Skocz do zawartości

siara_nh

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    72
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Skąd
    Kraków

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia użytkownika siara_nh

Entuzjasta

Entuzjasta (5/13)

  • Od miesiąca
  • Reaktywny
  • Collaborator
  • Od tygodnia
  • Pierwszy post

Ostatnio zdobyte

3

Reputacja

  1. Cześć mam nadzieje że napisałem w dobrym dziale . Po zmianie z mojego mtb ( z podwyższoną kierownica za pomocą przedłużki mostka ) zmieniłem na rower crossowy giant roam 1 i szukam odpowiedniej pozycji głównie chodzi i kierownicę . Siodełko mam wygodne ( trochę dziadkowe dokładnie takie https://cyklisci.com/siodlo_selle_royal_avenue_new_zel_damskie,125,18756.html ) i na tym siodle jeździłem na mtb i było spoko wiec go przełożyłem i walczę z pozycją kierownicy , pojeździłem troche bez podwyższania mostka nie ma tragedii ( na pewno lepiej niż w mtb ) ale czuje obciążenie rąk i karku i generalnie kręgosłupa - który boli mnie nawet jak dłużej stoję ( pytanie czy te dolegliwości wynikają z faktu że wcześniej w takiej pozycji nie jeździłem ) dziś zamontowałem mostek i zrobiłem raptem 10 km ( a jechało mi się troszkę ciężej - możne dlatego ze wczoraj zrobiłem 30km a jeszcze się nie "rozjeździłem " po ziemie ) i moje wnioski , za kierownicą ( przynajmniej przy takiej krótkiej trasie ) jest wygodniej , aczkolwiek większy nacisk na siodełko oraz co mnie zastanawia czy fakt że jeździło mi się dziś ciężej możne wynikać z podwyższenia kierownicy ( oprócz oczywistych oporów powietrza) czy siedząc bardziej prosto mniejsza siła jest przenoszona na pedały ?
  2. Rower kupiłem używany ( aczkolwiek kilka razy praktycznie nówka ) wiem że się to sprzęgło reguluje ( nawet to robiłem ) tylko nie wiem czy to że łańcuch na cięższych przełożeniach mocniej się napina i jest ciężej niż na zwolnionym sprzęgle to normalne czy nie
  3. Cześć od niedawna mam gianta roam 1 z napędem deore i sprzęgłem nigdy wcześniej nie miałem sprzęgła w rowerze i tu moje pytanie czy normalnym jest że na cięższych przełożeniach łańcuch ( zaraz po zmianie na cięższe przełożenie ) mocno się usztywnia i wyraźnie czuć że stawia troche większy opór ( pomijając fakt że na tych przełożeniach jest ciężej ) regulując przerzutkę kręcąc korbą do tyłu tez czuje że jest mocniej napięty czy tak ma być ? oraz czy podczas regulacji sprzęgło ma być włączone czy nie ? ( nie wiem czy to ma znaczenie ) generalnie wydaje mi sie ze trochę szarpie przy zmianie niektórych przełożeń
  4. obręcz raczej nie jest pod tubeless , byłem dziś w innym serwisie rowerowym , ale bez problemu mi nałożyli oponę , wykręcili wentyl i od kopa sie napompowało , ale jak się spuszcza powietrze to od razu spada z rantów ( stąd myśle ze to nie tubeless ) no ale zalane mlekiem , nabite zobaczymy
  5. Rower jest z zeszłego roku ( nie wiem czy to dokładnie to samo ) kolor taki sam jak są w sklepach ( niebieska satyna - nie wiem czy coś ta informacja wnosi )
  6. Nie mam pojęcia czy go obręcz tubeless , ale wydaje mi się że tak ( mogę się mylić ) bo oryginalnie były opony Giant ( taka opona połączona z dętką ) i zalana mlekiem , więc może to tubeless ( rower giant roam 1)
  7. Opona wchodzi bardzo ciężko a ściągnięcie jej to już prawdziwy koszmar , taka woda z mydłem ma pomóc ? Problem w tym że powietrze ucieka i jakiś by ją pasowało uszczelnić . na razie wsadziłem dętkę i napompowałem żeby ją trochę ułożyć
  8. Panowie doszły mi opony , Thundero , założyłem taśmy do systemu tubeless oraz wentylki oponę zakładam i próbuje napompować pompka , kompresorem ( na stacji ) i lipa byłem dziś na giełdzie samochodowej bo tam dziś serwis był otwarty ( niestety koleś niezbyt rozgarnięty )też próbował kompresorem nabić i za piętro a ona nie chce wskoczyć na ranty nie wiem co jest grane czy coś robię źle / co jest felerne ?
  9. Cześć, panowie właśnie składam zamówienie na nowe opony bezdętkowe ocebnie mam oryginalne opony w Giant Rome 1 - tam są opony z połączonymi dętkami i tak się zastanawiam nad kilkoma sprawami ( nigdy tego jeszcze nie robiłem ) jakie wentyle kupic ( moje mają ok 6mm szerokości ) znalazłem na necie coś takiego https://www.decathlon.pl/p/zestaw-2-zaworow-stozkowych-z-o-ring-do-obreczy-tubeless/_/R-p-348650?mc=8817242&cd=20161967989&ad=&kd=&utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=pl_t-perf_ct-pmax_ts-gen_f-cv_o-roas_xx-dkt3&gad_source=1&gclid=CjwKCAjwt-OwBhBnEiwAgwzrUqnpsa-3w88gLoa43jAYAL4Wwavmv__26_ndBnBjQIo2XVFsSNL2YBoCUmMQAvD_BwE szerokośc mojej felgi to 26mm ( z zewnatrz ) czy takie wentyle moga byc jak powyżej ? oraz czy musze dać nową taśmę tam już jakaś taśma jest ( te"stare" opony były oryginalnie zalane mleczkiem )
  10. zdecydowałem że szerokość opony wezme 44-45mm Tufo Gravel Thundero 44mm lub Continental Terra Speed TR (tanwall) 45 ktoś jeździł na tych oponach ?
  11. to które Schwalbe Thunder Burt 29x2.10 Super Race TLE Addix Speed czy Tufo Gravel Thundero 44mm bo sie już pogubiłem
  12. no to panowie co myślicie Tufo Gravel Thundero 44mm czy Schwalbe Thunder Burt 29x2.10 Super Race TLE Addix Speed ( jazda głównie asfalt , chodniki )
  13. Jak go kupiłem to miał założone 2,25 więc spokojnie wejdą . Jestem świadom że wyniki w życiu realnym będą się różnić , ale dziwi mnie fakt że nawet na bębnie szerze opony z klockami na środku mają czasem lepsze wyniki niż łysa opona ( na środku opony ) chyba zdecyduję się na gravelowe Thundero 44mm wyniki mają dobre a sama opona ,, wygląda ,, na szybką
  14. jeszcze nie kupiłem dziś właśnie chce zamówić - i z myślą o Roam 1 - tylko tak patrze na ich bieżnik i jak on się ma do filozofi ( gładko na środku bedzię szybciej ) jak tam klocków od zarypania i już głupieje - chciałbym oponę z porównywalnymi oporami toczenia jak miałem w tych maratonach ( a ta opona jest nawet szyba ) tylko zachodze w głowę jak szersza opona z gęstym bieżnikiem będzie szybsza od węższej i gładkiej
×
×
  • Dodaj nową pozycję...