Skocz do zawartości

bereal

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    45
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia użytkownika bereal

Ten od rowerów

Ten od rowerów (4/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

0

Reputacja

  1. To czemu na nowym łancuchu, HG53 bodaj przerywa przy mocniejszym przyspieszaniu w 1 rowerze 3x9 Spróbuje w wolnej chwili odrdzewić moze sokie z cytryny te koronki, a na wycieranie akurat po jezdzie i smarowanie to nie mam niestety czasu bo czasami rower sluzył słuzbowo, a w bloku tez nie mam warunków zeby zasyfić mieszkanie a w piwnicy ciasno ciemno, w tym drugim i tak musze chyba wymienic korbe bo tam nawet sruba od ramienia jest spawana i lozyska w pedalach juz zle chodzą, i niestety widze ze chyba w 3x6 nie ma wyboru innych przerzutek bardzo jak jakies tourney za 20zł, i tak myslalem o zmianie na wiecej rzedów jakby rama pozwoliła, bo z manetkami do 6rz tez wybów jak za prl i te modele o zgrozo.. chyba ze co źle wertuje internet
  2. Witam Do oceny kross evado 5.0 2013, sorry za jakosc,zdjecia w nieprzychylnym garazu po porannej mokrej zimowej jezdzie, przez zimowe jazdy o dziwo pierwszy sezon w "zupie solnej"głównie lancuch wyglada jak wyglada, troche zmienił barwy klubowe dzieki za porady, łancuch był wymieniony na nowy jakis czas temu załozony na stare koronki na przodzie i tyle I jeszcze jedno tylnej 6rz innego roweru mtb nie wiem który rocznik jaki przebieg, czy była mocna noga, ale rzekomo katowany poniekad Dzieki
  3. Ogarniam ogarniam To wy mi kazecie odkrecac jakies sruby mocujace do ramy caly hamulec tylko po co jak ja chcialem poluzować na zacisku klocki z tarczą ? Pomysl dopiero pisz komus ze nie ogarnia , rozkreciłem, uszczelka była wyciagnieta moze zle wlozona i scisnieta przez co krzywo weszla i sie spłaszczyła, wyszła spoza rowku , i mozliwe ze juz tak zrobił pseudo serwisant ktory naprawial mi juz te hamulce za 150zł za pare, teraz gdzie kupic taka mała oszczelke ? pewnie w sklepie u tego pseudo serwisanta nie bedzie, on jedynie ma sklep zagracony starymi rowerami i kartonami z dentkami na sprzedaz Teraz ide szukać po ile sa zestawy regeneracyjne lub zmontuje taki sam po kosztach i kupie płyn dot w motoryzacyjnym i spróbuje sam uratować ten hamulec Zamiast znów temu partaczowi płacić 150zł
  4. A po co mi zaciski do ramy ? Jak ja chciałem poluzować klocki bo mi tarły o tarcze, mam tyle rzeczy na głowie na wczoraj do roboty ze przyznaje ze zrobiłem to na predce mówie a ciul najwyzej wykopie go złoma przez balkon Swoją drogą to czy tarcza moze sie skrzywić ? Bo moja krzywo chodzi z tego co widze , nie wiem czy nierównomierny zacisk klocków ja skrzywił czy co... I rozumiem ze w zwiazku z tym tarcze musze wymienić bo nie da sie jej "wyklepać" ? I skad ja wezme taka nowa uszczelke
  5. Witam Wczoraj postanowiłem troche poluzować zacisk klocków bo obcierały o tarcze Odkreciłem śrube zaznaczoną na zdjeciu na czerwono (zdjecie pogladowe nie moje) nacisnałem klamke później ją zakręciłem mocno i teraz tam gdzie zaznaczone na niebiesko wycieka płyn mimo że hamulec zakręcony mocno jak to możliwe ? Teraz klamka jest miekka dochodzi do samej kierownicy Póki co tylny uniesprawniłem :/ Pomóżcie bo z samym przednim ciezko
  6. Rozumiem, sa boszowskie 20zl za 1 litr bo te z logo to masakra krocie za 120ml Teraz tylko poczytac jak to sie robi i czy nie wystarcza strzykawki z apteki ale chyba jeszcze jakies wezyki itd, jutro podejde do niego w wolnej chwili i mu zasugeruje zeby mnie nie zaczał rozbierac wszystkiego I wielkie dzieki spadł mi ciezar z serca i uspokoiło mnie to to co napisales i ze nie bede musiał kosztować się na część co serwisant juz sugerował, zaczał mi juz wymieniac ceny nowych hamulcow a one do najtanszych raczej nie naleza Jakis nawiedzony swoja droga, warto bedzie sie nauczyc tej wymiany płynu nie chce dawać zarobić temu filozofowi bo jeszcze popsuje mi rower jak zacznie mi przy nim tak gmerac jak opowiadać o rzeczniku praw konsumenta ze rower trzeba oddac itd
  7. No tak, jestem teraz w pracy, jutro bede odsypiał i mam inne załatwienia ale udam się do niego, zapytam ile ta wymiana bedzie kosztować najwyzej zrobie to nastepny raz jesli duzo nie zawoła, a moze to byc zwykły dot do auta bo widze sa specjalne avid i roznia sie sa dot4 lub 5 A moze wystarczyloby ulać tego plynu z linki ?
  8. Dzieki kolego, to jest pewnik ? Wiesz do wymiany trzeba mieć chyba ten zestaw regeneracyjny za ok 40zł ze strzykawkami, wiec wolałem zaprowadzic go do domorosłego serwisanta, stawiałem na zbyt duza ilość płynu ale nie wspominałem mu o tym, cos mówił o rozkręcaniu manetek ze tam zajrzy, moze lepiej bedzie zabrac go od niego i samemu zrobić ? Ale chyba bez kosztów i czekania na przesyłke się nie obejdzie, u mnie nie ma za duzo sklepów z takimi specyfikami I tak rower uzywany ale w b dobrym stanie uzywany tylko jeden sezon Zero otarć itd Ponoć od zeszłego roku stał w garażu
  9. WItam panowie Nabylem na allegro rower kross evado 5.0, i co sie rzucilo w oczy po pierwszych testach to koła nie kreca sie swobodnie po uniesieniu ich i zakreceniu nimi, obroca sie moze z raz, ewidetnie szczeki tra o tarcze mimo ze na klamke sie nie naciska, klamki sa strasznie twarde, mozna je nacisnac moze o max pol centymetra co zacisna je do tego stopnia ze rower niemal staje w miejscu, co to moze byc, bylem w serwisie obok, to koles wykluczyl płyn, bo gdyby go nie bylo czy cos to podobno klamka dochodzilaby do samej kierownicy, nie wiem jaki efekt bylby przy zapowietrzeniu ? zostawilem w tym "serwisie" rower do naprawy boje sie ze beda tego duze koszta ze koles mi nawciska ze zrobil to i to i duzo mnie skasuje za to lub co gorsza wcale nie bedzie sie dalo tego naprawic a koszt takich hamulców to zdaje sie ok 500zł Nie mialem wczesniej stycznosci z tarczowkami, czy ktos podzieli sie swoimi domyslami i wiedza co to moze byc ? byc moze zdazylbym jeszcze odebrac rower i sam to zrobic zanim serwisant sie do niego zabierze bo ponoc ma sporo pracy i ma do konca tygodnia sie odezwac dopiero, wspominal cos ze same manetki moga byc wadliwe Udalo mi sie tylni hamulec troche poluzowac odkrecilem dwa imbusy i nacisnalem klamke potem dokrecilem i klamka teraz dochodzi do polowy ale tez czasami sie tak zakleszczy po hamowaniu na ulicy ze tez potem tra szczeki o tarcze trzeba wtedy na maxa nacisnac i puscic to wtedy tylne kolo mozna swobodnie na uniesieniu obracac, to tyle co spostrzeglem moze wam to cos pomoze i zdolacie nakierowac mnie gdzie tkwi problem, Z pierwszym kolem z odkrecaniem tych dwoch imbusow dolnego i gornego mi sie nie udalo , klamka dalej jest twarda prawie nie do nacisniecia i to przednie kolo zawsze trze nie ma tak ze uda sie je wyswobodzić jak udalo sie z tylnim, moze za duzo oleju jest i dlatego to tak trze a manetki sa nie do nacisniecia ? sorry za troche lakoniczny text ale chcialem jak najbardziej to opisac Dzieki za pomoc czekam na jakies wpisy Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...