Skocz do zawartości

giagi

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    99
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia użytkownika giagi

Uczeń

Uczeń (2/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

3

Reputacja

  1. To może parę słów o rzeczonym amorku... To, że amorek świetnie wykonany to już pisałem ale ważniejsze jak sprawuje się w rowerku... Ważę prawie ponad 85kg więc amorek ze mną łatwo nie ma, po napompowaniu do sugerowanego ciśnienia dla mojej wagi z rowerem okazał się amorek jakby ciut za twardy. Być może tabelka uwzględnia wagę samego rowerzysty albo mój manometr zaniża... hmm mniejsza z tym po upuszczeniu nadmiaru luftu mamy chyba ideał. Amorek pięknie pracuje, zaskakuje sztywnością, ma się wrażenie, że mamy sztywny wideł a nie używałem blokady bo jeszcze nawet linki nie podpiąłem Regulacja kompresji faktycznie działa, mam wrażenie że w porównaniu do Reby rower na tych samych oponach jakby dużo lepiej sobie radzi w piachu ale może to być mylne spostrzeżenie, bo w obecnym rowerku Reby nie miałem. Z marzocchi rowerek w szybkim przejeździe po drodze z dziurawki czy bruku zachowuje pełną kontrolę, równie pewnie zachowuje się na szutrze. Jak na razie wydaje się być genialny, póki co nie widzę żadnych wad. Sądzę, że to świetna alternatywa dla RS-ów by nie powiedzieć, że nawet lepsza...
  2. Wolałbym napęd 1x11 w Big Seven / Nine 600, Spider to pólka niżej i z przede wszystkim gorszym amorkiem, w serii 600 jest już bardzo fajny powietrzny Manitou...
  3. Mam na zbyciu nową tarczę Shimano SM-RT56 o średnicy 180mm montaż na 6 śrub. Cały fabryczny komplecik w oryginalnym pudełku ze śrubami i podkładkami. Cena : 40zł
  4. Cierpliwości, jeszcze rura nie przycięta Na razie to tylko przedsmak dalszych testów - opiszę porównanie względem RS Reba i Manitou Marvel... Pierwszy kontakt z 320LCR jak najbardziej pozytywny, amorek ma wszystko co powinien mieć amorek do XC a jeśli wierzyć opiniom na zachodnich forach powinien też super sprawować się na szlaku...
  5. Marzocchi 320 LCR - mało znany u nas amorek do XC a myślę, że wart aby nieco o nim napisać... Nigdy wcześniej nie miałem kontaktu z marzocchi i zakupiłem go jakby w ciemno gdyż brakowało budżetu na nową Rebę a 320-stka akurat się mieściła w określonych widełkach. W komplecie a amorkiem otrzymujemy kapsel ze śrubą i gwiazdką, manetkę na kierownicę wraz z linką oraz podkładkę do regulacji skoku. W standardzie marzocchi ustawiony jest na 100mm ale można ustawić 80mm lub 120mm. Górne lagi jak sama nazwa sugeruje są o średnicy 32mm, z racji że to model z 2017 roku posiadają piękną czarną anodę. Rura sterowa tapered też wykonana z amelinium ale istnieje również droższa wersja z rurą karbonową. Waga? Na moje ręce porównywalną z Rebą wg producenta niecałe 1600g niestety nie mam dokładnej wagi aby to zweryfikować. Jakoś wykonania amorka myślę, że na poziomie Rock Shox Reba albo nawet lepsza, zakrętka wentylka, pokrętło regulacji tłumienia wszystko piękne alu, tu jakością i wykonaniem bardzo przypomina Foxa. Manetka również metalowa i bardzo fajnie pracuje. Czy posiada jakieś wady? Na na razie mogę wymienić jedynie wizualne; nie podobają mi się te bordowe uszczelki ale ponoć można zmienić na czarne, brakuje mi również oringu do ustawiania sagu jak np. w Rebie... Wolałbym również os na inbus ale jest normalny gwint M15 więc można małym kosztem zmienić.
  6. Hmm, slx 550,- deorki 420,- w sumie tylko 130zł różnicy a jednak mocowanie przewodu w slx ciekawsze... Gdyby tak magury MT4 były poniżej 400zł to zapewne w myśl gdzie dwóch się bije trzeci korzysta, to je bym wybrał a tak wychodzi, że trzeba dołożyć i brać SLX-y Te MT500 cenowo jak deorki...
  7. Jeździł będę raczej spokojnie; lasy, miasto, zjazdy to jedynie morenowe pagóry. Tarcze mam SLX RT66. Odległość klamki wyreguluje się raz i więcej zapewne ruszał nie będę... Czyli pomału wybór robi się prostszy SLX na żywicznych za 550,- albo Deore za 400,- Zastanawiałem się jeszcze nad Magurą MT4 ale jakoś nie widzę w dobrych cenach...
  8. W tym problem, że które mi bardziej pasują to jeszcze nie wiem Wersja SLX na żywicznych klockach wyjdzie pięć dych taniej czyli około 550,- Pytanie w stylu czy warto dopłacać do żywicznych XT czy lepiej wybrać tańsze SLX ale na metalikach? Dodam, że XT-ki na metalikach to już nie mały wydatek bo około 830zł
  9. Stoję przed wyborem hamulców. Co jest lepszym wyborem; zestaw SLX na klockach metalicznych czy XT na żywicznych? Różnica w zakupie około 80zł a może lepiej przyoszczędzić ponad dwie stówki i wybrać tańsze Deore BMR6000?
  10. Czytam i się dziwię - po co ludzie szukają crossa z ciężkim amortyzowanym widelcem z przodu, którego i tak blokują... Dla mnie przewagą crossa nad MTB jest właśnie mniejsza waga i szybkość, kosztem oczywiście dzielności w trudniejszym terenie. Znajomy miał swego czasu Cannondale'a w wersji ze sztywnym widelcem, zachciało mu się amorka i kupił jakieś cudo, że nawet nazwy nie pamiętam i ciągle teraz słyszę jak się żali jaką to głupotę zrobił
  11. Witam, Jestem jeszcze przed zakupem roweru a forum zapewne pomoże mi w mądrym wyborze...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...