Skocz do zawartości

wojtalkow

Nowy użytkownik
  • Liczba zawartości

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia użytkownika wojtalkow

Świeżak

Świeżak (1/13)

  • Od tygodnia
  • Pierwszy post
  • Conversation Starter

Ostatnio zdobyte

0

Reputacja

  1. Witam, dokładnie, chcę korzystać z roweru rekreacyjnie i by samemu pojeździć dla zdrowia i kondycji i może zrzucić parę kilo. Rower będzie użytkowany typowo w mieście i maks. po polnych drogach. Celuje zatem w rower typowo trekkingowy. Wymagania to na pewno hamulce minimum tarcza mechaniczna - do roweru będzie podpięta przyczepka z 2 dzieciakami, zakładam, że może się zdarzyć wyjazd np. całodniowy np. nad jezioro z lekkimi sakwami, a jak już brać hamulce tarczowe mechaniczne to czemu nie dołożyć 150 zł do hydraulicznych. Odnośnie ilości przełożeń raczej nie mam preferencji, myślę, że 3 x 8 wzwyż to aż świat, bardziej chodzi o jakość osprzętu. Oczywiście wyposażenie dodatkowe typu bagażnik, oświetlenie musi być. Wpadł mi w oko Romet Wagant 8.0 lub Kross Trans 5.0, oba mają już osprzęt trochę wyżej niż najtańsze co ma w ofercie producent i to powinno mi na start wystarczyć, ale po prostu Kross mi się wizualnie podoba bardziej. Nawet jak się okaże, że wg. was wystarczyłaby mi jakaś wersja typu Trans 1.0 to nie chciałbym kupować najtańszych, podstawowych wersji roweru ze względu na np. osprzęt - jakość jego działania i pewnie gorszą trwałość. Stąd patrzę na średniaczki. Rowery będą tak naprawdę dwa, bo dla żony przewidziany jest Trans 5.0 i dla niej to będzie aż świat. Podejrzewam, że ja będę jeździł więcej i sam, bez żony i dzieci - dłużej i szybciej, stąd zastanawiam się, czy nie dołożyć do 8.0 bo ma np. lepszą korbę. Odnośnie amortyzatora - zdaję sobie sprawę, że sprężyna to sprężyna i jakie są opinie "zawodowców" w tym temacie i raczej 8.0 nie kupię bo jest tam lepszy amortyzator. Stąd prośba taka - by ktoś kto się lepiej na tym zna, porównał czy warto dołożyć ok. 500 zł do wersji 8.0 czy też różnice w osprzęcie nie są tego warte.
  2. Dziękuję za polecenie, ale niestety ten rower z decathlonu nie spełnia w ogóle moich oczekiwań i wracam do pierwotnej prośby o podpowiedź czy warto dołożyć do Kross-a Trans 8.0.
  3. Witam, stoję przed zakupem roweru, padło na Krossa wstępnie wybrałem 5.0, ale w związku z tym, że różnica nie jest duża, zastanawiam się czy warto dołożyć do wersji 8.0. Przeglądając porównanie na stronie producenta to główna różnica jest w widelcu (SR SUNTOUR NEX vs SR SUNTOUR NEX HLO) + przerzutka przód - Tourney TY710 vs Acera T3000 + inna korba, oczywiście droższy ma więcej przełożeń z tyłu o 1. Różnica to około 550 zł. Pytanie, czy warto dołożyć czy sobie darować, dodam, że rower nie będzie wybitnie jakoś morderczo użytkowany, raczej rekreacja z dziećmi, może raz na jakiś czas samotna trasa na max. 50 - 70 km.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...