Skocz do zawartości

Piottro1

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    39
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Piotr

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia użytkownika Piottro1

Ten od rowerów

Ten od rowerów (4/13)

  • Dedicated Rzadka
  • Collaborator
  • Reaktywny
  • Pierwszy post
  • Conversation Starter

Ostatnio zdobyte

7

Reputacja

  1. Mieliście rację, tarcza w jednym miejscu trochę krzywa. Nie mam przyrządu, więc lekko nagiąłem ręką w miejscu gdzie obciera. Sprawdzę podczas wyjazdu, co będzie się działo po hamowaniu. Sprawdziłem ustawienie odległości od klocków, wygląda ok (ciężko zrobić zdjęcie w tym miejscu).
  2. Pewnie coś takiego mogłoby wyjść przy mojej ramie (Cannondale Topstone Carbon 105) 🙂 ale grupę 105 zmieniłem prawie całą na GRX. Myślę o oponach minimum 28 dla drugiego kompletu.
  3. Tak, piastę 350 przód kupuję, będzie komplet. Myślałem o drugim zestawie kół (z innymi oponami (zdarzają mi się trasy tylko po asfalcie) i dlatego się zastanawiam nad tymi Piastami Splile, czy mógłbym je w ten sposób wykorzystać?
  4. Tak, widzę, dziękuję bardzo za info, sprzedawca mnie okłamał 😄, zastanawiam się czy warto kupować te piasty.
  5. @Dokumosa 👍😂 Już weryfikuję, takie koła:
  6. Są 99% na ratchet, nie na zapadki. @MARCIN_OSTRÓW napisał, że albo 350 albo 240. Są jakieś charakterystyczne znaki, po których można to rozpoznać?
  7. Oooo, właśnie o to mi chodziło Panowie. Piasty pochodzą z kół z obręczamiDT Swiss R24 Spline, czyli piasty opisane jako zestaw. Są na ratchecie. A uda się dokładnie zidentyfikować czy to są piasty 350 czy 240?
  8. Tak, stan sprawdzę przy zakupie. Chodzi mi o tą nazwę, po której nie mogę żadnego info znaleźć o tych piastach: DT Swiss Spline Nie wiem czy są godne uwagi - może ktoś coś o nich wie?
  9. Jeszcze zapytam w tym temacie, czy te piasty ze zdjęć są ok? Mam okazję kupić ale nigdzie nie mogę poszukać informacji o nich :|
  10. Dzięki za poradę 👍 Niestety nie. Zmatowiony lekko lakier i wyrównane zadrapania. Pryśnięte lekko farbą w sprayu kilka razy, chyba 8. Wiem, że to długo nie wytrzyma ale moim zdaniem będzie lepiej niż przed chałupniczym pomalowaniem.
  11. Idealną, bo to już 12/100 🙂 Chyba wymienię obręcz skoro zmienię piastę przód. Tylko się jeszcze zastanawiam (czytaj "nie wiem") na ile szprych wybrać? Wcześniej napisałem, że mam już tylną piastę 24h i dobrałem do niej odpowiednią obręcz (tego raczej nie chcę już zmieniać). Serwisant dobrał szprychy i zapewnił, że dla mojej wagi takie koło tył będzie ok. Ale jeszcze myślę co zrobić z przodem. 24 czy 28 (bo widzę, że obie są dostępne w sprzedaży 👍)? Ma to duże znaczenie? Skoro tył mam na 24 szprychy to przód chyba też powinienem tak zrobić. Piasta tył przed odświeżeniem: i po drobnej renowacji:
  12. Dzięki, znalazłeś idealną dla mnie 😀
  13. Nie bardzo rozpoznaję stary i nowy typ. Czym się kierować w poszukiwaniach? Znalazłem taką na bike24, ale cena też nie jest zbliżona do Twojego trafienia pół roku temu 😕 : Oj, kupiłem już taką obręcz. Ale mam opcję wymiany i pewnie zgodnie z Twoją sugestią przejdę na 28 lub na 24 h. Mam właśnie taką piastę na tył, serwisant zaproponował mi szprychy Sapim Race i mosiężne nyple. Przy mojej wadze około 80 kg powinno to koło dać radę. Zastanawiam się tylko czy na przód korzystniej będzie 28 czy 24? Mam już prawie gotową 350 na tył (będę składał koło), więc i do przodu bym chciał 350-tkę, żeby ładnie wyglądało 😉
  14. Po każdym hamowaniu tarcza przód (tylko) wydaje wyraźny dźwięk obcierania i po krótkim czasie przestaje. Czy spotkał się ktoś z takim przypadkiem? Podejrzewam, że po rozgrzaniu wygina się i po ostygnięciu prostuje. Czy to oznacza, że tarcza do wymiany (grubość około 1,7 mm)?
  15. Trochę skrzydła mi opadły, myślałem że będzie łatwiej 😕 A orientujesz się, gdzie mogę kupić piastę 350 w cenie którą podajesz? Przeszukałem pół internetu i znalazłem tylko droższe. Jeżeli nie można tutaj to poproszę na prv.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...