Skocz do zawartości

DzejkiBejki

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    75
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Metody kontaktu

  • Strona www
    @jakeovski

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Kuba
  • Skąd
    Solec-Kuj

Ostatnie wizyty

3 722 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika DzejkiBejki

Entuzjasta

Entuzjasta (5/13)

  • Od roku
  • Od miesiąca
  • Dedicated Rzadka
  • Od tygodnia
  • Collaborator

Ostatnio zdobyte

5

Reputacja

  1. Cześć forumowicze! Dawno mnie tutaj nie było, ale przyszedł czas na zmiany, więc wpadam do Was! 😄 Minął czas z HT, zaczynając od Polygona, potem przesiadka na Commencala, aż do pełnego Commencala, i teraz jestem na etapie, w którym chciałbym złożyć swoje E-MTB. Zastanawiam się nad modelem od Majfrendów zza oceanu – konkretnie chodzi mi o Dengfu E10 lub E82. Chciałbym podzielić się swoimi odkryciami i poprosić o poradę, gdzie najlepiej skompletować wszystkie części. Z tego, co przeczytałem, E82 jest po prostu młodszym bratem E10, oferującym lepsze geometrię, więc wybór wydaje się dość prosty, zwłaszcza że różnica w cenie przy takim zestawie jest niemal niezauważalna. Co do silnika, zależy mi na M510 z baterią 1014 Wh, ponieważ jest cichy i wydajny – nie potrzebuję niczego więcej. Z tego, co czytałem, ludzie robią 100 km na takim zestawie, a bateria wciąż ma sporo zapasu. W razie potrzeby mogę poszukać większej baterii, ale i tak E10 obsługuje tylko 800 Wh, podczas gdy E82 przyjmuje już baterie 1000 Wh i większe, co wciąż daje mi większą pojemność za niewielką różnicę w cenie. Teraz przejdźmy do Alibaby. Otrzymałem dwa kosztorysy – na M10 i na M82. W przypadku M10 (rama, silnik, bateria) koszt wynosi $2018 z wysyłką DDP, natomiast dla M82 to już $2064. Decyzja wydaje się prosta, bo E82 z silnikiem M510, pełnym okablowaniem, większą baterią oraz malowaniem w tej samej cenie to świetna oferta (jedyna różnica to brak fikuśnych kolorów jak w karcie, ale to szczegół). Dostałem również wycenę bezpośrednio od producenta na E10: rama, silnik, malowanie i wysyłka (chyba) – koszt to $2150, do tego $85 za malowanie i 4.2% za płatność przez PayPal, co daje w sumie $2327. Szacuję, że cena E82 podskoczy do około $2450, więc nie jestem pewny, co wybrać. Jeśli chodzi o Alibabę, to sprawdzałem sklep z oceną 4.8 oraz produkt, który ma ocenę 5.0 od użytkowników, więc wydaje się, że sklep jest wiarygodny. Z różnicy w cenie mogę dorzucić tylne zawieszenie, ponieważ to jedyna część, którą muszę jeszcze dokupić. Resztę mam z HT – obręcze FR541, heble SLX 7120, Deore, fajny kokpit i Pike Ultimate 160mm. Prawdopodobnie jeszcze sprzedam niepotrzebne części, więc może uda się zaoszczędzić trochę dodatkowej gotówki. Do Was, użytkownicy – co byście zrobili na moim miejscu? Skąd zamówić, może macie jakieś alternatywy? Co do marki, jestem pewny, że nie będę zmieniać, bo jest popularna i ceniona, więc nie szukam cudów. Zastanawiam się tylko, gdzie zamówić, żeby nie trafić na bubel i nie przepłacić. Z góry dzięki za pomoc! 😊
  2. Witam majstrów, Jestem w trakcie składania nowego kompletu kół, dostałem w fajnych pieniądzach FR541 od DT-Swiss i chciałbym jakieś fajne piasty, przerobiłem piasty z DT, Hope, Novatec ale są to dość drogie piasty i kompletnie nie do zastosowania i nie adekwatne do tego roweru. Wczoraj przeglądając sobie internety w poszukiwaniu części wpadłem na ngebut z Ali, ktoś może ich używał i jest w stanie coś powiedzieć? za 600zł dwie piasty w tym tył 690 poe jak hydra to całkiem niezła cena, rower to „sztywniak” raczej do jazdy w weekendy i raczej będzie z tych tańszych także nie obawiam się za dużo o to że coś się posypie w przeciągu miesiąca.
  3. Siema, Wprowadziłem trochę zmian w swoim rowerze więc sprzedam kilka częsci które mi zostało. Kierownica Entity Sport ( Polygon Xtrada 6 ) - Wznios 12mm, 780mm długości -40zl Mostek Entity Dł 35mm - 40zl Tarcze Shimano SM-RT68 Centerlock - Ice Tech 180/203mm - 60 zl / 80 zl Adapter Tył 160>180mm PM-IS / przód 160>203mm PM-PM - 20zl sztuka Korba Shimano Deore FC-M5100 175mm 32t - 150zl Wszystkie częsci zachowane w jak najlepszym stanie, tarcze przejechały 200km, z racji na to że wymieniłem koła + tarcze na rt76, kierownica + mostek bez rys, zadrapań itd, korba tylko i wyłącznie ślady użycia na zębach, nic poza tym, zdjęcia dodam w komentarzach osobno z cenami, gdybym coś wiecej znalazł, dopiszę i dodam fotki.
  4. @tobo Po wymianie monet na allegro mam - 100zl a kaseta kosztuje 208 więc raczej się opłaca 11-51
  5. @tobo Wiesz co, tak się zastanawiam czy nie kupić nowej kasety, nazbierało mi się monet na alledrogo i wychodzi mnie nowa cs-m5100 za 108zł, gadałem ze znajomym z serwisu i też stawia na zużycie kasety a najgorsze jest to że wcale po niej nie widać żeby była ciachnięta ( dlatego też wykluczałem kasetę ) ale faktycznie ma już ponad dwa lata i zrobiła myślę że grubo ponad 5-6k km co by się kwafilifikowało już trochę temu na wymianę + dokupie sobie koronki tak dla zabezbieczenia.
  6. @tobo Fabrycznie oryginał - drugi łańcuch który się zerwał był z Allegro od „spszedafcy” teraz mam prosto z centrum rowerowego w przypadku gdyby ten był zły, kupiłem jeszcze jeden z centrum 😅 ten nowy był kleisty ale troche go przetarłem i dałem swojego smarowania, pamiętam że ten z allegro też był w takiej kleistej mazi? Jesteś w stanie podlinkować koronki? Bo sam znalazłem ale do XTR
  7. @Maciek.B Wstawie zaraz fotę bo biorę się ża ponowne oględziny ale naprawdę nie jest źle, łydek że stali nie mam, jednorazowa akcja z mocniejszym kopnięciem na najcięższym biegu
  8. @Mihau_ Kaseta jest naprawdę jak nowa, wstawię fotkę, zobaczysz
  9. @KSikorski Ani to - ani to, mają poprawić sztywność, bez nich można bez problemu śmigać
  10. Witam, Piszę do was z prośbą o pomoc, ponieważ już nie mam pomysłów co mogło pójść nie tak. Kilka dni tamu zerwałem łańcuch, był to Kmc x11 ( srebrno-srebrny) Kupiłem go na allegro od sprzedawcy, był bez pudełka. Więc zamieniłem go na KMC X11 ( srebrno-czarny ) tu już prosto z centrum rowerowego. Troche tzw "backstory, pierwotnie miałem Xtradę 6, z niej napęd posłużył mi do zbudowania obecnie commencala mety AM/HT i oryginalnie w tym napędzie był łańcuch ( srebrno-czarny ) niestety nie wiem dlaczego ale go wymieniłem, nie przypominam sobie żeby pękł ani nic takiego, po prostu go wymieniłem na ten w pełni srebrny i ten oto łańcuch sobie tak bez problemu śmigał dopuki nie pękł z mojej winy, przepuszczałem samochód ( mając pierwszeństwo ) i z pełnego koptyta ruszyłem na 11 biegu, zerwał się. Tak więc kupiłem to co było oryginalnie czyli ( srebrno-czarny ) i tu się zaczynają schody, wszystko ładnie piękni, 1-2-3-4-5-6-7-8 jak masełko, 9-10-11 problem.. przy mocniejszym depnięciu w pedał, łańcuch przeskakuje ale cięzko mi to jest opisać, to nie jest przeskakiwanie z biegu na bieg, uczucie takie jakby bębenek się nie zazębiał ale to wykluczyłem po sprawdzeniu bębenka to po pierwsze a po 2 na innych biegach nic takiego się nie dzieje, tak więc typowo, na początku sprawdziłem spinkę, wszystko w porządku, zużycie kasety, też nie, nie ma spiłoowanych zębów, hak prosty, przerzutka prosta I nie mogę za nic dojść do problemu, regulowałem przerzutkę, też nic. Czy jest ktoś w stanie mi podpowiedzieć co to może być ? łańcuch i tak już kupiłem nowy ( srebrno-srebrny ) ale może coś mi gdzieś umknęło. Sprawdziłem stronę producenta i wychodzi na to że jedynie się różnią kolorem ale czy aby na pewno? zauważyłem że są jakieś inne oznaczniki, np R, wiem że SL to Superlight i EPT to jakaś powłoka antykorozyjna ale nigdzie nie widzę szerokości, jedynie długość więc zakładam że jest taka sama w łańcuchach 11s. Fotki opisze po cenach bo tak będzie łatwiej: 139.99 był pierwotnie na rowerze oraz taki kupiłem po zerwaniu. 88.71 to był ten który pękł Ten bez ceny kupiłem z godzinę temu, najbliższy do tego za 88.71 ( cena tego łańcucha 99.99 )
  11. Jakby ktoś szukał, to tak, działają. Właśnie odebrałem toruque capy, sprawdzałem, pasują
  12. Właśnie dostałem odpowiedź od SJS cycles, taki tam sklepik w UK, Odpisali mi że wzieli piastę jak moja, czyli d791sb, wzieli te torque capy które podesłałem wyżej i działało
  13. Zamówiłem, z przesyłką 70zł także nie majątek a nóź widelec 🤷🏼‍♂️ Model piasty ( ten nowszy ) jest z 2016 także wiekowo by się zgadzało 🤔 za kilka dni, pewnie po majówce przyjdzie, przekonamy się
  14. @KSikorski A to ciekawe, novatec podeslal mi cos takiego https://www.eshop.novatecwheels.eu/eshop/side-cap-torque-front-al-blk-l-r-247x31x65-for-rs-1-for-d791sb-15-b15-xds642sb-b15/p-329563.xhtml Szajbajk też miał coś u siebie na filmiku ale z nim nie ma kontaktu
  15. @_Piotrek Dzięki na pewno dryndnę, nie muszą być dedykowane dopóki jakieś będą
×
×
  • Dodaj nową pozycję...