Ok. Gadałem z Wichu, twierdzi, ze da się tego deluxa z ramy nowej wsadzić w starsza poprzez wyprasowanie pierścienia metalowego z dampera i wtedy stare tuleje wejdą jak w masło.
Mówił jednak , ze nie ma sensu pakować tego dampera do tej ramy z dwóch powodów:
1. zawór jest od dołu i nie napompuje go gdy jest w ramie (potrzebuje zawór od boku)
2. system twinlock (manetka) nie będzie działał z damperem bo wejście linki jest od góry a ma być od dołu.
W takim razie, gdyby ktoś potrzebował, będę miał tego deluxa 165x45 na sprzedaż (priv).
Wracam jednak do punktu wyjścia. Czy ktoś z was już przerabiał upgrade Sparka z 2017+ rama poprzez wymianę dampera na cos lepszego?? Zaproponujcie cos bo Scott oficjalnie potraktowal mnie tak:
Napisałem do kontakt@scott.pl i poprosiłem o wykaz damperow kompatybilnych z moja rama i otrzymałem taka odpowiedź:
"