Skocz do zawartości

Przemek_K

Nowy użytkownik
  • Liczba zawartości

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia użytkownika Przemek_K

Świeżak

Świeżak (1/13)

  • Pierwszy post
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca
  • Od roku

Ostatnio zdobyte

0

Reputacja

  1. No i inna sprawa. Zależy mi na zachowaniu hamulca M315 również z powodu montażu, PM jest na ramie a BR-RS405 jest Flat Mount.
  2. Chcę wiedzieć, gdzie kończy się rozsądek. Idąc tokiem rozumowania mówiącym, aby nie wymyślać, musiałbym np. zmienić też tarczę na RT81, bo taka widnieje w specyfikacji. Dalej piastę, bo jest na IS a RT81 ta na Centerlocku. A przecież istnieje RT86, która jest wersją RT91 na IS. Krótko mówiąc, chciałbym dowiedzieć się, czy z technicznego punktu widzenia są jakieś przeciwskazania.
  3. Nie bijcie, wiem, że to inny osprzęt ale rower fabrycznie ma osprzęt szosowy (Tiagra 4700) a hamulce serii M, rozstaw tylnej piasty to 135mm, więc takie niewiadomo co. Kupiłem go do jazdy do pracy (asfalt), myślałem, że prosta kierownica będzie idealna ale nie spodziewałem się, że opory powietrza będą miały aż tak duży wpływ (średnia 36km/h poza miastem, z odcinka 32km/h) i często jazda kończy się piękącymi tricepsami :/ Nie wspominając o tym, że przez połowę drogi wyglądam jak debil. Chcę zmienić na baranka przy zachowaniu hamulców tarczowych M315, zawsze parę stówek zostaje w kieszeni. Pozostaje jedynie klamkomanetka ST-RS405 i nie wiem, czy kupować nowe szczęki, czy te klamkomanetki dadzą radę z M315, wg tabeli Shimano nie. Czy wszystkie "pompują" tyle samo płynu do szczęk? Nie ma innych przeciwskazań? Planuję podłączyć aktualną linkę pod klamkomanetkę, nie powinno zabraknąć przewodu.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...