Nudziarz Napisano 5 Grudnia 2011 Napisano 5 Grudnia 2011 Witam Właśnie nadszedł czas na zmiane tylnej przerzutki obecnie Alivio. Niedawno kupiłem manetki Srama X5. I teraz nadszedł czas na przerzutkę. Wybór padł na X5 ale nie wiem czy kupić dedykowaną na sezon 2010 czy 2011 czym się różnią ?? 2010 http://allegro.pl/przerzutka-sram-x5-x-5-wielka-wyprzedaz-i1978716844.html 2011 http://allegro.pl/przerzutka-sram-x-5-2011-tylna-nowa-super-cena-i1977550299.html Dodam że jeżdżę sporo po lesie błoto również zima, w sumie cały rok. Także góry miasto. Spokojnie i szybko co sądzicie o wersji ze średnim wózkiem ?? Z góry dziękuje za pomoc. Pozdrawiam
@lek Napisano 5 Grudnia 2011 Napisano 5 Grudnia 2011 Wagą i kolorem i ceną, a szczególnie wagą musieli gdzieś ją odchudzić.
Nudziarz Napisano 5 Grudnia 2011 Autor Napisano 5 Grudnia 2011 Też tak myślałem ^^ jeszcze chwila czasu do namysłu kolor nie ma znaczenia bardziej waga.
mixchris Napisano 5 Grudnia 2011 Napisano 5 Grudnia 2011 Jeśli chodzi o średni wózek to najlepiej sprawdzi się przy korbie na dwie tarcze i to przy małej ilości zębów np 40-28 i kasetą 9s (11-32) chodzi o to aby pojemność przerzutki była zachowana czyli 37T Oczywiście można używać średniego wózka (sporo było takich tematów na tym forum) przy standardowym zestawie 44/32/22 ale zakres przełożeń się zmniejsza, naprężenie łańcucha jest spore co wpływa na szybsze zużycie łańcucha i kasety.
Mod Team Puklus Napisano 5 Grudnia 2011 Mod Team Napisano 5 Grudnia 2011 Mi sie wydaje ze jeszcze czymś, starszy X5 ma to dzikie kołko prowadzące o wielu otworach, nowszy wydaje sie mieć normalne na 1 śrube, lepszy drugi model jezeli coś by sie nam z kółkiem co stało - łatwiej i taniej znaleźć zamiennik. Osobiście bardziej mi sie podoba srebrna.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.