Skocz do zawartości

nikonmen

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    26
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Skąd
    Mińsk Mazoweicki

Osiągnięcia użytkownika nikonmen

Uczeń

Uczeń (2/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

1

Reputacja

  1. Po wymianie klocków koło tyle czy przednie bez większych oporów można zablokować, dozowanie bardzo dobre.
  2. Co mamy odpowiadać?? Przeczytaj w tył kilkanaście wątków masz 200 odpowiedzi na twoje pytanie.
  3. Remiro ma korbę z gumy lub papieru niestety nie da się jeździć bo się wygina zawsze w inną stronę Co wy z tymi korbami ? Jakiś problem jest ? Pęka ? łamie się ? nie rozumiem ?
  4. Przeczytaj kilka stron w tył, od dwóch miesięcy mówi się o tych rowerach. Wysil się troszkę i poczytaj. Szkoda pisać w kółko to samo. Pół godziny lektury i wiesz wszystko.
  5. Rozmiar roweru to tylko poniekąd wzrost. Ja lepiej czułem się na 21" jednak długość nogi nie pozwalała. Mierz długość nogi i wysokość ramy. Jak zsiądziesz z siodełka żebyś sopranem nie śpiewał. Ja mam nogę 80cm i luzu jest 1,5cm pomiędzy klejnotami, a ramą. Więc zmierz nogę od wewnątrz czy tam wysokość krocza. Jak masz powyżej 83cm bierz 21" jak mniej bierz 19" bo obijesz co nieco jak się zapomnisz.
  6. Kup remiro jeżeli się podoba, a resztę dołóż do wymiany suportu, piasty czy klocków hamulcowych (fabryka kiepska jest), jeżeli nie podoba się to weź inny. Różnica jest żadna w moim czy twoim przypadku. Również miałem ten dylemat, a zaoszczędzoną kasę zainwestowałem w małe zmiany pod siebie. Może za resztę kasy osprzęt typu błotniki czy oświetlenie. Ja wymieniłem suport na wyższy model, klocki, siodełko, mostek regulowany. W kolejce piasta tył novateca na maszynach czeka, potem piasta przód. Następnie zaciski v-brake zmiana na alivio lub deore.
  7. Korba tańsza czyli co ? Powygina się ? Piasty ok rozlecą się po kilku tysiącach ? Jak wszystkie. Mówimy o tanich rowerach do jazdy codziennej z rodziną. Znajomy mi zawsze powtarza, że poniżej 10 000zł nie kupi się roweru górskiego tylko zabawkę. Każdy potrzebuje innych zabawek. Dyskusja o tych rowerach jest jak o wyższości świąt Wielkanocy nad Bożego Narodzenia. Wiadomo, że rower tej samej marki za 1800 zł będzie lepszy niż za 1300zł.
  8. CONE CROSS 4.0 ma świetny wygląd i podzespoły. Ja jak pisałem wcześniej kupiłem remiro aby za pozostałą cenę go doposażyć w suport BB-UN56 + piasty na maszynach. Tarcz nie potrzebuję więc nie chcę za nie płacić.
  9. Toć to samo, weź ten który bardziej się Tobie podoba. Kands ma ramę hydroformowaną, ale czy to ma jakieś większe znaczenie ? masz jeszcze REMIRO_VIPER to też to samo. Sporo osób tu, między innymi ja, posiadają właśnie vajpera. Weź ten który się podoba.
  10. Piasty w obu to najniższa półka. Na amortyzatorach się nie znam do roweru crossowego i jazd po asfaltach czy lekkich szutrach raczej nie bezie różnicy. Lazaro ma lesze manetki i hamulce. Jeżeli ktoś potrzebuje hamulców tarczowych. Ja bym wziął tańszy rower na V-BEAKE, zainwestował 400zł w piasty maszynowe, suport, przerzutkę tył deore i cieszyć się rowerem z najwyższej półki. Każdy jednak ma inne wymagania.
  11. Ja bym wolał LAZARO ELITARY V3 cena ta sama, ale lepsze parametry.
  12. Wybór spory KANDS CROSS LINE 1100, ROMET CROSS ORKAN 2.0, czasami 3.0 się trafi w dobrej cenie.
  13. Od kilku wątków toczy sie tu temat. Podaj kwotę jaką dysponujesz bedzie łątwiej. Lazaro, remiro, kands tanie i dobre.
  14. Na miasto szukał bym używanego GAZELLE nie ma chyba nic lepszego. Na dalsze wypady coś crosowego, ale na miasto i zakupy ideał.
  15. Kands i Remiro różnią się ramą w przypadku kands HYDROFORMING oraz hamulcami. Lepsze ma kands. Reszta identyczna lub bardzo podobna. Co do rozmiaru zmierz długość nogi. Ja mam 179cm wzrostu i noga 80cm. Jak miałbym 2cm więcej brał bym większy, ale obecnie mam 2cm luzu miedzy ramą a przyrodzeniem
×
×
  • Dodaj nową pozycję...