Skocz do zawartości

tonysopr4no

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    29
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia użytkownika tonysopr4no

Uczeń

Uczeń (2/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Reaktywny
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia

Ostatnio zdobyte

1

Reputacja

  1. To już wiem wszystko co potrzebne. Bardzo dziękuję @Mihau_ i @KSikorski za pomoc. Można zamykać.
  2. Wydaje mi się, że przeplatanie tych kół nie ma sensu. Te Mavic i dt swiss wydają się fajne. Mam jakiś dziwny problem ze sklepem daveo, pokazuje mi się komunikat: Twoje IP nie jest tutaj mile widziane. Your IP is currently blacklisted sklep@daveo.pl Dziwne, bo nic u nich nigdy nie kupowałem. Spróbuje wejść przez jakiegoś VPNa. W tych konfiguratorach powinienem zaznaczyć przód: 5/100mm QR tył: 5x135 Shimano 11s Road?
  3. Najtaniej z zachowaniem sensu. Do 1000zł idzie kupić coś normalnego?
  4. Cześć. Chcę zmienić koła w rowerze Triban RC 520 GRVL. https://katalog.bikeworld.pl/2020/web/produkt/rowery_szosowe/gravel_szutrowe/triban/70233/rc_520_gravel Siedzą w nim oryginalne, które wykuł chyba sam diabeł... Nie mam zastrzeżeń co do ich pracy czy trwałości ale wymiana dętki na spokojnie w zaciszu warsztatu trwa pół godziny, a ile przy tym bluzgów i obolałych rąk wie ten, kto z tym walczył. Nawet przy wsadzeniu starannie rantów opony w sam środek obręczy i tak ostatnią część trzeba pchnąć na siłę łyżką, przy czym łatwo uszkodzić nową dętkę. W terenie taki stan rzeczy jest dla mnie nieakceptowalny. Na dodatek tylne koło jest mocno sfatygowane, jedna ze śrub przy tarczy obrobiona. Chwilowo nie chcę też przeróbki na tubelessa, ponieważ zdarza mi się zabierać rower do pracy 200 czy 500km od domu, gdzie jestem zdany na siebie. Wtedy zapasowa dętka wydaje się być pewniejszym rozwiązaniem. Pomożecie wybrać jakiś sensowny komplet kół lub samo tylne do tego roweru? Nie znam się na kołach kompletnie. Mogą być używane lub nowe. Wiem, że muszą być pod tarczę (te są mocowane na 6 śrub), zacisk QR i bębenek do shimano 105. Jeżdżę pół na pół asfalt/szutry i leśne drogi, ścigał się nie będę. Ważę 95kg. Mam opony Gravelking SS 35c. Uprzejmie dziękuję za wszelkie porady, wskazówki.
  5. No ok ale co ten test miał pokazać? Obie opony stosunkowo nowe, 2018 vs 2020. Opony podobno zaczynają tracić właściwości po 5 latach.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...