Skocz do zawartości

Martinkan

Nowy użytkownik
  • Liczba zawartości

    14
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia użytkownika Martinkan

Uczeń

Uczeń (2/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

0

Reputacja

  1. Nie chcę roweru z amortyzatorem no i te opony jakieś za szerokie. Wiem, marudzę
  2. Odwiedziłem dziś serwis i powiedziano mi że nie można zmienić koła na takie z bębenkiem pod kasetę ponieważ nie ma 6 rzędowych kaset
  3. Abstrahując od poszukiwań roweru szosowego kolega kilka dni temu na codzienne dojazdy do pracy po mieście zakupił coś takiego https://www.decathlon.pl/rower-mtb-st-520-275-id_8583820.html ciekawe ile taki sprzęt mu wytrzyma.
  4. Mam 177cm wzrostu. Do tego tylna opona do wymiany, rozdarte siodełko... i nie wiadomo co jeszcze. Być może skończy się za zakupie używanego roweru gdyby trafiła się szosa w dobrym stanie do 1000zł. Raczej chciałbym iść w stronę roweru szosowego niż trekingu/crossa jeśli się uda.
  5. Nie szarpie ale czasem podczas zmiany biegów z przodu ze średniej na największą tarczę całkowicie jakby blokuje możliwość pedałowania, muszę wtedy przekręcić do tyłu i powtórzyć zmianę biegu
  6. Dwa zęby środkowej zębatki wyglądają jak na zdjęciu poniżej
  7. Trudno znaleźć opinie użytkowników o tym sprzęcie, zainteresował mnie jako budżetowa maszyna do codziennej jazdy po mieście. Jeśli ktoś testował dajcie proszę znać
  8. Dziękuję za pomoc i cenne porady Zastanawia mnie tylko czy gdybym chciał oddać do serwisu mój stary rower aby wymienić napęd itp. to czy będą mieć do niego części z uwagi na wiek konstrukcji?
  9. Widzę, że tani rower ze sklepu nie będzie dobrą opcją dla mnie, ważę 87kg. Mieszkam w terenie raczej płaskim i pagórki pokonuję na przełożeniu 37:14, w płaskim terenie przez większość czasu jeżdżę z prędkością 20-25km/h na przełożeniu 48:14. Rozważam zakup używanego roweru ale obawiam się że mogę wydać 1000zł i wpakować się w kolejne wydatki związane z naprawami, nie mam wystarczającego doświadczenia aby ocenić czy rower wytrzyma np. jeden sezon bez większych inwestycji. Na stornie decathlonu trafiłem też na coś takiego https://www.decathlon.pl/rower-elops-single-speed-500-id_8549624.html Rower podoba mi się wizualnie ale przełożenie 44:18 wydaje mi się za miękkie. Nadal też zastanawiam się czy nie lepiej doprowadzić mój stary sprzęt do pełnej sprawności i mieć w miarę pewny rower przez sezon czy dwa.
  10. Trafilem na cos takiego ale nie mam pojecia ile taki tani rower wytrzyma https://www.decathlon.pl/rower-szosowy-triban-100-fb-id_8500949.html
  11. Dziekuje za informacje. Z ciekawosci zapytam ile taki rower moze byc wart w pelni sprawny?
  12. Jest to mój pierwszy post i na początek chciałbym się przywitać Jestem świeżakiem w temacie dwóch kółek, rowerem jeżdżę na co dzień dopiero od pół roku dlatego wybaczcie proszę brak wiedzy. Pół roku temu wyciągnąłem od dziadka z piwnicy trekkingowy rower KTM na oko pochodzący z początku lat 90, koła 28 cali, opony 35mm, hamulce Cantilever, 18 biegów, na przerzutce tylej oraz korbie symbol Altus C50. Od czasu wyjęcia roweru z piwnicy w marcu jedyne co przy nim zrobiłem to smarowanie łańcucha i pokonałem do dziś około 5000km. W czasie półrocznego użytkowania pojawił się szereg problemów, które opiszę poniżej: zerwana linka tylnego hamulca, przedni hamulec działa ale podobnie jak tylny wydaje odgłos tarcia podczas hamowania (sprawdzałem klocki i nie są zużyte, może za twarde ze starości?), pół roku temu rower jeździł bardzo lekko a dziś jeśli przekręcę korbą do tyłu działa to wszystko jakoś tępo i chodzi głośno mimo że łańcuch nasmarowany, z suportu pod dużym obciążeniem pojawia się jakby takie ciche skrzypienie (kojarzy mi się ze starym składakiem z czasów prl), przednia środkowa zębatka ma wyłamane dwa zęby a największa ma kilka zębów jakby mocniej wytartych, siodełko jest popękane i tylko do wymiany, dynamo ostatnio przestało działać, tylna opona mimo dobrego bieżnika wygląda na skruszałą i ma sporo mikropęknięć. Rower nie ma absolutnie żadnych luzów, po uniesieniu koła kręcą się bardzo lekko, brak luzów na kierownicy czy suporcie. Chciałbym rower doprowadzić do pełnej sprawności, część prostszych prac jak wymiana siodełka czy klocków hamulcowych jestem w stanie zrobić sam, resztę musiałbym zlecić serwisowi. Pytanie czy ma to sens i z jakimi kosztami muszę się liczyć? Lepiej naprawiać czy kupić nowy rower który pewne nie będzie zbyt dobry bo wydać mogę max 1000zł. Będę wdzięczny za pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...