Mam jeszcze takie pytanie jeżeli rzeczywiście moja rama jest jak to kolega MIHAU_ napisał „nołnejmowa” To w czym jest gorsza np. od takiej ramy z Treka:
https://www.trekbikes.com/pl/pl_PL/rowery/rowery-crossowe/rowery-fitness/fx/fx-1/p/32769/?colorCode=grey
której spawy wyglądają… No tak jak wyglądają… nigdzie nie mogę znaleźć informacji z jakiego stopu aluminium jest wykonana tylko coś takiego jak „Alpha Gold Aluminium” cokolwiek to znaczy bo również nie mogłem znaleźć zadowalającego rozwinięcia tematu, a jedyne info jakie znalazłem to takie że Trek bierze ramy z Tajwanu a wiec czy rama z linku powyżej jest Trek-a (i to za to tyle mam zapłacić) czy również „nołnejmowa” ??
No i wracając do ceny tego roweru prawie 2,5tyś za najniższa grupę SHIMANO i taka ramę?? Czy warto tyle zapłacić ??
Mniej więcej tyle samo kosztowała mnie moja szosa z której jestem bardzo zadowolony, rama lekka, super wykończona a osprzęt to ultegra… wszystko rozebrane, wyczyszczone, wymienione co się dało, przesmarowana, poskładane i napęd jest praktycznie jak nowy, ale szosa ma swoje ograniczenia… z asfaltu nie zjadę. Więc czy Trek ma sens czy nie lepszy jest takie rower :
https://www.mediaexpert.pl/rowery/rowery-mtb/rower-indiana-x-pulser-3-9-m19-czarny-pomaranczowy-r21
Niby „marketowy” ale już ma lepsze przerzutki i to kilka klas wyżej a i cena niższa? A rama… zapewne również z Tajwanu i nie wykluczone że z tej samej fabryki co Trek ?
Poprawcie mnie jeżeli się mylę bo jestem laikiem.
Podsumowując:
1) Czy rama Treka jest jakościowa lepsza od mojej szosy?
2)Czy Trek ma lepszy stosunek jakości do ceny w prorównaniu do marketowej Indiany ?