Skocz do zawartości

Kubix_84

Nowy użytkownik
  • Liczba zawartości

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Brak

O Kubix_84

  • Tytuł
    Świeżak
  1. Po przemyśleniu i obejżeniu kolejnych modeli kół stwierdzilem że spróbuję znaleźć coś bardziej budżetowego. Myślę o zostawieniu piast Giant Boost i wymianie samych obręczy. Proszę o opinię na temat piast Giant Boost. Czy jest sens budować na nich nowe koła i czy nie ma ryzyka, że się rozpadną?
  2. Witam, mam problem z kółkami w moim rowerze (Giant Trance X 3 2021). Oryginalne obręcze mają kilka wgnieceń (co jest powodem jazdy bez wkładek), więc czeka mnie minimalnie wymiana obręczy i szprych (w serwisie powiedzieli, że szprychy najlepiej również wymienić, by koło było mocne i niezawodne). Przeczytałem kilka opinii o piastach Giant boost, które podobno łapią luzy. Pytanie, czy jest sens kupować całe koła, czy może lepiej kupić same szprychy, nyple i obręcze? Na nowe koła jestem w stanie przeznaczyć do 1800pln (chyba że nie będzie nic godnego polecenia w tej cenie to dołożę), nie liczę w
  3. @DokumosaAmor zostaje w skrajnie wysuniętej pozycji. Zostaje mi tylko czekać na serwis.
  4. Ważę ok 70kg. Gdy wcześniej pompowałem amortyzator na 70 psi dawało to jakieś 27-28% SAGu. Teraz po napompowaniu amortyzatora na 70 psi mam 15% SAGu, a po obniżeniu ciśnienia na 60 psi mam 20% SAGu. Wydaje mi się że problem z ustawieniem wynika z zwiększonego skoku więc na rozwiązaniu tego problemu zależy mi najbardziej.
  5. Próbowałem spuścić powietrze i napompować do 200psi ale to nic nie dało. Może coś źle zrozumiałem lub źle zrobiłem. Potem wyciągnąłem token i problem odbijania zniknął, ale nadal pozostaje niski SAG, brak uginania się podczas jazdy na siedząco oraz 160mm skoku zamiast 150.
  6. Opiszę moją historię jeszcze raz, by wszystko było jasne: Po włożeniu 1 tokena (odkręcałem tylko korek komory powietrznej) i napompowaniu niżego ciśnienia zacząłem testować działanie tokena. Wtedy użyłem pare razy ok 140mm skoku. (Nie 150mm) Zaraz po tym całkowity skok zwiększył się z 150 do 160. Na moim poprzednim ustawieniu (70 psi) amortyzator ma 15% SAG (wcześniej przy 70 psi miał ok 28% SAGu). Jak napompuje 60 psi to SAG wynowi 20%, a czuć że amortyzator jest już za miękki. (pompuje amortyzatory sprawdzając SAG podczas pozycji enduro - na stojąco) Na odblokowanej kompresji
  7. Po dołożeniu tokena chciałem poeksperymentować z ciśnieniem i napompowałem mniej. Po kilkukrotnym dobiciu do tokena skok się zwiększył, a charakterystyką pracy się zmieniła. Amortyzator jeszcze nie miał jeszcze żadnego serwisu i nie był rozbierany
  8. Witam, Mam problem z moim RS 35 Gold rl. Postanowiłem włożyć token co skutkowało zwiększeniem skoku z 150mm na 160mm oraz zmianą stylu pracy (inaczej odbija). Amortyzator pochodzi z tego roweru: https://www.giant-bicycles.com/pl/trance-x-29-3 Token kupiłem na tej aukcji: https://allegro.pl/oferta/token-do-amortyzatorow-bottomless-rock-shok-32mm-10794648560 W załączniku załączam byc może przydatny rysunek ze strony Sram. Amortyzator umówiłem już na serwis, lecz termin jest odległy, a potrzebuje go za 3 tyg. Chciałbym spróbować naprawić go sam, ale nie wiem czy dam rad
×
×
  • Dodaj nową pozycję...