Skocz do zawartości

blueberry

Nowy użytkownik
  • Liczba zawartości

    13
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia użytkownika blueberry

Świeżak

Świeżak (1/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

0

Reputacja

  1. Jeśli masz tłoki do SLXa to chętnie bym odkupił. Mi też szacunkowo dopiero połowa września odpowiada bo zaraz mnie nie będzie w kraju.
  2. Kolejne pytanie dotyczące serwisu shimano. Czy jest sens wysyłać hamulec do naprawy, wymiany bądź zwrotu $ jeśli dokonałem samodzielnego rozkręcenia całości? Czy zostanie to uznane za samodzielną naprawę, która neguje gwarancję? Zrobiłem tak żeby wyciągnąć i sprawdzić tłoczki, które nie chciały się schować i nie mogłem włożyć/zmieścić klocków i tarczy. Wtedy jeszcze nie zdawałem sobie sprawy, że tłoczki są skruszone od spodu. W ogóle się nie spodziewałem po shimano możliwości takiej usterki. Klamkę też już rozkręcałem z ciekawości, tzn. sam zbiorniczek wyrównawczy.
  3. Dziękuję za szybkie odpowiedzi.
  4. Ciekawi mnie czy te nie-ceramiczne tłoczki z m6000 są wytrzymalsze niż ceramiki i czy można przełożyć do SLXa m675 lub m7000?
  5. Cześć, otóż dzisiaj spie......em sobie prawie nowy hampel SLX m675, przedni. Pokruszyły się ceramiczne tłoczki od wewnątrz, a potem jeden pękł na pół. Pomijając zagmatwane szczegóły jak do tego doszło, podejrzewam, że przyczyna była jedna z dwóch: - Nieumiejętnie uzupełniałem brakujący/rozlany płyn hydrauliczny, doprowadziłem w jakiś sposób do nadmiernego ciśnienia w układzie (robiłem to pierwszy raz). albo - Przegrzałem układ, wykonując serię przyspieszeń i hamowań, miałem nadzieję "wypalić" zatłuszczone/piszczące klocki(ceramiczne). Po zatrzymaniu i dotknięciu tarczy można by się poparzyć. albo nie wiem co jeszcze mogłem spieprzyć. W każdym razie zdążyłem się już zorientować, że tłoczków czy innych części zamiennych do shimano raczej nie dostanę i muszę kupić cały nowy zacisk. Tu mam pytanie: czy nie będzie problemu jeżeli do obecnej klamki i linki od m675 dodam zacisk od m7000. Gdyż m675 staje się reliktem, chyba jest problem go dostać. W zapasie mam kompletny hamulec m396. Nasuwa mi się kolejne pytanie, co jest w hamulcu najważniejsze: klamka czy zacisk? Jeśli klamka, to może wystarczy przełożyć stary zacisk i też będzie tak samo dobry hampl? Chociaż trochę nie mam ochoty rozkładać go na części i może zepsuć kolejny... Proszę mi poradzić.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...