Skocz do zawartości

Ywald93

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    30
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia użytkownika Ywald93

Uczeń

Uczeń (2/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

0

Reputacja

  1. Tak, to jednak M5 czyli jakiś pożytek będzie z tego a te śrubki do tarcz są stalowe także też zostają, jakoś odechciało mi się już zabawy w takie subtelne tuningi wizualne to cieszy oko jak sprzęt jest cały czas czysty a przeważnie nie jest, takie wentylki czy inne duperele idzie kupić tanio, fajnie to wygląda ale przede wszystkim nie spowoduje to uszczerbku na zdrowiu jak mój ostatni zakup
  2. Mam termin na 14ego haha bo dziś akurat byłem ściągnąć gips. A też mi sie nie spieszy znowu do niego. Dobra, 1 taka opinia mi wystarczy i śruby raczej do kosza bo mocowania na bidon mam chyba pod M6. Warto było się zapytać 🙂🙂🙂🙂 Edit, właśnie nie wiem dlaczego sie tak znęcam nad tymi śrubami, może dlatego że u nas w robocie M12 to mała śrubeczka bardziej z głową podejde nastepnym razem do tego tematu jak będzie co do przykręcenia
  3. Ok obadałem ten co mam zamontowany dla M5 jest 5-6 A oryginalny cube ma M6 pisze max 8nm
  4. Witam co jakiś czas kupuje sobie detale jak kapsel sterów czy śruby do tarcz hamulcowych w kolorze niebieskim co fajnie podkreśla niebieskie wstawki na czarnej matowej ramie, no czysta estetyka i tyle. I wypatrzyłem sobie śruby do mostka w tytule aukcji pisalo wyraźnie nierdzewne kupiłem i przyszły aluminiowe 7075..... W opisie aukcji faktycznie jest AL, tytuł wprowadzający w błąd ale mniejsza o to https://allegro.pl/oferta/8x-niebieska-nierdzewna-sruba-kierownicy-m5x17-11420870690?utm_feed=aa34192d-eee2-4419-9a9a-de66b9dfae24&utm_term=desc-yes&utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=_uzsd_sport_rowery_pla_ss&ev_adgr=rowery&ev_campaign_id=14398658358&gclid=EAIaIQobChMIp_GFkf2z9gIV0ImyCh3IjgEWEAQYBiABEgKQYPD_BwE Czy ma sens kręcenie tego zamiast stalowych które mam teraz? Do sterówki zawsze kręciłem z dużym momentem, kierownice do mostka też. Nie chce sobie syfu niepotrzebnie narobić żeby np ukręcić łeb tej śruby i rozwiertywać później i przegwintowywać na M6 jakoś sobie tego akurat nie wyobrażam, przy mostku który jest jednak istotny. A z drugiej strony skoro jest to sprzedawane i montowane, w mostkach to już sam nie wiem, ale nie chciałbym sie wysuć przy dużej prędkości w lesie bo oprócz jazdy rekreacyjnej jest też czasem czas na gonitwy XC. Kierownica jest na 4 śruby, mostek do sterówki na 2 M5
×
×
  • Dodaj nową pozycję...