Skocz do zawartości

ksm123

Nowy użytkownik
  • Liczba zawartości

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Skąd
    podwarszawska sypialnia

Osiągnięcia użytkownika ksm123

Świeżak

Świeżak (1/13)

  • Pierwszy post
  • Reaktywny
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

0

Reputacja

  1. Mam błotniki Bontrager NCS, tylny błotnik ma cztery punkty mocowania: dwa na drutach do otworów montażowych w tylnym widelcu, jeden do przelotki przykręcanej otworu montażowego złączeniu górnych rurek tylnego widelca (te mam przymocowane) oraz ostatni punkt montażowy, ten otworek z przodu tylnego widelca którym powinienem przymocować go do ramy. Mój rower jest trochę dziwny i nie ma nic do czego mógłbym złapać ten ostatni otworek. a bez zablokowania ruchów błotnika w kierunku przód tył, po kilku dziurach w drodze i krawężnikach, druty od błotnika wchodzą w kolizję z tylnym hamulcem (Avid BB7) naciskają na dźwigienkę i mam tarcie klocków o tarczę. Zastanawiam się nad zrobieniem dodatkowych otworów w błotniku na wysokości dolnych rurek tylnego widelca i złapaniu błotnika do tychże rurek trytytkami. Czym wykonać te otwory aby nie popękał plastik? Przepalić je lutownicą? Czy warto dopasować w środku błotnika jakąś blaszkę aby naprężenia były przenoszone na całą szerokość błotnika a nie tylko na mały fragment pomiędzy otworami przez które przechodzą trytytki?
  2. Dzięki skrętu w Przyrzecze będę musiał spróbować, bo jeszcze nigdy tak nie jechałem. A kostka na wale nie przeszkadzała mi na oponach 622x35, jak będzie trochę cieplej to przekonam się, czy na oponach 622x28 będzie równie dobrze.
  3. Latem DDR w Jabłonnie nie był jeszcze oddany, jeśli byłeś tam na jesieni lub w zimie, to mam pytanko, jak jest oznakowany? Czy pierwszeństwo na drodze wynika z oznakowania dla samochodów, czy też spaprali oznaczenie i DDR jest przerywany na każdej przecznicy? Ale zasadnicze pytanie to: Jak jeździsz przez Tarchomin w kierunku Centrum? Czy mógłbyś podać trasę nazwami ulic lub podzielić się śladem?
  4. Fajny strumień światła, trochę krótki, ale przyjemnie szeroki. boję się tylko niestandardowych akumulatorów. Mam złe doświadczenia, nie chcę mi się nawet liczyć ile kompletów akumulatorków przeszło przez moją starą Cat-Eye HL-EL530.
  5. Potrzebuję przednią lampę do nowego roweru: Do jazdy po drogach publicznych, w tym po 2 km odcinku nieoświetlonej, asfaltowej drogi rowerowej poza terenem zabudowanym. Także w nocy, o świcie itp. Nie chcę oślepiać innych. 20-25 km/h prędkości "przelotowej", muszę z daleka widzieć przeszkody na drodze. Oświetlenie powinno umożliwiać 2 x 45 minut jazdy po nieoświetlonych drogach + 2 x 60 minut jazdy po oświetlonych drogach, ewentualnie połowa dystansu, ale do ceny trzeba doliczyć ładowarkę do zostawienia w pracy. Chciałbym, ale nie jest to absolutnie wymagane: pilot na długim kablu do zmiany trybu pracy oświetlenia Chciałbym zmieścić się poniżej 500 zł za cały zestaw. Czy możecie polecić co powinienem kupić? Rower będę miał dopiero w styczniu, więc mogę poczekać na dostawę od majfrendów.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...