Witam
Postanowiłem sam przeserwisować mój RS Reba 2013r. Kiedyś serwisowałem RS Recon i wszystko poszło ok.
Tym razem już na początku wystąpił problem z odkręceniem śruby (czerwonej) blokującej lagi od dołu amorki (strona rebound)
Zgodnie z instrukcją śrubę najpierw przekręciłem 3/4 razy a następnie walnąłem ją pare razy młotkiem. Po uderzeniach młotkiem okazało się że śruba pomimo że sie kręci wokół własnej osi to nie się nie chcę odkręcić i nie możną jej wyciągnąć i zlać oleju. Wraz ze śrubą kręci się podkładka która jest pod nią.
Muszę zaznaczyć, iż z drugiej strony amora śrubę odkręciełem bez problemu.
Wobec tego co teraz można zrobić? Gdzieś czytałem że w takiej sytuacji należy wszsytko złożyć i napompować na maksa amortyzator? Ewentualnie czy może rozwiercać?
Będe wdzięczny za podpowiedź.
MG