Cześć,
mam Gravela (Giant Revolt 1, rama S), ale używam go głównie jak szosy — zostało praktycznie tylko gravelowe DNA w ramie.
Chciałbym wymienić fabryczną aluminiową kierownicę (420 mm) na karbonową 400 mm. Najlepiej w wersji zintegrowanej z mostkiem, ale rozważę też klasyczną, jeśli pozwoli na montaż przystawki aero/clip-on mocowanej do mostka, a nie na obejmy kierownicy (w ostateczności).
Kierownica (fabryczna)
Model: Giant Contact XR D-Fuse (aluminium; w Revolt Advanced Pro może być Carbon SLR XR D-Fuse)
Szerokość: 420 mm (center-to-center, rozmiar S)
Średnica obejmy: 31,8 mm
Flare: ok. 16° (rozszerzenie w dolnym chwycie, typowe dla gravelowych barów)
Reach: ~70–75 mm
Drop: ~115–125 mm
Mostek (fabryczny)
Model: Giant Contact (aluminium, oversize)
Długość: 80 mm (dla ramy S)
Kąt: –6° (standard szosowy/gravelowy)
Średnica steerer: 1 1/8″ (28,6 mm)
Średnica obejmy kierownicy: 31,8 mm