Skocz do zawartości

xKAINx

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    21
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Kamil
  • Skąd
    Białystok

Osiągnięcia użytkownika xKAINx

Uczeń

Uczeń (2/13)

  • Dedicated Rzadka
  • Collaborator
  • Pierwszy post
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia

Ostatnio zdobyte

0

Reputacja

  1. Vento 2.0- ROAD - Rowery i Akcesoria | Kross.eu juz trace wiare w krossa skoro na stronie pisza ze takie a ludzie mi piszą że to nie może być prawda. Z kulkami jestem pewny - są 2 miski wciskane w główkę ramy wianki z kulkami i podkładki. Stery Neco 1 1/8" H142 - h 142 - 13741765221 - Allegro.pl tak to wygląda
  2. Hej koledzy w moim vento 2.0 na stronie krossa mam taki opis sterów FSA NO.42/ACB 1-1/8" - poszukuję całego kompletu zamiennego łącznie z miskami. Czy jest możliwość wstawienia maszynowych zamiast kulkowych? Jeśli to nie problem poproszę o jakieś linki ułatwi mi to zakup odpowiednich części. Cenowo wiadomo rower za 3k więc solidnie ale bez szaleństw. Dzięki wielkie za pomoc.
  3. Dzięki za radę, wlaśnie sobie rozebrałem i złożyłem korbę - wiem teraz jak sobie blat i młynek wymienić jak się skończą. No i nauczyłem się żeby sprawdzić czy osłona dobrze przykręcona względem reszty bo oczywiście było odwrotnie i musiałem od nowa składać. Zmywacz do farb na widelec węglowy? Jak ogladałem poradniki to wszyscy mówili żeby nie dawać tam rozpuszczalników bo kij wie jak zadzałają z żywicą w widelcu - nie chciałbym żeby mi widelec się rozpłynął w trakcie jazdy Rama już pierwszą kąpiel w zdejmowaczu farby miała, schodzi nieźle ale powtórzę żeby pozbyć się resztek ze spawów. Gwinty i zabezpieczenie jasna sprawa, robię wszystko sam i dla siebie więc wole 3 razy sprawdzić i pomyśleć żeby nie narobić sobie kłopotów. I tak czuję że najgorzej bedzie z regulacją przerzutek, zwłaszcza przedniej - słabo to ogarniam a poradniki yt zwłaszcza dot przodu nie za wiele mi pomogły.
  4. Odnośnie malowania mam już jeden rower za sobą - jak dla mnie wyszło super i z efektu jestem bardzo zadowolony. Rower pozostanie ze mną do końca ponieważ posiada wielką wartość sentymentalną i nie zamienilbym tego vento na tarmaca Więc malowanie i ew. niedorobienia będę tylko ja oglądał. Będę podpytywał nadal bo widzę że chęć pomocy jest i odpowiedzi się pojawiają rzeczowe. Dzięki zwłaszcza chchu bo już kilka dobrych rad wrzuciłeś jak pytałem. Czym smarować suport przy wkręcaniu - jakiś specjalny produkt czy po prostu smarowidło żeby gładko szło? Wolałbym uniknąć produktów które kosztują fortunę
  5. Dzien dobry koledzy, w związku z tym że pragnę nauczyć się zrobić coś więcej przy rowerze niż zmienić dętkę chciałbym założyć temat w którym będę zadawał pytania dotyczące dłubaniny i druciarstwa. Nie chcę zaśmiecać forum pytaniami więc chciałbym tu poruszać problemy z którymi się zmierzę Ucinając wszelkie komentarze "dlaczego i po co" - ponieważ chcę i chcę się przy tym wiele nauczyć Pacjent Kross Vento 2.0 Dziś nastąpił a sesja rozbierana - rower w drobny mak. Rama i widelec dostaną nowy kolor. Pierwsze zaskoczenie nastąpiło po odkręceniu suportu - wewnątrz piach Suport nie był otwierany od nowego. I już kilka pytań Czy to normalna sytuacja? Prawa strona poszła dość lekko, lewa tak dowalona że musiałem się zaprzeć żeby puściło - myślę że siła dokręcenia powinna być podobna ? Brak jakichkolwiek uszczelek między mufą a łożyskiem suportu, po prostu dowalone do ramy - czy tak może być czy powinno coś tam siedzieć? Tak to wyglądało
  6. Dzięki panowie ten contact speed wydaje się ciekawy. Co myślicie o marathon od schwalbe - wiem ważą tone ale totalnym priorytetem jest odporność na uszkodzenia, reszta jest bez znaczenia.
  7. Hej koledzy, mam krossa vento z 2022, obecnie śmigałem na conti ultra sport 28, niestety dosyć kiepsko znoszą podlaskie drogi i trochę kapci było. Chciałbym zmienić gumy na 32mm z jakąś lepszą ochroną - czasami chciałbym zjechać w utwardzoną scieżkę bez asfaltu bez obawy o każdy metr ale nie wiem czy rower przyjmie coś szerszego - wg oficjalnej odpowiedzi z krossa maks to 32mm właśnie. Wrzucam zdjęcia przód tył może ktoś oceni czy to może się udać - po sezonie wyszło że jednak tribana trzeba bylo kupić lub gravela ale mleko się rozlało - zmiana jednośladu nie wchodzi w grę a ponad osiągi i szosę przedkładam niechęć do męczenia się z wymianą kapci bo na tych obręczach to jakaś udręka. Szersze opony będą wyższe ? Na boki wydaje się sporo zapasu ale do góry to na grubość zapałki ;/ może ciut więcej
  8. Chodzi mi bardziej o to czy taki blat nie zaora łańcucha przy wymianie na nowy z kasetą
  9. Panowie jak to wygląda na wasze oko, claris blat ma ok 5k przebiegu w niezbyt sprzyjających czasami okolicznościach ;/
  10. Celna uwaga - może po prostu rozbiorę i zobaczę czy nie ma syfu gdzieś Dzięki
  11. Przejechałem ok 5 k - teraz przy dociskaniu mocniej w pedał trzeszczy. Czyli ten suport sm bbr60 się nadaje jako zamiennik i jest w takim samym rozmiarze?
  12. Dzień dobry koledzy - przymierzam sie do wymiany suportu w vento 2.0 z 2022r P Poproszę o doradzenie mi suportu którym mógłbym zastąpić rs500 który tam oryginalnie siedział. Cena w granicach 80 -100, waga suportu nie ma znaczenia przy takim rowerze wiec zalezy mi na wytrzymałości. Jeśli to możliwe proszę o pełne nazwy bo nie ogarniam średnic muf itp. ma pasować i być trwalszy niż ten który był. Może coś z deore? Dziekuję za pomoc
  13. Hej doświadczona ekipo. Wymieniłem sobie pancerze i linki w Kross Vento 2 na clarisie. Po tym zabiegu klamki manetka przód przy wrzucaniu na największy blat i trymowaniu stawia znaczny opór, jest naprawdę solidny i czuję że mogę tak uszkodzić manetkę. Nie wiem co może być przyczyną. Linka Clarks teflon pancerz saccon teflon wpuściłem kilka kropli oliwki teflonowej w pancerz, ślizg wyczyściłem załamań nie ma dziwnych a klamka chodzi tak że trzeba cisnąć solidnie. Może jakieś porady co zrobiłem źle. Foty jak to wygląda.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...