Skocz do zawartości

piotrekraj

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    32
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Skąd
    Podkarpackie

Osiągnięcia użytkownika piotrekraj

Odkrywca

Odkrywca (3/13)

  • Dedicated Rzadka
  • Od roku
  • Collaborator
  • Od miesiąca
  • Od tygodnia

Ostatnio zdobyte

0

Reputacja

  1. Ok. Gadałem z Wichu, twierdzi, ze da się tego deluxa z ramy nowej wsadzić w starsza poprzez wyprasowanie pierścienia metalowego z dampera i wtedy stare tuleje wejdą jak w masło. Mówił jednak , ze nie ma sensu pakować tego dampera do tej ramy z dwóch powodów: 1. zawór jest od dołu i nie napompuje go gdy jest w ramie (potrzebuje zawór od boku) 2. system twinlock (manetka) nie będzie działał z damperem bo wejście linki jest od góry a ma być od dołu. W takim razie, gdyby ktoś potrzebował, będę miał tego deluxa 165x45 na sprzedaż (priv). Wracam jednak do punktu wyjścia. Czy ktoś z was już przerabiał upgrade Sparka z 2017+ rama poprzez wymianę dampera na cos lepszego?? Zaproponujcie cos bo Scott oficjalnie potraktowal mnie tak: Napisałem do kontakt@scott.pl i poprosiłem o wykaz damperow kompatybilnych z moja rama i otrzymałem taka odpowiedź: "
  2. Dzięki za odpowiedź. W mojej błogiej nieświadomości nie wiedziałem, że da się z misek na koronki zrobić stery na łożyska maszynowe. Teraz wiem... Kupiłem stery Tokena TK035A-55-BK. Mam dobre doświadczenie z firmą token i mam nadzieję ,że się nie zawiodę.
  3. Witam. Posiadam Scott Spark 970 z 2020r. Zakupiłem używany amortyzator Rockshox SID i potrzebuje teraz bieżnie pod łożyska w dolnej części sterów. Tam jest niestety koronka a nie łożyska maszynowe. Przeszukuje internety i zgłupiałem, bo wszystko co podobnie wygląda do tej bieżni, która jest zastosowana na starym amortyzatorze w opisie pasuje ale nie pod koronki... Stary amortyzator to Judy Silver oczywiście tapered 1.5 czyli 39,8mm. Nie chce wybijać bieżni bo jeszcze mi się stary amor przyda. Średnica wewnętrzna wianka koronki ma według moich pomiarów 44.6 mm (plus minus 1mm). Zewnętrznie 50mm. Proszę o pomoc w doborze odpowiedniej bieżni.
  4. Kupiłem rd-m5100 za ok 80zł z alledrogo. Spróbuję to założyć do manetki Sram SX 12s. Ma to sens?
  5. Jakby co mam rozwiązanie. Napisałem do Scotta i podali żebym zamówił takie cuś. https://soshanger.com/en/suspensions/3600-scott-266001-x-fusion-10x20mm-shock-mount-bush-set-.html Wie ktoś gdzie to w Polsce zamówić? Na internetach nie znalazłem...
  6. Rd-m5100 to 11 rzędowa przerzutka. Jak to będzie działać z kasetą 12s ?
  7. I zrobiłem co miałem zrobić. Założyłem kasetę SRAM 12s 11-50 i przerzutkę Sram SX na ten hak od Kelly'sa fabryczny (gdzie wcześniej była kaseta 10s o max. zębatce 34T) i jest lipa krótko mówiąc. Przerzutka wchodząc na 11 zębatkę już haczy kółkiem po kasecie i ją słychać a na 12 zębatkę nie wchodzi wcale. Zawiozłem rower do lokalnego serwisu i nic nie dało się z tym zrobić. Gość twierdzi, że ten SX fizycznie nie ma takiego zasięgu by wejść na 12 zębatkę). SX jeździł fabrycznie 2 lata na Scott Spark 970 z 2020r i wchodziły wszystkie biegi (lipnie to chodziło ale jakoś obsługiwał wszystskie zębatki). Jakie widzicie rozwiązanie? Myślałem już nawet o zakupie przerzutki i manetki Deore 12s lub nawet SLX 12s. Co polecacie? DEORE 205 zł, SLX 275 zł Help
  8. Są jeszcze plastikowe tulejki w które wchodzi wyżej pokazana metalowa tuleja. Jakbyście podpowiedzieli gdzie je znaleźdź to by było super. Mają one wymiar: IN: 12,7 mm ON: 15.0 mm Lenght: 20.0 mm
  9. Witam. Tuleja ma wymiary 12.7 mm na 20.0 mm. Przesyłam zdjęcia.
  10. Czyli mam kupić taki hak, czy pod mojego QR nie będzie pasował??
  11. A co do haka, to mam dokładnie taką sytuacje. Czy kwalifikuje się do wymiany, czy jak pisze Dokumosa będzie uniwersalny?
  12. Jeździłem na SXie 2 lata. Faktycznie tragedia jeżeli chodzi o zmianę przełożeń i kulturę pracy. Dostroic tego nie idzie... Ale chodzi mi o to, żeby żona pozbyła się przełożeń z przodu. Zobaczę czy dalej to krzaczy..
  13. Witam. Posiadam rower Kelly's Madman 50 z 2015r. z napędem 3x10 z tylną przerzutką SHIMANO Deore XT M781 10 rz. i chciałbym przerobić napęd na 1x12 Sram SX, który zdarłem z innego roweru (manetka SX, kaseta 11-50 SX, przerzutka SX, korba SX 32t DUB). Z przodem sobie poradzę bo tu tylko zmieniam suport na DUB 28.9 mm i zakładam korbę Sram SX bez problemu (chyba). Pytanie mam o tylną przerzutkę: CZY MUSZĘ WYMIENIAC HAK PRZERZUTKI XT, JEZELI TAK TO NA JAKI? CZY LINKĘ TYLNEJ PRZERZUTKI XT MOGĘ ZOSTAWIĆ CZY TEŻ MUSZĘ WYMIENIĆ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...