Skocz do zawartości

Ywald93

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    30
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia użytkownika Ywald93

Uczeń

Uczeń (2/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

0

Reputacja

  1. Tak, to jednak M5 czyli jakiś pożytek będzie z tego a te śrubki do tarcz są stalowe także też zostają, jakoś odechciało mi się już zabawy w takie subtelne tuningi wizualne to cieszy oko jak sprzęt jest cały czas czysty a przeważnie nie jest, takie wentylki czy inne duperele idzie kupić tanio, fajnie to wygląda ale przede wszystkim nie spowoduje to uszczerbku na zdrowiu jak mój ostatni zakup
  2. Mam termin na 14ego haha bo dziś akurat byłem ściągnąć gips. A też mi sie nie spieszy znowu do niego. Dobra, 1 taka opinia mi wystarczy i śruby raczej do kosza bo mocowania na bidon mam chyba pod M6. Warto było się zapytać 🙂🙂🙂🙂 Edit, właśnie nie wiem dlaczego sie tak znęcam nad tymi śrubami, może dlatego że u nas w robocie M12 to mała śrubeczka bardziej z głową podejde nastepnym razem do tego tematu jak będzie co do przykręcenia
  3. Ok obadałem ten co mam zamontowany dla M5 jest 5-6 A oryginalny cube ma M6 pisze max 8nm
  4. Witam co jakiś czas kupuje sobie detale jak kapsel sterów czy śruby do tarcz hamulcowych w kolorze niebieskim co fajnie podkreśla niebieskie wstawki na czarnej matowej ramie, no czysta estetyka i tyle. I wypatrzyłem sobie śruby do mostka w tytule aukcji pisalo wyraźnie nierdzewne kupiłem i przyszły aluminiowe 7075..... W opisie aukcji faktycznie jest AL, tytuł wprowadzający w błąd ale mniejsza o to https://allegro.pl/oferta/8x-niebieska-nierdzewna-sruba-kierownicy-m5x17-11420870690?utm_feed=aa34192d-eee2-4419-9a9a-de66b9dfae24&utm_term=desc-yes&utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=_uzsd_sport_rowery_pla_ss&ev_adgr=rowery&ev_campaign_id=14398658358&gclid=EAIaIQobChMIp_GFkf2z9gIV0ImyCh3IjgEWEAQYBiABEgKQYPD_BwE Czy ma sens kręcenie tego zamiast stalowych które mam teraz? Do sterówki zawsze kręciłem z dużym momentem, kierownice do mostka też. Nie chce sobie syfu niepotrzebnie narobić żeby np ukręcić łeb tej śruby i rozwiertywać później i przegwintowywać na M6 jakoś sobie tego akurat nie wyobrażam, przy mostku który jest jednak istotny. A z drugiej strony skoro jest to sprzedawane i montowane, w mostkach to już sam nie wiem, ale nie chciałbym sie wysuć przy dużej prędkości w lesie bo oprócz jazdy rekreacyjnej jest też czasem czas na gonitwy XC. Kierownica jest na 4 śruby, mostek do sterówki na 2 M5
  5. No właśnie nie chodzi o to, żeby opory były mniejsze tylko wyraźnie mniejsze albo inaczej - odczuwalne w nogach na 3ci dzień po 300km w 2 dni, bo jednego dnia zrobić 150km to nie jest jakaś wielka sztuka i robiliśmy to nie raz na mtb na kostkach ale powtórzyć to kolejnego dnia to już sztuka i jednak już te opory toczenia wydają sie inne niż na starcie. Idąc tym tokiem myślenia ktoś pomyśli - na h* ci mtb w takim razie? Przy dobrej pogodzie widze Beskidy z okna, nie mamy tam daleko także jest gdzie jezdzić i szosowo i terenowo, a wymienić oponę to jest 10 min spokojnej roboty
  6. No właśnie to jest całkowicie odwrotny kierunek w którym chce iść, w takim wypadku mógłbym jeździć na zestawie Xking i nic nie zmieniać. Zmiana ma być na plus pod względem czego oczekuje, i wycisnąć z tej zmiany max Czyli robić długie dystanse mniejszym nakładem sił przy prędkości średniej 20kmh
  7. W tamtym roku w lato długie trasy przejezdzilem na Continental Double Fighter 2.0 komplet, najtańsze na drucie i zrobiłem na tym może 1500km brakowało im właśnie w lesie jak jezdziłem z chłopakami którzy mieli wysokie tempo. Ale tym razem chce iść w kierunku szybkiej opony na tyle a z przodu żeby jednak coś mnie tam trzymało w razie potrzeby. Trasy szutrowo asfaltowe i na długim dystansie nie robimy więcej niż 20km w godzinę i dlatego właśnie bym wypróbował tego speed kinga bo jak mi wypali to z tym rowerem pojadę na Chorwacje a tam będzie dziennie po 100km jazdy, przez 5 dni i też coraz bardziej mysle nad SPD i butami do tego. na razie nie mając nic do roboty założyłem sobie tego DF na tył a jak dojdę do sprawnosci fizycznej to pojeżdżę chwile bo te opony mają się znaleźć niedługo w innym rowerze a ja bym właśnie poszedł o krok dalej i kusi mnie ten speed king 2.2 albo nawet 2.0
  8. Witam, chciałbym pokombinować z zestawem na częste i długie trasy po 150km. Całą zimę przejezdziłem na continental cross king 2.2 i było ok. A zastanawiam się nad połączeniem CrossKing z przodu i semi slick SpeedKing na tyle. Trasy są przeważnie takie, że jak jest las to jedziemy lasem dlatego nie chciałbym np rezygnować z tego CrossKinga z przodu na rzecz drugiego semi slicka. Idzie to tak pogodzić i czy taki zestaw ma sens na lato? Czy lepiej iść w 2 jednakowe. Teraz jak widać i tak mam przerwe od jeżdżenia 😁
×
×
  • Dodaj nową pozycję...