Skocz do zawartości

Tutom

Nowy użytkownik
  • Liczba zawartości

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia użytkownika Tutom

Świeżak

Świeżak (1/13)

  • Conversation Starter
  • Od miesiąca
  • Od tygodnia
  • Reaktywny
  • Pierwszy post

Ostatnio zdobyte

0

Reputacja

  1. Dziękuje wszystkim za odpowiedzi. Wygląda na to że problemem, rzeczywiście jest bębenek bo jak całą zębatką "ruszam" równo przód/tył to luzów nie ma, czyli nie trzeba podkładki. Luz jest tylko na boki. W sumie już przez założeniem tematu, robiłem taki test i to widziałem ale nie wierzyłem, że Shimano może robić takie gówno. Nawet w marketowym rowerze bym się nie spodziewał.
  2. Hej, wymieniłem napęd z 2x9rz. na 1x10rz i przy regulacji przerzutki zauważyłem, że kaseta CS-M4100 ma luzy (tzn. jak chwycę kasetę z góry i z dołu i naprzemiennie naciskam i przyciągam to kaseta się przechyla. Jak kręcę napędem to jest ok, a jak przestanę i koło samo się kręci to kaseta wyraźnie ósemkuje). Jest to wyraźnie widoczny luz chociaż na oko, to końcówka największej zębatki odchyla się ok. 1-2mm, a wiec na samym bębenku tego luzy jest na pewno mniej niż 0,5mm. Czy to normalne, czy powinienem jeszcze np. kupić jakąś podkładkę ? Niby TX505 pasuje do kaset od 8,9,10 i 11, ale nie wiem czy bez żadnych kombinacji. Dokręcona raczej jest dobrze bo użyłem momentu podanego na kasecie.
  3. Dzięki, w takim razie kupię te DF III.
  4. Hej, podepnę się pod temat bo wybieram między tymi 2 oponami. Czytałem o niech już sporo i w sumie w obu opory toczenia niby niskie, a na tym mi zależy, ale tez nie chciałbym, żeby opona była zbyt śliska, a zdarzały się takie opinie o Double Fighter III. Problem w tym, że wszystkie te opinie są subiektywne bo każdy do czegoś innego porównuje. Dlatego proszę o opinie kogoś kto miał okazje testować te opony w porównaniu do CX COMP. Takie obecnie posiadam i są dla mnie ok, zarówno pod względem oporów toczenia jak i trzymania. Obawiam się, że DF III będą bardziej śliskie (chodzi mi głównie o przyczepność w zakrętach na asfalcie. Bo tam nie dość, że się szybciej jedzie to jeszcze upadek mniej przyjemny niż na leśną ziemie). W SS z kolei wydaje mi się, że będą miały większe opory toczenia (chociaż w katalogu Schwalbe niby SS maja mniejsze opory niż CX COMP, ale ciężko w to uwierzyć).
×
×
  • Dodaj nową pozycję...