Skocz do zawartości

Maateusz

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    80
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia użytkownika Maateusz

Ten od rowerów

Ten od rowerów (4/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

0

Reputacja

  1. chciałem dzisiaj poprawić ten tlumik...przy demontażu blokady linki pekł pierścień segera... jest on sam do dostania ?
  2. tłumik wkładam już po nalaniu oleju - zatem oleju wlać tak aby po wlozeniu tlumika caly go przykrywal olej ?
  3. ok, wiec moge dolac wiecej oleju - to ni eproblem bo mam 1 litr. gorzej jak on sie przelewa do dolnej goleni...jak to można rozpoznać ?
  4. młotek pomógł - wszystko zrobiłem jak instrukcja mówi - bez blokaady faktycznie jest różnica duża, aż się nie spodziewałem. pytanie o blokadę - ona ma całkowicie blokować widelec ? wogole ma sie nie uginać ? u mnie powiedzmy w 50% jest mniejszy skok niż bez blokady wlałem 120 ml płynu do komory tłumika - on przelewał się jakby w dół pod taki tłoczek - tak ma być ?
  5. ok. rozumiem. zabralem sie za recona pierwszy krok rozdzielenie goleni i juz problem... ludzka sila nie rozdzieli tego... wydaje sie,ze zrobilem wszystko jak tutaj: https://biketrain.wordpress.com/2015/02/05/obsluga-amortyzatora-rock-shox-recon-solo-air/ i ale slychac jakby cos do czegos dobilo i dalej nie pojda... - wpadl mi do glowy podnosnik samochodowy ? dobry pomysl ? czy nic na sile ? p.s recona ktos chyba cos serwisowal, bo w miejscu gdzie sa takie wpusty do podwazenia uszczelek kurzowych sa slady demontażu ich
  6. po literze 't' jest 10 czyli 2010 rok ? tak jak ten sid ? sid ma 't00' to rok 2000 ?
  7. czyli rozumiem mój ma skok 100 mm ? bo na goleni sa dwie wartosci 100mm i 80 mm ? oleje juz pokupilem - opakowania wieksze wiec zrobie najpierw serwis recona, aby zobaczyc co i jak skoro jest mniej wartosciowy - czy przy nim koniecznie wymieniac uszczelki ? czy moze wystarczy tylko poczyscic wszystko ? z ktorego on z kolei jest roku ?
  8. czyli cos takiego https://www.centrumrowerowe.pl/czesci/amortyzatory-rowerowe/czesci-zamienne/p,zestaw-serwisowy-duzy-sid-reba-2012-2016-solo-air-czarne-uszczelki-rock-shox,457280.html tylko dla mojego rocznika musze znalezc i dla dual air ?
  9. czyli taki zestaw to nie wystarczy ? http://allegro.pl/zestaw-serwisowy-rock-shox-sid-dual-air-i6856538186.html bo tu widze uszczelki przeciwkurzowe , gabki i inne uszczelki - to moze wszystko ? plus smarowidla i zamykamy sie w 150 zł bez estetyki ? czy coś jeszcze potrzebuję ?
  10. z jakich one sa lat ? co do sida skoro renowacja przekroczy jego wartosc to tak naprawde ile jest wart ? a ile drugi ? na jednym pisze dual air (sid) a na drugim solo air (recon) - na czym tutaj różnica polega?
  11. Tak wygląda ten SID - czerwony- jak dla mnie bardziej na oko zuzyty - ma rysy na lakierze odpryski - po rozebraniu to mozna polakierować na nowo ? Recon - biały- jak dla mnie w lepszym stanie niz sid - ale tez chyba nowszy ?
  12. jak rozpoznać jaki to dokladnie ? można to ocenić samemu ? czy tylko serwis ?
  13. w numerze seryjnym jest ukryta data ? czy tzreba pisać do producenta nr aby podal date ? czyli ten topowy to rozumiem ten sid ? a recon to srednia polka ?
  14. Mam dwa uzywane amortyzatory w fajnym stanie rock shox sid race recon solo air - który jest lepszy ? ew czym się różnią ? bo musze wybrać jeden dla siebie? jak można sprawdzić ich daty produkcji ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...