Skocz do zawartości

Lukaszeczek

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    189
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://była, ale się zmyła

Osiągnięcia użytkownika Lukaszeczek

Ten od rowerów

Ten od rowerów (4/13)

  • Conversation Starter
  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

3

Reputacja

  1. Ważę około 95kg, ale jak dodasz plecaczek i kilka innych dupereli, to amorek ma co dźwigać. A swoją drogą to nie widzę powodu, by amortyzator gazowy miał się szybciej/wolniej rozszczelniać z powodu wagi...
  2. Skrzynia, zdaje się, że nie zrozumiałeś mnie - ja wiem, i rozumiem, co to rozjeżdżanie się forum, ale z prostej przyczyny, że pracuję przy 1200x1024 i 1600x1200, mnie się nic nie rozjechało - po prostu wystarczyło napisać, cobym zmniejszył fotki, a nie odsyłać mnie do zasad - a z drugiej strony niewielu z nas już pracuje na 1024x768, więc po prostu nie pomyślałem, ale jak tu myśleć o wszystkich? Jeden używa 800x600, inny 1920x1440, i dla jednego ta sama fotka jest za duża, dla drugiego za mała . A tak w ogóle pozdrawiam i kończę OT - pozwoliłem sobie na nie, coby inny użyszkownicy mieli przestrogę
  3. Kompletne OT - ktoś może mi podać co znaczy obrazek nie powodujący rozjeżdżania się forum? Bo trudno chyba powiedzieć, że 900x675 to za duży obrazek, gdy większość z nas używa przynajmniej 1024x768 rozdzielczości? Chyba, że ktoś ma 800x600, ale to wtedy obrazek powinien mieć 500x300, to może by było dobrze Sory Skrzynia, ale można było napisać, że obrazki za duże, a nie odsyłać mnie do zasad - widać przecież, że obrazki są zmniejszone, zarówno pod względem wagowym jak i wymiarowym...
  4. Na test przyjdzie poczekać, aż się pogoda zrobi łaskawsza... BTW. Czy mi się wydaje, czy ktoś z M/A wysiudał zdjęcia z pierwszego postu i zamienił je na linki?
  5. Cena oficjalnego dystrybutora RS na Wielką Brytanię wynosi 200 funtów (1157pln po przeliczeniu). Nie ma większego problemu, by znaleźć ten amortyzator w cenie 170 funtów (983pln). już poprawione rozumiem, że mówisz o ebayu, a nie o cenie sklepowej?
  6. No i zagościł na moim rowerze ten amortyzator. Pierwsze wrażenie dość pozytywne - porównuję do poprzedniego SR XC-Pro D-Lo (wersja RL bez blokady z kierownicy). Przede wszystkim idealnie współgra kolorystycznie z GT Avalanche 1.0 '05 - amorek ma golenie dolne w kolorze czarnego matu, korona w kolorze czarnym błyszczącym (lekko zmatowiona) - dość potężna i robiąca wrażenie bardzo mocnej. Golenie górne chrom srebrny, ustawione na 100mm. Amorek przystosowany do hamulców zarówno Vek jak i tarczówek. Niestety nie miałem możliwości go zważyć. Ponad to, wyposaony jest w blokadé na kierownicy oraz pompkę. Długość rury nowego amora wynosi 260mm, także jest z czego docinać. Udało mi się też go dziś na kawałku przetestować - tak jak czytałem gdzieś wcześniej, liści nie wybierze, i tak na mocno chropowatym asfalcie przenoszone są lekkie drgania. Natomiast przejazd przez krawężnik, jaki spotykamy na podjazdach dla niepełnosprawnych, i wyższe, jest idealny - rower po prostu przepływa przez przeszkodę, idealnie odbierając wszystko. Trochę gorzej z przeszkodami poniżej poziomu, którego jedziemy, ale w ogóle bez porównania do SR'a. Cóż, teraz zaczniemy testować sprzęt bardziej, bo i pogoda się robi bardziej sprzyjajaca - o wszelkich przemyśleniach, będę informował na bieżąco http://members.lycos.co.uk/dlb/bic/0009.jpg http://members.lycos.co.uk/dlb/bic/0010.jpg http://members.lycos.co.uk/dlb/bic/0011.jpg http://members.lycos.co.uk/dlb/bic/0012.jpg http://members.lycos.co.uk/dlb/bic/0014.jpg
  7. To tylko kilka, i ie pierwszy raz - qrfa, nie mogę - błagam - zanim wstawisz tu swój tekst, przeleć go edytorem, który błędy sprawdzi. Ja wiem, że może masz milion wad wrodzonych i nie neguję tego, ale przez szacunek dla tych, co czytają postaraj się choć trochę, a zostanie to docenione. pozdro P.S. Wiem kochani Modzi i Admini, że mieliśmy nie pisać o błędach i nie nabijać liczników, ale
  8. Ale wiesz, chłopakom się lala nie podoba, więc wolą rower - ja szczerze mówiąc wolałbym miło pogawędkę ze śniadaniem od jazdy na tym rowerku :twisted:
  9. Możesz mi pokazać, w którym miejscu z niej takie cudo? Fajna, zgrabna dziewczyna, ale do cudów to jej jeszcze daleko :roll: A propo cudów - to jest cud: i ten sam cud na boisku: :twisted: A zmierzam do tego, że przy odpowiednim ujęciu możesz naprawdę cuda uzyskać - a w zasadzie to chciałem powiedzieć - cudze chwalicie, a swego nie znacie :cool:
  10. Myślę, że kolega ma rację - to nie miejsce na udowadnianie, czy karbon kontra aluminium jest lepsze. To miejsce, gdzie mamy powiedzieć - rowerładny/nie ładny, itp. Osobiście zgodzę się ze Żbikiem, że kolorek mi się równeż nie podoba. Co do spawów - nie wiem, nie widziałem. Co do gwarancji dożywotniej, jak już ktoś napisał sporo rowerów ma, moje GT również. Nie zgodzę się tylko z przedmówcami w jednym - każdy ma to, na co go stać. Jednego rajcuje kupienie samochodu, a potem jego tuningowanie własnoręczne. Inny, po prostu kupuje po prostu porsche i już - bo nie chce mu się bawić w "tuningowanie". Osobiście ja należę do tych drugich, zwłaszcza gdy jeszcze dobra cena idzie w parze z jakością, to czemu nie. Poza tym zapominacie o jednym - tu pieniądz ma inną wartość, i choć nadal taki rower będzie elitą, to na większości tutejszych bogoli nie zrobi to najmniejszego wrażenia - po prostu nie chodzi o kasę, a o to, co można za nią mieć - jeśli komuś sprawia przyjemność kupienie roweru za 2000 funtów, proszę bardzo - czemu nie. Tym bardziej, jeśli wydałeś jeszcze mniej, to tylko pogratulować i cieszyć się. Osobiście nie kupiłbym takiego roweru, bo mam inne priorytety, ale nie powiem, że gęba mi się uśmiecha, jak sobie przypomnę kupowanie mojej lavinki - stąd łączę się w radości z tobą i życzę długiego użytkowania - baw się dobrze m8
  11. Ło Jezu, Panie, myślałem, żeś Pan Żabę z forum przejechał. Kamień mie z serca spadł, że Żaba w dobrej kondycji
×
×
  • Dodaj nową pozycję...