Skocz do zawartości

pavello

Nowy użytkownik
  • Liczba zawartości

    14
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia użytkownika pavello

Świeżak

Świeżak (1/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Reaktywny
  • Od tygodnia

Ostatnio zdobyte

0

Reputacja

  1. Do listy chyba dołączam WTB Exposure - https://www.wtb.com/products/exposure-34c PS - Tu się jakoś da edytować posty ?
  2. Hej, Mój niedawno zakupiony rower póki co ma dość szosowe opony 700x28 i planuję je zmienić w najbliższym czasie na coś nieco bardziej przyjaznego drogom nieasfaltowym. Koła które mam są Tubeless Ready i zastanawiam się nad oponami. Większość moich wycieczek zapewne odbywać się będzie w schemacie - asfaltowa ucieczka z miasta -> drogi polne, lasy -> powrót do betonii, tak więc szukam opony w miarę uniwersalnej. W rowerze oficjalnie mieści 36mm - niby można bawić się z 38mm, ale nie wiem czy potrzebuję póki co, bo stricte gravelowych opon nie miałem jeszcze. Obecnie na mojej liście są ze znanych: - Schwalbe G-One Allround Evo V-Guard - Panaracer Gravelking Z mniej znanych - Vittoria Terreno Zero (wygląda megakusząco, ale mało opinii o nich) - https://www.vittoria.com/eu/terreno-zero-cx-and-gravel.html Jakieś inne propozycje ? I dodatkowe pytanie od początkującego gravelowca - jakie są za i przeciw dla opon bezdętkowych ? Zawsze jeździłem na dętkowych, boje się ich zakładania - a moje kółka są jednak tubeless-ready
  3. Kup Tribana RC 500 - jak chcesz jeździć dalej lepszym wyborem niż przełaj będzie rower typu endurance albo gravel z mniej agresywną geometrią. Do Tribana którego proponuję zmieszczą się opony w rozmiarze 36-37mm
  4. U mnie będzie takowa - dość dziwna. Mam krótkie ramiona więc compact z krótkim reachem i dropem powinien mi dobrze zrobić.
  5. Ja mam ustawioną kierownicę poziomo, więc klamki wystają lekko ku górze. Wydaje mi się, że to jak ustawić kierę powinno kwestią naszej fizjonomii i wygody - no i oczywiście tego jak wyprofilowana jest kierownica
×
×
  • Dodaj nową pozycję...