Skocz do zawartości

crixus937

Nowy użytkownik
  • Liczba zawartości

    16
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Brak

O crixus937

  • Tytuł
    Świeżak

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. https://www.decathlon.pl/p/rower-szosowy-rc-500-z-hamulcami-tarczowymi-sora/_/R-p-301728?mc=8502354 O wersji z kierownicą w kształcie baranka. Do jazdy szosowej lepiej się sprawdzi
  2. W porównaniu z Vento II to według mnie warto dołożyć 200zł i kupić Tribana RC500 z Decathlonu.
  3. Gdyby ktoś się zastanawiał to przez chwilę miałem zarówno RC500 jak i Rysela i pozostał ze mną EDR. Rysel przyszedł uszkodzony i miał wymieniany hamulec przez co cenowo wyszedł jeszcze bardziej okazyjnie. Widać różnicę na korzyść Rysela porównując prawie wszystko w tych dwóch rowerach. To czego najbardziej się obawiałem czyli opony okazało się najmniej istotne. Przejechalem raz offroadowo i jestem pewien, że to był dobry wybór. Jadąc po szutrze i drogach leśnych rower i napęd brudzi się momentalnie z czego wcześniej nie zdawałem sobie sprawy. Gdybym chciał pojeździć po lasach
  4. ktoś z forum ma/miał styczność z tym modelen Van Rysela i mógłby go porównać go jakośniowo do Tribana RC500?
  5. Zamówione mam obydwa, ale jak przyjdą do Decathlonu to po obejrzeniu ich będę musiał się zdecydować na jeden a drugi zwrócić. Przy Ryselu użyłem kodów podarunkowych, więc gdybym zdecydował się na RC500 (zamówiony wczoraj jako jedna dostępna sztuka) to bym musiał pomyśleć na co je wydać. O hamulcach w 105 słyszałem bardzo dużo pozytywnych opinii, więc to że szczęki zupełnie mi nie przeszkadza. Bagażnika ani błotników też na pewno nie będę montował Rysel zgodnie ze specyfikacją przyjmie opony 28mm, a Triban 35mm. Czy te 28mm do jazdy miejskiej będzie wystarczające? Nie oczekuję wysokie
  6. Cześć, Prośba o pomoc w wyborze jednego z tych dwóch modeli. Z uwagi na anulowanie mojego zamówienia na RC520 muszę inny model z Decathlona. Różnica pomiędzy rowerami to połowa wartości RC500. Przeznaczenie: asfalt, ścieżki rowerowe, kostka brukowa, jazda po mieście. Dawno nie jeździłem rowerem, więc doświadczenie jest niewielkie. Warto dołożyć do Van Rysela? Jak duża jest różnica jakości pomiędzy tymi modelami? Miał ktoś z Was może styczność z obydwoma modelami?
  7. Co przez to rozumiesz? Raczej z przymierzeniem ciężko, bo jak byłem ostatnio w Decathlonie to nie było na na stanie były tylko R100 z serii Triban. Plus zakupu przez internet w Decathlonie że mógłbym pojeździć tydzień i jak nie podpasuje to zwrócić. Właśnie to będzie mój jedyny rower i poza szosą chciałbym mieć możliwość pojechania po innym utwardzonym gruncie jeśli wybiorę się na rower z dziewczyną. Wobec tego chciałem wrzucić tam oponę 32-35 mm. Większość innych rowerów na standardowych zaciskach pozwala maksymalnie na włożenie 26-28 mm. Jednak mimo wszystko chciałbym taka bardz
  8. W takim razie będę raczej celował w S jeśli będzie to rower z decathlonu. Dużo więcej ludzi pisze, że wybrało zbyt duży rower niż zbyt mały. Poza bardziej pochyloną pozycją odczuje jeszcze jakieś różnice? Gdybyś przy takich wymiarach wybierał dla siebie byłoby to S czy M? RC120 odpadł z uwagi na Tourneya na którego sporo osób narzeka i wkładany jest do najtańszych rowerów. Czy są jakieś inne różnice pomiędzy Clarisem/Sorą/Tiagrą poza ilością biegów w kasecie? Patrząc na technologie, które podkreśla Shimano w opisach wydają się być identyczne. Nawet klasyfikację mają taką samą:
  9. @Mihau_ W przypadku Tribana 500 znalazłem taką tabelkę z rozmiarami. Jaki rozmiar pod 177cm wzrostu i przekrok 80-80,5? Wpisałem wartości w kalkulator internetowy i wyszedł mi rekomendowany wymiar ramy 54cm czyli pomiędzy S a M.
  10. Wzrost 177cm, przekrok mierzony na boso 80-80,5 cm. Raczej wolę mocno dopasowany sprzęt niż za duży
  11. Mogłaby być używka, ale raczej z jakiegoś sklepu lub ze zrobionym przegladem. Na jakie modele używane patrzeć?
  12. Szukam roweru szosowego z mniej sportową pozycją oraz możliwością zmiany opony na 35mm. Ogólną charakterestykę i przełożenia chciałbym jak w typowym rowerze szosowym. Z tego co do tej pory wyczytałem pod takie wymagania najpopularniejsze są Tribany RC120 Disc[2299(+100zł) i RC500 [3199(+400zł)]. Kiedyś różnica pomiędzy nimi wynosiła 600 zł, ale po ostatnich podwyżkach wzrosła do 900zł. Czy przy nowych cenach warto dołożyć do wyższego modelu? Osoba która zaczyna dawno nie jeździła rowerem odczuje różnicę? Z uwagi na brak dostępności w sklepach stacjonarnych nie mam możliwości fizycznego po
  13. Triban RC 520 wydaje się być idealny, ale kosztuje 4200 w decathlonie co zdecydowanie przekracza budżet. O 1000 złotych taniej za 3200 zł jest RC 500 do którego ostatecznie mógłbym nagiąć budżet. Aspre ta sama cena co rc500 więc też by się zmieścił w budżecie. Z tych dwóch który byłby lepszy? Czy może warto kupić tańszy model rc120 i poczekać aż pojawia się promocje na wyższe modele. Hamulce tarczowe dużo dają w rc120 w porównaniu do zaciskowych?
  14. Dziękuję za odpowiedź. Może doprecyzuję, piach i błoto to zupełnie nie moja bajka. mówiąc o lesie miałem na myśli głównie szerokie ubite ścieżki często uczęszczane po których ludzie chodzą na spacery z dziećmi niż wąskie leśne haszcze. Zdecydowanie największa część ruchu będzie po utwardzonych ścieżkach rowerowych i po mieście. Wydaje mi się, że najlepszy rower byłby o budowie szosówki, ale z szerszą i wyższą oponą z lekkim bieżnikiem pozwalającą bez problemu przejechać po studzience czy kawałku szutrowej czy leśnej drogi. Jeszcze jedno mnie zastanawia, stara szosówka nie miała
×
×
  • Dodaj nową pozycję...