Skocz do zawartości

qbiks

Nowy użytkownik
  • Liczba zawartości

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Kuba
  • Skąd
    Sandomierz

Osiągnięcia użytkownika qbiks

Świeżak

Świeżak (1/13)

  • Pierwszy post
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca
  • Od roku

Ostatnio zdobyte

0

Reputacja

  1. Tzn może nie tyle zzieleniały co sie ubrudziły Wysłane z mojego LG-K420 przy użyciu Tapatalka
  2. Cześć, z góry mówie że nie wiem czy jest to odpowiedni dział, jakby co prosze o przeniesienie. Nie widziałem nigdzie takiego tematu, więc stwierdziłem że taki założe Mianowice, czy macie może jakieś patenty na czyszczenie gripów piankowych? Zainwestowałem w jasne gripy Ritchey WCS ,coby pasowało kolorystycznie do reszty. Niestety po pierwszej jeździe gripy zzieleniały. Macie jakiś pomysł? Wysłane z mojego LG-K420 przy użyciu Tapatalka
  3. Tak , na widelcu jest PM. Właśnie wiem że ta opcja z klejem i adapterem nie za bardzo ma prawo wypalić. Gwintu ( tego dobrego ,nienaruszonego) na samym końcu zostało 4mm.Na pozostałej części gwintu troche zwoi zostało więc może aż takiej tragedii nie ma. na razie wkręce dłuższą śrube , zobacze jak to bedzie dzialalo. Wysłane z mojego LG-K420 przy użyciu Tapatalka
  4. Tylko czy te 4 mm sobie poradzą żeby utrzymać zacisk. Tego sie obawiam najbardziej :/
  5. Cześć,wiem że na forum już jest sporo takich tematów ale mój przypadek jest troche inny niż wszystkie Mianowicie, podczas regulacji hamulca niestety poczułem jak śruba mocująca kręci się coraz lżej, i wtedy zdałem sobie sprawe że ukręciłem gwint. Miało to miejsce jedynie przy górnym gwincie , dolny jest cały w nienaruszonym stanie. Śruba nie obejmowała całego gwintu , do końca otworu zostało jeszcze 4mm "dobrego" gwintu. Myśle nad opcjami naprawy. Przychodzą mi do głowy 3 opcje z czego jedna taka kontrowersyjna. 1. Rozwiercenie i przegwintowanie pod większą śrube. Wydawało by sie ok, tyle że pozostało mało materiału który można by rozwiercić. 2. Rozwiercenie ,nagwintowanie i założenie tulei. Bardzo polecany jest sposób HoilCoil ,chyba tak to sie pisze. Z tym że w mojej okolicy nie ma za bardzo osób które by się tego podjęły. Obdzwoniłem juz 3/4 ślusarzy, tokarzy - cisza :/ 3. Opcja która mi wpadła na myśl to założenie tarczy 180 i co za tym idzie adaptera ze 160mm na 180. Nie wiem na ile takie coś by dało rade,czy może w moim przypadku lepiej dodatkowo nie obciążać gwintu większą tarczą. Co o tym myślicie, są jakieś szanse żeby tą ostatnią opcje wprowadzić w życie? Może potraficie udzielić jakiejś rady?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...