Skocz do zawartości

Meliszipak

Nowy użytkownik
  • Liczba zawartości

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia użytkownika Meliszipak

Świeżak

Świeżak (1/13)

  • Od tygodnia
  • Reaktywny
  • Conversation Starter
  • Pierwszy post

Ostatnio zdobyte

1

Reputacja

  1. Tak, jest gdzie pojeździć, zwłaszcza po wąwozach, duktach, wzdłuż Wisły, wszędzie pięknie. Problemem są samochody terenowe które niszczą wąwozy, tworząc głębokie kolejny co powoduje erozję. Ruch w wąwozach powinien być dopuszczony jedynie dla pieszych, rowerów, narciarzy biegowych i backcountry. W końcu to Kazimierski Park Krajobrazowy. Jeszcze napisze, że w tej okolicy jest największe zagęszczenie wąwozów lessowych w Europie.
  2. Koledzy nie chcę rozpętać wojny, ale w kontekście zakupu elektryka lub konwersji mam istotną wątpliwość. Czy zakładanie do roweru silnika elektrycznego w ogóle jest legalne w świetle prawa. Chodzi o silnik 250W z odcięciem przy 25 km. Skąd moje pytanie. 1. Zwykły rower nie jest zaprojektowany i przystosowany do napędu elektrycznego i jako taki może nie spełniać normy bezpieczeństwa co teoretycznie stwarza zagrożenie na drodze, ścieżce. 2. Słyszałem o normie która każe całkowicie zasłaniać, zabudować przewody elektryczne. W przypadku konwersji to raczej niemożliwe. Czy niestety może tak być, że w pełni legalne są tylko elektryczne rowery fabryczne które mają stosowne certyfikaty? W przypadku kolizji, stłuczki to ma fundamentalne znaczenie.
  3. Obejrzałem tę stronę i wygląda fajnie. Przejrzysta oferta bez festynu i zbędnych fajerwerków. Dla mnie ok.
  4. Ma odcięcie powyżej 25 km? Jest na to jakiś glejt? Rozważam zakup w przyszłości. Jeszcze nie wiem czy przód, czy tył.
  5. Kupiłem dawno temu skórzanego Brooksa i po ułożeniu zapomniałem o siodełku. Zalety: Wygoda, komfort. Wady: -brudzi spodnie, warto założyć pokrowiec. - ciężkie. Raczej do trekkinga i jazdy miejskiej. NIezbędna ochrona przed deszczem.
  6. U mnie pomogła wymiana linki, pancerza oraz smarowanie przerzutki.
  7. Kończy mi się napęd i rohloff też. Spróbuję na nowym tego squirta. Rohloff jest ok, ale brud jest.
  8. Koledzy zwracam się z prośbą o pomoc. Mój obecny napęd to deore xt 3X9 w rowerze trekkingowym. Niestety właśnie się kończy. Wymieniłem pancerze, linki, suport, przednie dynamo, klocki, chwyty i jeszcze kilka drobiazgów. Przerzutki ok. Do wymiany pozostaje kaseta, zębatki przedniej korby, kółeczka i wiadomo nowy łańcuch. Kółeczka i łańcuch nie są aż takie drogie. Korba to shimano deore xt FC -M770-k Japan VIA170 HF. hollowtech 2 Obecnie kuleję finansowo i chciałbym dopasować tańszą kasetę i przednie zębatki. Czy możecie doradzić jakie zębatki korby i kasetę zastosować, żeby to pasowało i nie było tak drogie jak grupa xt? Czy mogę założyć taką kasetę: Kaseta Shimano Alivio CS-HG400-9, 11-32T, 9 rzędów.
  9. Witam serdecznie wszystkich. Jestem plastykiem i mieszkam na wsi obok Kazimierza Dolnego. Kocham rower. Uwielbiam turystykę rowerową oraz codzienne dojazdy do pracy i na zakupy.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...