Skocz do zawartości

2wheels4ever

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    140
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Skąd
    Warszawa

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia użytkownika 2wheels4ever

Stały bywalec

Stały bywalec (7/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Reaktywny
  • Od tygodnia

Ostatnio zdobyte

0

Reputacja

  1. Dziękuję za wszystkie odpowiedzi. Dętka do zapasu zakupiona.
  2. Tę opcję też brałem pod uwagę, ale skłaniam się jednak bardziej ku ww. dętce. Nie wiem, na jak długo starcza mleko ani czy przy oponach dętkowych to dobre rozwiązanie.
  3. Miał ktoś z Forumowiczów do czynienia z dętkami otwartymi, dającymi się założyć bez zdejmowania koła, i może ewentualnie polecić lub odradzić zakup? Poważnie rozważam założenie takowej z tyłu w swoim miejskim rowerze, w którym zdejmowanie tylnego koła jest mocno utrudnione.
  4. Miał ktoś z Forumowiczów z nimi do czynienia? Oglądałem dziś wersję trekkingową oraz miejską i oba siodła wydały mi się dość solidne. https://offoutlet.pl/produkt/siodelko-trekinkgowe-seven-for-7/ https://offoutlet.pl/produkt/siodelko-miejskie-seven-for-7/ Cena w Biedrze jak w tym outlecie, trochę podejrzanie tania. Do trekkinga może nawet założyłbym to miejskie, jako że swoje ważę (100+ kg) i cenię sobie komfort, a jeżdżę w niedużym pochyleniu; mostek ustawiony na 30 stopni. Obecnie jeżdżę na takim: https://sportbikegroup.pl/siodelko-deone-miejskie-elastomer.html PS Tam są pochrzanione zdjęcia w tych linkach z outletu, ale wymiary w opisie (chyba) się zgadzają. Generalnie oba siodełka są bardzo podobne, oprócz rozmiarów różnią się szczegółami typu mocowanie dla narzędziówki (?) pod siodłem.
  5. Dziękuję za wszystkie odpowiedzi. Zdaję sobie sprawę, że każde zabezpieczenie da się pokonać, kwestia wysiłku i czasu. Łańcuch, o którym wspominałem i który chcę wozić razem z tym składanym zapięciem od Tonyona, to ten z linku: https://www.merida-bikes.com/pl-pl/accessory/820-1191/chain
  6. Mam zapięcie takie jak w linku poniżej. I tak zastanawiam się, o ile mocniejsze są tego typu zapięcia bardziej renomowanych marek, takich jak Abus czy Kryptonite, a na ile przepłaca się za markę. Wiem o tych liczbowych oznaczeniach poziomu bezpieczeństwa; ta moja ma 8. Jest to jedno z kilku zabezpieczeń, jakich używam w zależności od roweru i sytuacji. Mój główny rower to trekking z przerzutką Alivio i V-brake'ami, który kosztował kilka lat temu trochę ponad 2000 zł. I chciałbym to zapięcie marki Tonyon oraz łańcuch (z tych cieńszych) traktować jako podstawowy zestaw do wożenia ze sobą na co dzień i przypinania pod galerią itp. Oba zapięcia mają m.in. tę zaletę, że są dość lekkie i poręczne, w odróżnieniu od dość ciężkiego i niezbyt poręcznego U-locka, który też posiadam i którego używam obecnie tylko czasami, w konkretnym miejscu, gdzie rower zostaje na dłużej. Miałem w ręku takie składane zapięcie Abusa i było dość ciężkie. I drogie (wiem, pojęcie względne). Ma ktoś z osób udzielających się na tym forum jakiekolwiek doświadczenia z produktami firmy Tonyon? Albo ze składanymi zapięciami od Kellysa, które też zaliczają się raczej do tych niskobudżetowych? Z góry dziękuję za wszelkie ewentualne opinie oraz (konstruktywną 😉) krytykę. http://www.tonyon.com/en/index.php?m=content&c=index&f=show&catid=18&contentid=435
  7. Nie, po prostu lubię jazdę w dżinsach (rozciągliwych) na rowerach innych niż szosowe. Oczywiście najbardziej lubię w krótkich spodenkach. Chyba za takimi się rozejrzę. PS Dziękuję za wszystkie odpowiedzi.
  8. Ciekawi mnie, czy większość jeździ w slipach czy w bokserkach. Ja zawsze wolałem te pierwsze, ale potrafię obetrzeć pachwinę i trzeba potem talkować. Tak więc zastanawiam się nad przerzuceniem się na bokserki. Jeżdżę głównie na trekkingu, w dżinsach albo w krótkich spodenkach materiałowych; rzadko w kolarskich (wiem, że pod nie niektórzy w ogóle nie zakładają majtek).
  9. Tak kombinuję, żeby może jednak zostać przy fabrycznych blatach, zwłaszcza że obawiam się, iż na nowych może się mi gorzej jeździć, jak będą inaczej zestopniowane, ale te fabryczne są już naprawdę spiczaste.
  10. Mam w trekkingu z przodu trzy zębatki, które mają przebieg ponad 14 tys. km, i być może zbliża się ich wymiana, jako że są dość zjechane (zwłaszcza środkowa, najbardziej uniwersalna; teraz staram się jeździć jak najwięcej na pozostałych dwóch). Ciekaw jestem, kiedy większość ludzi podejmuje decyzję o wymianie przednich blatów. Dopiero gdy nowy łańcuch przeskakuje/spada czy jak ząbki już są ostre i nierównej wysokości? Ciekawi mnie również, jakie ludzie robią przebiegi na przednich zębatkach. Pewnie i kilkadziesiąt tys. km się zdarza.
  11. Żeby nie zakładać nowego tematu... Miał ktoś z Was okazję przetestować te, model Vasp? https://meridapolska.pl/odziez-i-kaski/rekawiczki-rowerowe/rekawiczki-dla-doroslych/rekawiczki-b-skin-vasp-82596ab1-4bba-4593-9f77-273098660f6f Tak się zastanawiam, czy tłumienie nie będzie lepsze niż w tych w pierwszym linku. Z drugiej strony żel może po pewnym czasie zacząć wyciekać, tak jak w przypadku siodełek.
  12. Miał ktoś okazję w nich dłużej pojeździć i zechce podzielić się doświadczeniami? https://meridapolska.pl/odziez-i-kaski/rekawiczki-rowerowe/rekawiczki-dla-doroslych/rekawiczki-b-skin-moran-93fc59ae-aee3-4136-90cd-c6cde18d5fe8 Używane byłyby do jazdy na trekkingu z rączkami platformowymi, w 2/3 po asfaltach oraz kostce i w 1/3 po lasach oraz w innym lekkim terenie, czasem po kilka godzin. Obecnie jeżdżę w modelu Arara tej samej marki (https://meridapolska.pl/odziez-i-kaski/rekawiczki-rowerowe/rekawiczki-dla-doroslych/rekawiczki-b-skin-arara-e21d8dc9-607e-4327-8d1e-ad047a5df463) i (także ze względu na znaczne zużycie) rękawiczki nie zapewniają zbyt wysokiego komfortu przy dłuższej jeździe. Co dziwne, są one droższe od tych, których zakup rozważam, a to sugerowałoby wyższy model, chociaż w teoretycznie niższym modelu Moran podbicie jest znacznie wydatniejsze, przede wszystkim — w odróżnieniu od Arary — jest na praktycznie całej powierzchni (oglądałem wczoraj na własne oczy). yt wysokiego komfortu
  13. Wczoraj mierzyłem te: https://www.intersport.pl/rekawice-ziener-ceniz-gel-651088.html I te: https://meridapolska.pl/odziez-i-kaski/rekawiczki-rowerowe/rekawiczki-dla-doroslych/rekawiczki-b-skin-moran-93fc59ae-aee3-4136-90cd-c6cde18d5fe8 I chyba skłaniam się ku tym drugim. Stosunek jakości do ceny wydaje się być optymalny. Zdaję sobie sprawę, że rękawiczki wszystkiego nie wytłumią (nie oczekuję tego) i że rączki mogą mieć większy wpływ na komfort jazdy, ale na chwilę obecną nie chcę ich wymieniać.
  14. Szukam jakichś z dobrym tłumieniem, żeby dłonie za bardzo nie bolały po kilku godzinach. Mierzyłem dziś m.in. takie jak w linku niżej, ale one są niby na rower szosowy, czyli zapewne pod owijkę, choć na rączkach podobnych do moich wydawały się wygodne. Ja mam takie rączki platformowe (nie wiem, jak się to fachowo nazywa) jak chyba w większości współcześnie produkowanych rowerów miejsko-turystycznych, jeżdżę w 2/3 po DDR-ach i w 1/3 po lasach. Może możecie polecić jakiś konkretny model (albo chociaż typ) do jazdy w lecie na trekkingu? Dziś mierzone: https://www.decathlon.pl/p/rekawiczki-na-rower-szosowy-roadcycling-900/_/R-p-176731?mc=8528199
  15. Czasem jeżdżę w sznurowanych adidasach, a czasem we wsuwanych tenisówkach. I myślę o zakupie takich wsuwanych adidasów, np. jak w linku poniżej. Waham się, bo wiem, że mogą się trochę gorzej trzymać stopy, jeśli nie są idealnie dopasowane. W tych konkretnych mam jeszcze obawy odnośnie do podeszew, czy będą dobrze współpracować z pedałami. Co myślicie o jeździe rekreacyjnej w takich butach? https://www.deichmann.com/PL/pl/shop/marki/venice/00006001898768/czarne*wsuwane*sneakersy*męskie*Venice.prod;jsessionid=3B325EAFEFC7CD3C35ABA25F6803FA16.appserver76t1?positionInList=40&_gl=1*1cnaf67*_up*MQ..&gclid=Cj0KCQjwkIGKBhCxARIsAINMioIxmO_dFqwVz8QCxjRmWgO68jWAa5oXutiw_wOzwj5yGDcozoP__7AaAo0bEALw_wcB
×
×
  • Dodaj nową pozycję...