Skocz do zawartości

slawek25

Nowy użytkownik
  • Liczba zawartości

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Slawek
  • Skąd
    Krakow

Osiągnięcia użytkownika slawek25

Świeżak

Świeżak (1/13)

  • Pierwszy post
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca
  • Od roku

Ostatnio zdobyte

1

Reputacja

  1. Dzieki wielkie za podpowiedzi, wyslalem do nich maila zobacyzmy jaka przyjedzie odpowiedz
  2. Jaki sklep w Malopolsce polecacie gdzie mozna kupic rower z jakims przyjemny rabatem ? Wiadome ze jest to poczatek sezonu wiec ceny sa najwyzsze ale moze akurat cos podpowiecie:)
  3. Sam dotychczas serwisowalem rower, wiadomo co jakis czas podrzucam do serwisu zwlaszcza na poczatku sezonu tak zeby ktos zagladnal do miejsc raczej niedostepnych jezeli chodzi o kola to waze ~ 80 kg wiec wydaje mi sie ze moge pozwolic sobie na lzejsze kolka bo raczej waga nie powinna przysparzac problemow
  4. Zdaje sie ze definitywnie wybiliscie mi z glowy to wewnetrzne prowadzenie linek I pancerzy:) Duzo pytan sie rodzi odnosnie tego roweru bo jednak nie jest to wydatek rzedu kilku stow a kilku tysiecy. A co mozecie powiedziec o kolach bontragera? na pewno tanie nie sa ale co sie kryje pod slowem bontrager w przypadku kol to tez trudno powiedziec bo raczej do wybitnych produkujacych kola nie nalezy.
  5. A jakie sa wady wewnetrznego prowadzenia linek? Ewentualnie moze zastosuje jakis I-link albo nokon-a:) Trek bedzie moim pierwszym 29-erem dlatego mam sporo rozwazan, ja myslalem o jakis mavicach, dotychczas jezdzilem na xc 717 I byly to obrecze niezniszczalne.
  6. Dzieki za wskazowki, nie wzialem wogole pod uwage dostepnosci piast do system Boost. Jesli chodzi o Procalibra to z tego co czytalem to opinie o IsoSpeedzie sa podzielone, jedni widza dzialanie inni uwazaja ze jest to niemal niewyczuwalne. Wiadome jak sie chce miekko to trzeba kupic full-a:P bardziej martwilem sie o to prowadzenie linek na zewnatrz zwlaszcza ze wszyscy przechodza na prowadzenie linek wewnatrz ramy. Jak wyglada waga Superfly 9.8 I na jakie kola jezdzisz?
  7. Witam, Planuję w ciągu najbliższego miesiąca zakup nowego roweru- Trek-a. O ile w zeszłym roku jak rozglądałem się na rynku nie miałem wątpliwości bo jedyna opcja był Superfly o tyle obecnie doszedł konkurent Procaliber. Generalnie planowany budżet wynosi ok 13 tys. Przedstawię wam moje obawy względem obu modeli, może uda wam się część z nich rozwiać Jeżeli chodzi o Superfly-a rozważam model 9.8, nie tylko ze względu na wygląd ale i nowa grupę XT. Nie mniej jednak, zastanawiam sie czemu po raz kolejny wszystkie pancerze są prowadzone na zewnątrz ramy(często jeżdzę w ostrym terenie i niekoniecznie chcialbym często bawić sie z wymianą pancerzy). Drugi wątek to koła ktore są dla mnie trochę no-name niby bontrager ale nie wiem czego mogę sie spodziewac po tym modelu. Procaliber- wiadome ze patent z IsoSpeedem jest nowy i nie dokonca mozecie sie na ten temat wypowiedziec jak on funkcjonuje, nie mniej jednak jest to ciekawa opcja. Kolejna sprawa to technologia BOOST brzmi ciekawie ale jak to wyglada w realiach nie wiem, kwestia malowania modelu 9.7 jest drugorzedna bo na kolorze sie nie jezdzi model 9.8 z Procalibra jest ekstra ale czy jest wart dopłacania 6,5 tys dla mnie wątpliwe. Procaliber ma tez wewnetrzne prowadzenie linek za to gorszy amortyzator. W kwestiach napedu w obu modelach planuje zalozyc grupe XT. Sram z jednym blatem to nie dla mnie, dlatego kwestie tej roznicy mozemy pominać. Bardzo prosze o wasze wskazówki jaki bylby wasz wybor, czytalem oczywiscie forum i watki z procalibrem oraz superfly ale nigdzie nie bylo bezposredniego porównania tych dwóch konkurentow. Za wszelka pomoc z góry wielkie dzięki,
×
×
  • Dodaj nową pozycję...