Skocz do zawartości

Hubertko

Nowy użytkownik
  • Liczba zawartości

    18
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Skąd
    Rokosz

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia użytkownika Hubertko

Uczeń

Uczeń (2/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

0

Reputacja

  1. Tak to wygląda bliżej. Chciałbym ten kąt zmniejszyć. Ze specyfikacji: Vorbau: XLC Evo Alu A-head Steuersatz: VP A77CKT, Ahead, 1 1/8"
  2. Ja wiem ale już raczej do tego nie przywyknę.
  3. No tak, zgadza się. Trudno wyczuć tak bez przymiarki. Krótsza kierownica, ręce idą bardziej na wprost i postawa się prostuje ale węższym chwytem chciałem mniej zagarniać powietrza. Obecna ma 63 cm i jest sporo wygięta do mnie przy tym także trochę w górę. Chcę dać 58 cm i prawie prostą.
  4. Hmm, krótsza w znaczeniu rozpiętości od końca do końca? I prostsza będzie więc się, myślę, bardziej pochylę.
  5. Na razie trochę krótszą i płaską kierę dam. No i chyba inny mostek.
  6. Nie, nie. Nie jest wpuszczany. A-head, Evo XLC. Dużo w nim wymieniłem w przeciągu lat. Pozostało ramę i widelec. Dalej będzie sztywny, stal ale Cr-Mo.
  7. Raczej to drugie. A oprócz Surly i Accenta da się gdzieś w necie kupić nową ramę? Wybierając muszę z góry wiedzieć czy chcę pod sztywny czy amortyzowany widelec?
  8. A jakie kąty ramy powinien trzymać trekking? Na tym czuję się trochę zbyt wyprostowany i jakby lekko rama była za krótka aczkolwiek rozmiar jest dobrany do wzrostu. Przejechałem na nim mnóstwo kilometrów ale w 20-km odcinkach. Czas na dłuższą eskapadę i na zmianę ramy.
  9. Mam krótkie pytanie. Czy to jest odpowiednia geometria typowego trekkinga?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...