Skocz do zawartości

Dblski

Nowy użytkownik
  • Liczba zawartości

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia użytkownika Dblski

Świeżak

Świeżak (1/13)

  • Collaborator
  • Od miesiąca
  • Od tygodnia
  • Pierwszy post
  • Conversation Starter

Ostatnio zdobyte

0

Reputacja

  1. Ekstra, dziękuję wszystkim za konkretne odpowiedzi. Teraz już nie mam wątpliwości Polecacie jakąś konkretną spinkę do wożenia jako zapasową, czy generalnie nie ma większego znaczenia co się wybierze?
  2. Cześć! Może pytanie błahe, ale nie znalazłem na nie odpowiedzi, a pojęcia nie mam więc wolę się zapytać. Mam w swoim rowerze tytułowy łańcuch i przyszła pora żeby go rozpiąć i trochę porządniej wyczyścić. Z tego co zobaczyłem to spinka ma oznaczenie, które sugeruje że nie można jej ponownie wykorzystać. Po pierwsze - czy tak faktycznie jest, czy kilka ponownych rozpięć i spięć wytrzyma? Po drugie - do 12rzedowego napędu znalazłem od KMC wyłącznie spinki oznaczone jako „Non Re-Usable”, czy to znaczy że co każde rozpięcie łańcucha mam wydać koło 20 zł na nową spinkę? Średni biznes, biorąc pod uwagę rozsądną ilość kilometrów po której trzeba by taki łańcuch rozpiąć i wyczyścić. Po trzecie - czy do tego łańcucha można zamontować spinkę innej firmy, która będzie wielokrotnego użytku? Jeśli tak, to co polecacie z własnego doświadczenia? Wybaczcie laickie pytania, ale wolę pytać niż błądzić. Dzięki i pozdrawiam!
  3. Wielkie dzięki, zamówione Piasta na pewno lepsza od tej z linku który podesłałem wyżej, zobaczymy jak się spisze koło jako całość. Ta piasta Deore to chyba nawet półka wyżej od tej M4050, którą mam teraz, czy się mylę?
  4. W takim razie co sugerujecie zrobić? Nie jestem żadnym zawodowcem, nie jeżdżę na zawody, lubię sobie rekreacyjnie pośmigać po lesie, zaliczyć kilka podjazdów i zjazdów. Powinienem wymienić samą piastę, kupić te koło z linku który podesłałem, czy może jednak znaleźć inne koło?
  5. Koła są od nowości na rowerze, jest to Flite z 2017 roku. Przebieg szczerze mizerny, ostatnie 2 lata może z 50km/rok. Wcześniej też bardzo mało 400-500 rocznie maks.
  6. Jest to jakaś opcja, chociaż wolałbym zostawić te tarcze które są, z tego względu że dopiero co wymieniłem obie na nowe.
  7. @Sobek82 dzięki za podpowiedź, ale to niestety tak jak pisałem wyżej - u mnie tarcza jest na centerlocku.
  8. Potrzebuję pod tarczę, na centerlock.
  9. https://allegro.pl/oferta/kolo-27-5-tyl-mach1-shimano-karma-tarczowo-kasetowe-tx-505-center-lock-14915553609 Chodzi o te koło, piasta FX-TX505. Nie upieram się, że musi to być te koło, chętnie poznam jakieś alternatywy w rozsądnej cenie i rozmiarze 27,5 bo niestety to jedyne co udało mi się znaleźć.
  10. Cześć! Na ostatnim przeglądzie rowerowym dowiedziałem się, że piasta w tylnym kole do niczego się już nie nadaje. Podobno najlepiej byłoby ją wymienić na nową, chociaż ta aktualna nie była nigdy serwisowana (rower ma 6 lat - piasta Shimano M4050). Koszt wymiany piasty + nowe szprychy + praca to ok. 280 zł. W Internecie znalazłem całe koła, nowe za 200 zł. Różnią się one jednak wymiarami obręczy, tj: Wymiar wewnętrzny 21 (nowa) vs 19(stara obręcz) wymiar zewnętrzny 26 vs 24 (stara obręcz) Wysokość obręczy 17 vs 20 (stara obręcz) Teraz posiadam obręcz Mach1 Neo Disc, a chciałbym ją ewentualnie wymienić na Mach1 Karma. Czy taka opcja wchodzi w grę? Nie będzie problemu jeśli przednia obręcz pozostanie niezmieniona? A może jednak warto by tylko dać piastę na serwis? Koło ma lekkie luzy na boki, poza tym obręcz i szprychy w dobrym stanie. Będę wdzięczny za odpowiedzi oraz porady
×
×
  • Dodaj nową pozycję...