Skocz do zawartości

Arczibald

Nowy użytkownik
  • Liczba zawartości

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Skąd
    Mikołów

Osiągnięcia użytkownika Arczibald

Świeżak

Świeżak (1/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca
  • Od roku

Ostatnio zdobyte

0

Reputacja

  1. Arczibald

    [Napęd] 2x10 Xt/slx

    Jakby co, daj znać
  2. Arczibald

    [Napęd] 2x10 Xt/slx

    Witaj, a sama przerzutka tył xt ile, jeśli jeszcze aktualne?
  3. Z całym szacunkiem Panie Emerycie - trochę spóźniony jesteś z odpowiedzią. Rozumiem, emeryci się nie spieszą... Pytanie stało się nieaktualne kilka godzin po jego zadaniu. Szkoda, ze nie śledzisz tematu. Dziękuję, że marytorycznie coś tam napisałeś, dla potomnych nieocenione. Gratuluję podejścia
  4. Kolmark - szanuję czas każdego człowieka. Nikomu nie nakazuję pochylania się nad moimi pytaniami. Najcześciej pieniacze mają najwięcej do powiedzenia, że pytający jest durniem czy coś w ten deseń. A forum chyba po to jest by rozmawiać a nie tylko chwalić się jaki to omnibus jestem, czyż nie? Nie obchodzi mnie też ile kto ma lat, żeby było jasne wycieczek w kierunku mojej rodziny nie uwazam za stosowne. Pojecie o mechanice prawdopodobnie mam większe niż nie jeden na forum a to, że pytam o produkt, z ktorym nie miałem wcześniej do czynienia to raczej normalne. Sam się pociłeś więc chyba rozumiesz. Tylko ignorant nie pyta i nie uczy się na błędach innych. Chyba że to taka Polska przypadłość, że komuś nie może byc lepiej, łatwiej Koniec przepychanek - szanujmy się. bory - serdeczne podziękowania za podzielenie się doświadczeniami. O to właśnie mi chodziło Pozdrawiam
  5. Kolego drogi, jesli masz udzielać takich rad to lepiej zamilknij. Mam wrażenie, że piszę z gimbazą. Na żadnym forum nie spotkałem się z takim wsparciem. Co do garnków - mamie już nie oddam ale mogę dać wnuczkowi wraz z cytatem porad na forum rowerowym. Zabawnie piszesz... ale czytaj ze zrozumieniem, pls
  6. Nadaje się idealnie do tłumika. Serwisanci sobie go chwalą łąko lepszy od oryginału. Sprawdzę i podzielę się odczuciami. A co Wy najczęściej stosujecie do dolnych goleni? Oczywiscie z zamienników. Coś szczególnie polecacie?
  7. Dobrze, przestudiuję raz jeszcze. Nie pamiętam już gdzie na forum czytałem o Motul 400 gdzie było napisane do czego się go wlewa. Nikt nie pamięta? A ten srebrny grzybek - ktoś wie jak z nim postępować? Do czego służy i jak zdjąć?
  8. Tego nie widziałem. Nie skłamałem pisząc - prawie wszystkie Dzięki za filmik bo rzeczywiście bardzo obrazowo przedstawia serwis. Olej wlewał tylko do jednej komory, tak ma być? I tu mogę wlać ten Motul? Do tej z powietrzem nic nie lejemy, tak? Chcę dokładnie taki serwis zrobić. Pytanie czy zamiast tego smaru military mozna użyć do łożysk lub smaru silikonowego? Nie wiem jak sobie poradzić z tym srebrnym grzybkiem Do czego on w ogóle służy?
  9. Jasne. W sieci jest wszystko Zapisałem się na forum bo myślałem, że bardziej wtajemniczeni, dla których pojęcia, terminy i czynności są oczywistością, przeprowadzą mnie przez pierwsze serwisowanie. A świadczy to o chęci nauki - czyż nie? Oprócz manuala przeczytałem już wszystko i obejrzałem większość filmików. Niestety nie każdy przypadek jest identyczny (tzn. amortyzator), stąd moje wątpliwości... Pozostaje mi iść do serwisanta - może on mi to wytłumaczy
  10. Rozumiem, do serwisu byłoby najprościej ale i tak kiedyś muszę sam zacząć to robić. Czerwoną śrubę odkręcam i później imbusem, tak? Z drugiej strony nie mam żadnej śruby tylko otwór chyba na imbus (nie widać tego za dobrze). I tam włożyć imbusik i też odkręcić, tak? Wówczas rozumiem, że oddzielę górę od dołu, te złote golenie wyjdą, tak? Przeczyszczę wszystko i naleję oleju - pytanie czy tego Motula VI 400 ? Czy coś innego ogólnie dostępnego?
  11. Już to czytałem i jakiś oporny jestem - boję się czegoś uszkodzić. U mnie dolne golenie z jednej strony jest takie czerwone pokrętło a z drugiej nic (tylko otwór) Nie wiem jak zacząć A ten Motul, który kupiłem to gdzie mam lać?
  12. Witam Panowie i Panie, to mój pierwszy wpis więc proszę o wyrozumiałość i pomoc. Zakupiłem sobie używaną Rebę RLT solo air 27,5. 100mm skoku. Poprzedni właściciel nigdy nie robił jej serwisu. Chodzi dobrze ale po przeczytaniu wpisów na forum pomyślałem by chociaż mały serwis zrobić. Kupiłem olej motul VI 400 i tu pytanie - gdzie go wlać? Jak w ogóle wziąć się za wymianę tego oleju? Z góry dziękuję za wyrozumiałość
×
×
  • Dodaj nową pozycję...