Skocz do zawartości

Siccomoro

Nowy użytkownik
  • Liczba zawartości

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia użytkownika Siccomoro

Świeżak

Świeżak (1/13)

  • Dedicated Rzadka
  • Conversation Starter
  • Od roku
  • Pierwszy post
  • Od tygodnia

Ostatnio zdobyte

2

Reputacja

  1. Zgadza się, z tyłu jest 126mm. Pedały też muszą zostać, chyba że znajdę jakieś porządne używane z gwintem M14x1,25 albo ogarnę adapter.
  2. Rozebrałem suport i okazało się że jest w bardzo dobrym stanie. Nawet łożyska zdają się być ok. Postanowiłem już nie kombinować z suportem. Chociaż w artykule od Marvelo znalazłem info, że Velo Orange produkuje pakiety z francuskim gwintem w cenie 50$ bez przesyłki. W takim razie zostawiam też oryginalną korbę, muszę ją tylko wyczyścić.
  3. Sądzę, że wcale tak nie myślałeś a udzielasz się w tym temacie tylko z potrzeby trollowania.
  4. Piasty kół to shimano fh-rm40, z wolnobiegiem pod kasetę 7 rzędową. Chodzą sprawnie na pierwszy rzut oka, ale jeszcze nie oglądałem dokładnie kół. Pozostałe wymiary nie trzymają standardów. Na YT amerykański druciarz pokazał sposób na zastosowanie w starym Peugeot standardowego mostka. Sposób ów polegał na zeszlifowaniu papierem ściernym nadmiaru metalu aż będzie pasować. Wówczas mogę włożyć standardowego baranka. Co o tym myślisz? Zastanawiam się nad założeniem przerzutki Shimano Tourney i manetki SL-A050.
  5. Ok spodziewałem się, że pierwszy komentarz będzie beznadziejnie głupi. Cóż odpal neta a dowiesz się ilu aroganckich dupków chodzi po ziemi. Dalej mam nadzieję, że spotkam tutaj kogoś, kto będzie miał coś ciekawego do powiedzenia. Pozdrawiam.
  6. Witam serdecznie. Wszedłem w posiadanie klasycznego roweru Peugeot 103 Tube Special w wersji z jednym blatem na korbie i kierownicą typu cruiser. Rozebrałem go do ramy i przygotowuję do lakierowania. Na pewno chcę wymienić kierownicę na baranka, wymienić przerzutkę, hamulce i manetki na nowe. Mój cel to odbudować go w stylu Tribana rc 100. W związku z tym proszę o wszelkie rady jakie wam przychodzą do głowy. Wierzę, że znajdę kogoś z dużym doświadczeniem, kto chętnie podzieli się ze mną swoim doświadczeniem. ps. Chodziło mi po głowie też wymiana suportu i korby na nowocześniejsze (oryginalnie klasyczny z prawym gwintem i na klin) ale nie wiem jak mógłbym to ugryźć. Pozdrawiam
  7. Czy: Piasta 3 biegowa sram i3 będzie kompatybilna z manetką cynglową dedykowaną sachs sram T3? Jeżeli "Nie", - to czy istnieje jakaś inna manetka cynglowa która będzie działać? Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...