Skocz do zawartości

Spoconymanek

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    43
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia użytkownika Spoconymanek

Ten od rowerów

Ten od rowerów (4/13)

  • Od miesiąca
  • Od tygodnia
  • Dedicated Rzadka
  • Collaborator
  • Pierwszy post

Ostatnio zdobyte

6

Reputacja

  1. Hej Padło finalnie na Dual Sport 2 Gen 5 https://www.trekbikes.com/pl/pl_PL/rowery/rowery-hybrydowe/rowery-dual-sport/dual-sport/dual-sport-2-gen-5/p/40824/?colorCode=red Udało się go kupić w rozmiarze XS za 2850 zł, Dual Sport 1 Gen 5 był w cenie ~2600, więc postanowilśmy dorzucić te 250 zł, dla niższej wagi, "lepszego" widelca i przerzutek 1x, jezdziłem na 3x, 2x, 1x, i 1x jest dla mnie świetne, łatwe w użyciu, łatwiejsze w naprawie, konserwacji itp.
  2. Ile wiadomości i odpowiedzi, dziękuję wszystkim! Przeglądam i sprawdzam! Dobra, powiem jej, że taki hamulec z klamkomanetką to będzie słaby pomysł, faktycznie ma bardzo małe dłonie i może to dla niej nie być zbyt wygodne. Poprzeglądałem te polecane rowery, ta seria Trek FX i Dual sport wygląda dość fajnie, aczkolwiek widzę, że z przodu też jest przerzutka 2 biegowa, przyznam szczerze, że tak dobrze mi się jeździ na 1-biegowej, że bym wolał kupić coś 1 biegowego dla niej. Porozmawiałem z nią wczoraj, powiedziała, że jest w stanie dać do 3000 zł jeżeli faktycznie tak dramatycznie wygląda wybór rowerów pod jej wzrost. Już nie urośnie, a ja dbam o rowery więc pewnie jej długo posłuży Czy coś nowego się w takim budżecie pojawia? Moje aktualne faworyty.: https://www.trekbikes.com/pl/pl_PL/rowery/rowery-hybrydowe/rowery-fitness/fx/fx-1-gen-4/p/40813/?colorCode=black&aid[39899]=122747&step=2&aid[39902]=122761&section=RESULTS_PAGE https://www.trekbikes.com/pl/pl_PL/rowery/rowery-hybrydowe/rowery-dual-sport/dual-sport/dual-sport-1-gen-5/p/40823/?colorCode=blue Oba w rozmiarówce XS Ślicznie wszystkim dziękuję! ❤️
  3. Z ilością jeżdżenia bardziej chodzi o pracę, wolny czas itp., ja mam go po prostu dużo, a narzeczona bardzo mało, więc jedyne jej jeżdżenie to ewentualne weekendy jak nie mamy nic zaplanowane, wiec to będzie 3-4 razy w miesiącu max. Czyli celować w ogóle w rowery młodzieżowe i zrzucić opcje rowerów dla dorosłych?
  4. Kurcze, musimy znaleźć jakiś rowerowy i przymierzyć chyba te ramy S-ki dla niej, bo ciężko tak, wszystkie te rowery od 150 cm+... Pytanie czy da się to jakoś dostosować aby jednak umilić jazdę tak niskiej osobie? Tj. siodełko przesunąć do przodu, podnieść kierownicę itp.,? Nie chodzi mi tutaj o jak najbardziej wygodny i aerodynamiczny typ jazdy, będzie go używać max raz na 1-2 tygodnie, na 3-4h, więc nie ma to być rower do wypraw na 500km tylko tak sporadycznie wskoczyć i pokręcić po lesie
  5. Dzięki wszystkim, oglądam rowery i pokazuję narzeczonej. A coś "gravelowego" da radę w tym budżecie? Sam posiadam Kross Esker 2.0, świetnie mi się na nim jeździ.
  6. Hej! Jak w temacie, szukam roweru dla mojej partnerki, 30 lat, 150 cm wzrostu, więc w zasadzie większość rowerów na stornach rowerowych po wpisaniu wzrostu odpada, ramy są za duże. Rower będzie używany sporadycznie, więc pewnie trekking. Chyba, że jakiś pseudo-gravel w tej cenie się też znajdzie. Nie mamy żadnych wymagań odnośnie osprzętu, co po prostu będzie najlepsze w tej cenie to rozważymy. Pozdrawiam i dzięki
  7. no to czeka mnie niezła zabawa, napisałem do centrumrowerowe, bo widzę, że Kross u siebie na stronie nie ma
  8. Mam głupie pytanie, bo nigdy nie wymieniałem tego elementu: https://www.centrumrowerowe.pl/rower-gravel-kross-esker-2-0-gen-2-pd42030/?v_Id=232097&utm_source=google&utm_medium=cpc&gad_source=1&gclid=CjwKCAiAlPu9BhAjEiwA5NDSA3D1YKZdkiKVj2pMFAOMHpb7PD0Txvpsx16hEps62N8IvOQyv1V4kBoCx38QAvD_BwE Według opisu jest to oś 12x142 mm, znalazłem taką na decathlonie: https://www.decathlon.pl/p/sztywna-os-tylnego-kola-12x142-mm/_/R-p-200032 Jednak w opisie jest: Do wymiany osi tylnego koła w rowerze MTB ROCKRIDER 960, RAFAL 760. Czy to ma dla mnie jakieś znaczenie? Czy to po prostu ośka 12x142 i będzie mi pasować niezależnie? A co do tego smaru przeciw spiekaniu, znalazłem to: https://allegro.pl/oferta/smar-shimano-anti-seize-przeciw-spiekaniu-20ml-9750807000 będzie dobre?
  9. Zaniosłem przedwczoraj rower do serwisu, facet powiedział, że już kilka razy takie rzeczy robił i powinno dać radę to ogarnąć. Wczoraj odebrałem rower, około 2h roboty + 150 zł, + nową oś muszę kupić. Powiedział, że dawno takiej rzeźby nie robił. Żadne rozwiercanie tego bita, czy podgrzewanie, naklejanie itp. nie przyniosło rezultatu. Próbował też głębiej nacinać główkę tej osi aby na płasko to wykręcić, nie dało się, było tak "zespawane", że aluminium się kruszyło. W końcu zaczął gwintować oś od drugiej strony, wkręcił śrubę z 6-kątną głowicą i tak do okręcił, ale mówi, że była masakra, że twardy zawodnik. Teraz tylko ogarnąć jaka to była ośka w kross esker 2.0 bo nie mogę znaleźć tych parametrów na stronie producenta 😕 Właśnie mówił, że jakby to nagwintowanie nie dało rady to by po prostu rozwiercał całą główkę osi aż by odpadła. Ogarnął to Bike Atelier w Sosnowcu, tam na Maja/Piłsudskiego jakby ktoś z Sosnowca kiedyś miał podobny problem, rzeczowy facet
  10. Panowie, tutaj już za dużo się z tym podziało, wbiajanie, klejenie, nawiercanie, wybijanie, nabijanie, torxy, magnesy, wygląda to z godziny na godzinę gorzej, czuję, że do wieczora już nic z tej osi nie zostanie i żaden serwis potem tego nie ogarnie. Zadzwoniłem do serwisu lokalnego i powiedziałem mu co i jak, mam podjechać/podejść z tym i powiedział, że zobaczy, ale że to będzie niezła rzeźba aby coś nawiercić/rozwiercić w tym już. Będę dawał znać jutro. Dzisiaj wieczorem może tam podejdę i jutro może coś gość podziała. Boję się po prostu, że tak to zajadę, że już potem będzie duży problem cokolwiek z tym zrobić
  11. Pogodziłem się z koniecznością wymiany osi, po prostu wolę komuś zapłacić już 150 zł niż cały dzień nad tym siedzieć czy zacząć kupować jakiś sprzęt, kombinować itp. No tylko problem aby to jakoś zawlec do serwisu, bo to będzie z 20-25kg na jednym kole, a do auta mi nie wejdzie
  12. nic nie wyszło , naciąłem to, ale to jest aluminium, miękkie, to po pierwsze. Po drugie główki śrubokrętów płaskich są naprawdę grube jeżeli miałyby mieć aż taką średnicę, bo to będzie z 1cm średnicy tego gniazda gdzie jest bit, to musiałbym naprawdę potężną bruzdę zrobić i obawiam się, że jak to nie zadziała to tak już to zajadę, że nic z tym nie zrobię kompletnie... Nie mam pojęcia co z tym zrobić, jakiś rowerowy by to ogarnął w ogóle?
  13. Naciąć ten czarny element osi piasty tylnej? Zastanawiam się tylko czy przy okazji nie ujadę całego lakieru znając moje szczęście
  14. Na jednym zdjęciu widać ten złamany bit, jest takie srebro dookoła bo próbowałem to jakoś nawiercić, ale z moimi wiertłami/wiertarką nie ma opcji. Z drugiej strony widać tę zakrętkę, po okdręceniu jej jest tuba, nie ma tam żadnego gwintu aby to z drugiej strony starać się wykręcić, próbowałem to nabić torxem czy jakiś innym bitem tak jak ktoś pisał powyżej, ale to się ślizga, nie ma opcji tego odkręcić z drugiej strony.
  15. on bardzo bardzo delikatnie się rusza jak go popycham nożem/śrubokrętem, więc zakładam, że nie zakleszczył się tam aż tak mocno.. Magnes neodymowy go nie łapie, kropelka też nie pomaga bo nie idzie skleić dwóch tak gładkich kawałków metalu....
×
×
  • Dodaj nową pozycję...