Skocz do zawartości

hosekk

Nowy użytkownik
  • Liczba zawartości

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia użytkownika hosekk

Świeżak

Świeżak (1/13)

  • Pierwszy post
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca
  • Od roku

Ostatnio zdobyte

0

Reputacja

  1. Z całą pewnością fabryczny elektryk będzie bardziej "bezobsługowy" i ładniejszy (w większości przypadków). Myśląc o TSDZ2 musisz pamiętać, że nie jest to silnik bezawaryjny. Kwota 3k którą założyłeś zależy w głównej mierze od baterii. Nie jest ona kwotą na wyrost. Warto też zmienić jego oprogramowanie, a to wymaga zmiany wyświetlacza - no i generuje koszty. Wówczas jednak odczucia z jazdy nie odbiegają od tych z silnikiem np. Boscha. Generalnie, jeśli lubisz majsterkować i masz czas - możesz pomyśleć nad TSDZ2 lub innym MIDem. Jeśli wydaje Ci się że montaż będzie polegał na wykonywaniu kolejnych kroków zgodnie z instrukcją, to możesz się przeliczyć, bo bardzo często wymaga dodatkowych własnych patentów. Warto też wcześniej zaopatrzyć się w części zapasowe do silnika, które z uwagi na wysyłkę z Chin - nie przyjdą w ciągu kilku dni, a w przypadku gdy np. uszkodzisz niebieską zębatkę, będziesz uziemiony na długo.
  2. zgadzam się z przedmówcą. Hub nawet najmocniejszy na podjazdach nie daje rady. To dobre do zabawy, ale jeśli dalej myślisz o "rowerze" to zdecydowanie szukaj czegoś z silnikiem centralnym. Możesz pomyśleć o zestawie do konwersji, ale to już kwestia umiejętności montażu i ewentualnego serwisu - wiadomo, że fabryka będzie prostsza w obsłudze. Weź sobie z jakiejś wypożyczalni taki rower, nawet na 2 godziny i zobaczysz, że nawet 250W daje bardzo dużo.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...