Skocz do zawartości

Szatynbury

Nowy użytkownik
  • Liczba zawartości

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia użytkownika Szatynbury

Świeżak

Świeżak (1/13)

  • Conversation Starter
  • Od miesiąca
  • Od tygodnia
  • Dedicated Rzadka
  • Pierwszy post

Ostatnio zdobyte

1

Reputacja

  1. Potrzebuję tylko informacji czy da się rozłożyć ten damper i czy da się obrócić trzpień. Nic więcej 😊
  2. Hej. Mam pytanie. Jak można w tym amortyzatorze przestawić trzpień usytuowany w środku tłumika kompresji, odpowiedzialny za blokadę skoku? Dodam na wstępie, że eksperymentowanie z ilością oleju nic nie daje, problem leży w innym miejscu Mam przestawiony dolny talerzyk z wycięciem, który odpowiada za przepływ oleju i nie jest to spowodowane jego nieodpowiednim włożeniem w trzpień, który prawdopodobnie jest obrócony względem tego jak to powinno wyglądać po wyjściu z fabryki. Porównuję z dostępnymi w sieci zdjęciami nowych tłumików i coś tu ewidentnie nie gra. Zresztą symulując ustawienie talerzyka względem otworu przez który przepływa olej widać, że nie zakrywa go całkowicie, nawet naciągając linkę na maxa. Widziałem, że dampery da się rozebrać odkręcając dolną część od kapsla kręcąc w przeciwną stronę niż normalnie się to powinno robić ( lewy gwint) ale to były inne modele. Jak wygląda sprawa rozebrania tego konkretnego tłumika? Może ktoś pomóc? Cierpliwości mi nie starczy na ten rower. Nówka sztuka, a amortyzator składał chyba ktoś pijany. Mój egzemplarz jednocześnie gubił ciśnienie i nie działa w nim blokada skoku. Z pierwszym problemem sobie poradziłem, jeszcze tylko ta blokada mi została.
  3. Spójrz na CTM Stark 4.0. Rock Shox Paragon Gold, hamulce M6000, tarcze SM-RT54, przerzutka przód Deore, tył XT, korba XT. Ale nie wiem jak z dostępnością. Musisz dzwonić bezpośrednio do Row-bestu.
  4. Ja dzwoniłem bezpośrednio do dystrybutora CTM na Polskę, bo oficjalnie nie było dystrybucji w mojej okolicy a okazało się, że zarówno Stark 4.0 był do ogarnięcia jak i punkt zakupu był niedaleko mnie. Radzę się zorientować w temacie.
  5. Kolego, ale wydaje mi się, że ten problem dotyczy kompatybilności klamek m6100 z manetkami t6000 - takie połączenie jest w Unibike'u. W CTM chyba wszystko jest ok (klamki m6000). Muszę to sprawdzić ale jestem na długim urlopie i zostawiłem rower jeszcze nie złożony.
  6. Zerknij na CTM Stark 4.0. Niedawno miałem taki sam dylemat i kupiłem właśnie ten rower. Na papierze brak słabych stron. W tej cenie Rock Shox Paragon Gołd i hamulce M6000 (podobno odczuwalna różnica w porównaniu z mt200/400/500) z tarczami SM-RT54 robią różnicę. Reszta również na bdb poziomie. Taperowana główka ramy, kaseta 11-34, przerzutka tył t8000, przód t6000, korba t8000, waży 12.6kg. Wiem, że ze względu na mój zerowy straż post ten może być uznany jako reklama, ale zarzekam się, że nie mam nic wspólnego z producentem/dystrybutorem.
  7. Hej. Tu Przemek z Gdańska. Po bardzo długiej przerwie wróciłem do napędu nożnego. Pozdrawiam wszystkich.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...