Skocz do zawartości

[odchudzanie] Cube AMS Pro Elixir


tomassekk

Rekomendowane odpowiedzi

  • Mod Team

Czy mogę polecić? Owszem mogę, ale to już nie będą tarcze na których jeździłem lecz słyszałem, jak ktoś jeździ i sobie chwali. Tak więc tarcze od Formuly R1 ważą w okolicach 90 gramów i hamują rewelacyjnie. Opinia zasłyszana, nie sprawdzona. Dochodzi do tego jeszcze kompatybilność takiego zestawu Formula-Avid, o to najlepiej zapytać się Andrew'a

Ja zostaje jednak przy swoim, czyli zostawić w spokoju tarcze Avida, które są lekkie. Poprzedni model tarczy G2 ważył około 116/120 gramów, to był dopiero klocek :P Także te i tak już poprawili.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wydatek na kola moze i duzy koszt, ale przynajmniej z niekwestionowanym sensem, a takie zabawy z drobnica, ktora jak juz zauwazono dosc czesto niesie za soba spadek walorow uzytkowych to raczej nie jest optymalny pomysl - duzo lepiej bedzie smigac ams na reconie, zwyklych rurkach i grupie deore z kolami za 2tys, niz to, do czego ty doszedles/zmierzasz, a tak naprawde koszt bedzie taki sam

 

nie mam na celu tutaj wypisywania przytykow, raczej nie chce, abys powielal bledy niemal kazdego, kto zabiera sie na poczatku swojej rowerowej sciezki za upgrade roweru...sam jakies 5-6lat temu mialem krossa level a6 na sramie x9, siodlem za 450zl i innymi kwiatkami, a kola byly za 400, rama za 200 - teraz jak o tym pomysle, to sie sam z siebie smieje, bo wiem jak to jezdzilo, a jak moglo, gdybym inaczej rozdysponowal gotowke

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdecydowanie przychylam się do opinii kolegów wyżej. Nie ma sensu bawić się duperelami jeśli tak ważne podzespoły jak koła są do bani. Rurki, tarcze, śrubki etc. zostawiamy sobie ba koniec, to taka wisienka na torcie. ;) No koniecznie walory użytkowe mają priorytet... Przynajmiej jak dla mnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok. dzięki Panowie za złote rady :thumbsup: Mostek jak i SLR'a nabyłem bardzo po taniości, dokładając po parę groszy raptem do interesu.

sam jakies 5-6lat temu mialem krossa level a6 na sramie x9, siodlem za 450zl i innymi kwiatkami, a kola byly za 400, rama za 200 -

 

Koła- wiem, że są priorytetem i lekkie laczki, ale poki co nie stać mnie na nie, więc wymieniłem podane wyżej rzeczy.

Cube na pewno będzie sukcesywnie odchudzany, finałem będzie rama HPC. Póki co trzeba zarobić :icon_cool:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Oj zdecydowanie popieram Piksela. Te czerwone dodatki wyglądają paskudnie w połączeniu z niebieskimi akcentami roweru. Aczkolwiek osobiście niebieskiego też bym unikał ze względu na różnice odcieni. Chyba najlepiej biały ewentualnie czarny. Bo teraz zaczyna wyglądać jak tania choinka. Bez urazy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obecna waga 12 412g - Zamiast gripów Cube zamówione już Boplight, oraz wsadzone dętki Schwalbe Extra Light. Po wymianie sterów, a w związku z tym ciężkiego stożka FSA zyskałem parę g.

 

Choinka, nie choinka. Jak będą fundusze poleci biała sztyca WCS i mostek WCS (chyba). Kilka pierdół będzie z czerwonym 'smaczkiem'. Mi osobiście się takie coś podoba w rowerach, takie delikatne akcenty...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co zauważyłem nie idziesz w nic niebieskiego poza ramą. W sumie jest to jakaś strategia. I jeśli podobają ci się czerwone akcenty to poszedł bym tak:

-zaciski KCNC czerwone Z6,

-zacisk podsiodłowy KCNC czerwony skręcany (kilka gram niskim kosztem urwiesz),

- No i koła najlepiej ZTR białe z czerwonymi dodatkami, czarne szprychy (d-light), czerwone nyple(sapim polyax alu) i czerwone piasty (może novatec 711/712).

Tylko jak ładujesz czerwone dodatki to ładowanie dodatkowych niebieskich będzie doprowadzało do choinki.

Szkoda w sumie czarnej kierownicy choć techniczne fajny sprzęt. Można by było iść FAR NEAR białą (jedna z nielicznych białych bardzo lekkich).

Idąc dalej może gdzieś uda Ci się wyczaić akcenty czerwone do ramy AMS - które zwykły być w czarnych anodyzowanych ramach. Z mojej wizji i waga i aspekty wizualne idą trochę w parze.

 

Jestem ciekawy jaką ma wagę sama rama - podejrzewam że z damperem jakieś 2400 ? ale mogę się mylić. - wie ktoś może?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie dobra będzie niebieska.

Niebieska w rozsądnej cenie, już się zastanawiałem nad niebieskim wariantem sztycy :Dhttp://allegro.pl/sztyca-podsiodlowa-aerozine-27-2-i-31-6-350-kolor-i2020388894.html ale może być zbyt krótka ;/ moja obecna ma 38 cm

http://allegro.pl/kcnc-sztyca-ti-pro-lite-31-6mm-x-400mm-182g-nieb-i2012738145.html KCNC nie współgra dobrze z SLR'em...

-zaciski KCNC czerwone Z6, -zacisk podsiodłowy KCNC czerwony skręcany (kilka gram niskim kosztem urwiesz), - No i koła najlepiej ZTR białe z czerwonymi dodatkami, czarne szprychy (d-light), czerwone nyple(sapim polyax alu) i czerwone piasty (może novatec 711/712).

-zaciski myślę, że będą AEST - Tańsze i jednak lżejsze niż KCNC

- koła - na pewno ZTR Alpine (czarna), novatec czerwony, szprychy czarne ( w tym jedna lub 3 na krzyż czerwone), nyple ALU polyax czerwone

 

Jeśli coś nie będzie współgrać kolorystycznie, poleci... Mam też drugie siodło SLR czarne, poki co leży u wujka.

Póki co priorytetem są koła.

Pozdrower :icon_cool:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...