Skocz do zawartości

Nicciekawego

Nowy użytkownik
  • Liczba zawartości

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Karol
  • Skąd
    Warszawa

Osiągnięcia użytkownika Nicciekawego

Świeżak

Świeżak (1/13)

  • Pierwszy post
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca
  • Od roku

Ostatnio zdobyte

0

Reputacja

  1. Dzieki wszystkim za szybką odpowiedź. Dlaczego na sprężynie, hmm fakt jest cięższy ale podobno bezawaryjny w porównaniu do gazowego. Chciałem całość tego "projektu" zamknąć w 3k a miałem okazję kupić dość tanio więc postanowiłem spróbować, i tak jeszcze muszę kupić jakieś pedały dobre dla ludzi po rekonstrukcji Więzadeł więc nie chciałem INWESTOWAĆ W Foxa. W drugim rowerze 26 mam rock shoxa TK więc czemu nie. Przyznaję że dla kogoś kto waży 65kg czuć wagę raidona i na maratony raczej polecę gazowy ale ostatecznie po 300km testów jestem zadowolony. Ogólnie ten rower stworzyłem pod kątem estetycznym i raczej dłuższych wycieczek po różnych terenach bo wiem że żadny z niego demon prędkośći.
  2. Cześć wszystkim mam ten sam problem z przelotkami, i jak ta ostatnia co wstawiłeś, accenta sprawdziła się? to jest samoprzylepne? Zrobiłem prowizorkę na opaski ale chce to poprowadzić tak aby wyglądało jak fabryczne.
  3. Siemka Wracam po kontuzji kolana i Niedawno złożyłem wraz z serwisem treningowe 29er hardtrial cube aim pro 2014 z Raidonem RL (sprężynowy) i jakimiś prostszymi hydraulikami shimano br396. Pierwotnie miałem wsadzić tarcze 180 i 160 tył ale obawiam się o amorka. Tymczasowo dałem 160x2 ale ważąc 90kg myślę że to trochę mało. Niektórzy mówią że Raidon szybko łapie luzy przy 180, cokolwiek to znaczy. czy ktoś przerabiał podobny problem? Wiem że poruszam temat tarcz i hebli ale tutaj wszystko rozbija się o amora. Chcę aby posłużył kilka lat, jeżdżę w miarę spokojnie ale klepie duże dystanse stąd obawy. Myślałem też nad tarczą 180 na tyle, przedłużyło by to chyba żywotność amorka prawda?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...