coś z tyłu wybielić też go, koszyk biały i wtedy będzie fajnie bo na razie za mało
darekc Napisano 3 Lutego 2012 Autor Napisano 3 Lutego 2012 Spostrzegawcze masz oko, z tak ustawionym siodełkiem długo jeździłem i nie przeszkadzało mi to krzywiznę zauważyłem również dopiero jak robiłem zdjęcia Teraz ciekawe czy d.pa odczuje różnicę hehe. Co do więcej białego to muszę się wstrzymać w planach mam wymianę ramy na fulla prawdopodobnie będzie biało-czerwony i wtedy kupować elementy by wizualnie to wyglądało, teraz ma jeździć i sprawiać przyjemność
kaapeo Napisano 3 Lutego 2012 Napisano 3 Lutego 2012 Od razu zauważyłem bo u mnie często to samo było Tak z ciekawości masz już upolowany konkretną ramę ? Też myślałem nad zmianą na fulla ale co za tym idzie bym musiał wymienić hamulce na tarczówki i koła, a przynajmniej piasty (co jest nieopłacalne)
darekc Napisano 3 Lutego 2012 Autor Napisano 3 Lutego 2012 Zastanawiałem się nad czarną ramą SteppenWolf Tundra FS 120 http://img04.allegro...1/48/1980414839 lub KELLYS FLOWN http://bikeopole.eu/...LYS%20FLOWN.jpg Pierwsza rama najbardziej mi się podoba.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.