Skocz do zawartości

[rama] Accent Peak29


wapid

Rekomendowane odpowiedzi

:) no własnie tak zastanowiło mnie to użytkowanie peak lady i miejscowość.. (intuicja?)

 

Dostałam takie info z jednego ze sklepów w różnicach, luzna gadka o rozmiarach pod konkretną nogę. Podejrzewam ze większość traktuje je jednak jako rower 'widmo' dopóki sami nie zaczną sprzedawać, będą wtedy wiedzieli co mają na sklepie- magazynie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Serwis zero można reklamować?:)

Ewentualnie co robicie ,żeby jarzemko się nie odkręcało za szybko.

 

Zgłaszałem  na zerowym ,że skrzypienia  miałem z okolicy kierownicy i sztycy. A bardziej to za szybko rozkręcające się jarzemko ,które później skrzypi.Teraz po przejechaniu 100 Km od tego serwisu  zerowego kierownica nie hałasuje czyli plus. Jednak jarzemko znowu zaczęło się okręcać;/ .Czy zostaje tylko wymiana całej sztycy no chyba ,że da się same jarzemko  na inne.Czy próbować podjechać tam gdzie robiłem przegląd może bez dopłaty w ramach jakieś gwarancji na ostatnią usługę coś poradzą na to . Ostatnio to chyba tylko dokręcili :D.No chyba ,że by czymś  jakiś "Lockout" czy jakoś tak te niebieskie by nałożyli. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

31,8 może być za ciasne, u mnie by raczej nie weszło. Pasta do karbonu + dokręcenie zacisku z odpowiednim momentem załatwia problem. Zresztą autor posta nie pisze o zjeżdżającej sztycy tylko o jarzmie.

 

Ja na Twoim miejscu kupiłbym sztycę z jarzmem na 2 śruby. Jak nie zależy Ci na wadze to Accent ma model SP-408 za około 50 zł.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam tego Peaka SLX  i tam standardowo w komplecie już było jarzemko na dwie śruby.Jednak modelu raczej nie będę znał.Tylko trochę irytujące to jest ,że po dniu czy dwóch skrzypienie powraca.Szukałem czego to może być przyczyna i zawsze wychodziło,że luz na jarzemku się zrobił. Dokręcenie załatwia sprawę ale  za szybko się odkręca.Po ostatnim serwisie zero ,minęło dwa dni i luz znowu się pojawił i skrzypienie.Raczej tak szybko nie  powinno się odkręcać .

 

Takie coś np ? :)

https://www.centrumrowerowe.pl/czesci/rowerowe-wsporniki-siodla-sztyce/amortyzowane/p,zoom-wspornik-siodla-sp-80-amortyzowany-srebrny-zoom,159921.html

Edytowane przez voodoo21
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam tą samą sztycę ( wersję PRO która jest lżejsza), u mnie to jarzmo strzelało makabrycznie. Pomogło nasmarowanie wszystkich miejsc styku, od tego czasu strzeli może raz na kilkadziesiąt kilometrów, wcześniej strzelało kilkanaście razy na kilometr.

 

Co do dokręcania: ustaw sobie kąt siodełka przednią śrubą z lekkim zapasem w dół, a następnie dociągnij całość tylną. U mnie to działa, tyle że ja ważę 60 kg.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podjechałem tam gdzie robiłem serwis zerowy  . Powiedziałem ,że spoko kierownice zrobili.gdyż tam tez potrafiła skrzypiec. Jednak z tym jarzemkiem   daje jest problem:). To teraz zamiast dokręcenie to i przesmarowali  czymś białym i jarzemko i  połączenie ramy i sztycy"bo coś sucho" .Czyli kierownicy na ostatnim serwisie ładnie zrobili przesmarowali itp . A z dźwiękami z jarzemka tylko dokręcili ;p.No ale chociaż w ramach ostatniej wizyty to poprawili  za darmo ;).

A co do sztycy to niby jakaś najtańsza nie jest według serwisanta .Rozmawiałem z  serwisantem, to że dużo niby na tej sztycy zjechali gram. Jednak   z samej konstrukcji jarzemka  też jakoś zachwycony nie był :).I że zna fajniejsze rozwiązania innych firm.  Jednak plus dla serwisu ,że chociaż poprawki za free zrobili :).Mam nadzieje ,że  przez jakiś czas będzie cisza :).A jak się coś odezwie to wiadomo co ;)

 

Czym samemu w razie odnowienia się dźwięków za jakiś czas smarować ?Pasta karbonowa,jakiś smar grafitowy czy lockout  czy jakoś tak te niebieskie co powoduje nie okręcanie się śrub  ?Finish Line czy  jakaś inna firmę polecacie ? Ewentualnie czy coś  z Decathlonu się nada ?

Edytowane przez voodoo21
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kierownica skrzypiała? Coś mi się nie chce wierzyć.

 

Sztyca to Execute według specyfikacji, a ja mówię o Execute PRO która waży 195 gram. 

 

Ja sobie kupiłem dobry smar Finish Line teflonowy, ale zwykły też powinien dać radę. Pasta do karbonu tylko jak będzie Ci zjeżdżała sztyca, w innym przypadku nie ma takiej potrzeby.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba zostanę przy bezpiecznym rozmiarze czyli M. Boję się, że L będzie za długa / za wysoko górna rura, a ja jakoś z przyzwyczajenia wolę ciut niższe ramy w tym aspekcie.
A może Ktoś jeszcze mi powiedzieć 2 rzeczy:
1) przerzutka przednia pod 34,9 top swing czy down swing ?
2) wejdzie z tyłu piasta 10x135 ?  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba zostanę przy bezpiecznym rozmiarze czyli M. Boję się, że L będzie za długa / za wysoko górna rura, a ja jakoś z przyzwyczajenia wolę ciut niższe ramy w tym aspekcie.

A może Ktoś jeszcze mi powiedzieć 2 rzeczy:

1) przerzutka przednia pod 34,9 top swing czy down swing ?

2) wejdzie z tyłu piasta 10x135 ?  

W M raczej Top swing, bo down może wypaść na mocowaniu bidonu.

Z tyłu spokojnie może być 10x135 na ośce przelotowej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...