Skocz do zawartości

Muci3k

Nowy użytkownik
  • Liczba zawartości

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia użytkownika Muci3k

Świeżak

Świeżak (1/13)

  • Pierwszy post
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca
  • Od roku

Ostatnio zdobyte

0

Reputacja

  1. A czy dałoby radę wyregulować manetke 11s żeby działała do 10s przerzutki?
  2. Czy jest jakaś inna manetka niż ta dedykowana która obsłużyła by przerzutkę SRAM X5 10 biegową?
  3. Nie nie było dzwona nawet nie miałem okazji skakać na nim jeszcze właśnie z tego powodu gdyż rok temu się to wydarzyło i trochę ciężko. Dziękuję za informację będę pamiętał nazwę. Oddałem na gwarancję, przy czym na samym początku był problem ze sklepem który nie wierzył w to co mówiłem i twierdził, że wszystko ok uważając przy tym że stery się "uleżały" i należy dodać podkładkę pod mostek, co oczywiście zajęło im sporo czasu ponieważ nie mogli nawet jej założyć. Takie sklepy nie powinny mieć zezwolenia na prowadzenie jakich kolwiek napraw związanych z rowerami. Jeśli jest jakaś kategoria na forum gdzie można o tym napisać bylbym wdzięczny. A w tym momencie dziękuję wszystkim za pomoc związaną z moim problemem. Pozdrawiam
  4. tu masz pobieżnie pokazane co się stało Można tak powiedzieć jednak sterówka sama w sobie jest prosta ona się jakby obruszyła i zsunęła się z tego rozwidlenia z jednej strony kilka mm Dlatego pytam czy to właśnie uda się oddać na gwarancję wysunięcie sterówki z jednej strony nie jest codzienną sytuacją i jest też dziwne gdyż na samym rowerze nie wiele przejechałem a skakać nawet nie zdążyłem ze względu na to że ściąga kierownice i boje się po prostu Tu masz jeszcze na szybko nabazgrolone coś w tym stylu oczywiście wszystko jest proste tylko rura jest pod leciutkim kątem przez co pękło łożysko i eykonuje skręt
  5. Chodzi o to że jak masz rurę sterową to ona zamocowana jest do rozwidlenia trzymającego golenie i ona w tym rozwidleniu w dziurze w której jest zamocowana z jednej strony poszła kilka mm w dół przez co rower zaczął skręcać jutro mogę wstawić zdjęcie
  6. Witam mam taki problem rura sterowa w rozwidleniu przemieściła się kilka mmnw dół przez co cały rower skręca w lewą stronę. Jest to dartmoor primal kupiony w zeszłym roku. Gwarancja dalej obowiązuje. Nie wiem co z tym zrobić czy na gwarancji coś takiego przyjmą czy nie czy może próbować jakoś to wybić do góry? Przez tą sytuację rozwaliło się łożysko od dolnej części sterów. Poradzi ktoś?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...