Skocz do zawartości

patrix007

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    56
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia użytkownika patrix007

Uczeń

Uczeń (2/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

1

Reputacja

  1. Fajnie by było jakby ktoś potwierdził parametry, ilość oraz jaki smar ma być (ważna jest cena/ilość)
  2. Reszta jest ok przy gęstość/ilość? Jaki smar zatem, może być silikonowy? Interesuje mnie proporcja "cena/ilość" na allegro widzę takie po 500g
  3. Poszperałem na forum i wychodzi mi coś takiego. Prośba o weryfikację Dla amortyzatora Epixon TR RL-RC 29" 2015 gdzie, ile i jaki olej: komora powietrzna - castrol gear oil 80w - 10ml cartridge - castrol fork oil 2,5w - 75ml laga po stronie cartridge - castrol fork oil 5w - 10ml laga po stronie sprężyny - castrol fork oil 5w - 20ml gąbki - castrol fork oil 15w - nasączyć uszczelki przeciwkurzowe - smar stały ŁT 43 W sumie lista zakupów z motoryzacji byłaby taka: castrol fork oil 2,5w 0,5L castrol fork oil 5w 0,5L castrol fork oil 15w 0,5L castrol gear oil 80w 1L smar ŁT 43
  4. Cześć, czy rozwiązałeś swój problem? Pozdrawiam.
  5. Przewinąłem temat i generalnie powtarza się patent słoik + benzyna ekstrakcyjna do szejku, czyli odtłuszczania i wymywania starego oleju z łańcucha. Następnie smarowanie, polecano tutaj produkty "finish line" - sprawdziłem w necie, te buteleczki są małe i drogie, zapewne celowo bo pisze na nich, że super rowerowe do łańcuchów. Mi zależy na większym opakowaniu bo będzie taniej, szukam jakiegoś odpowiednika z motoryzacji, możliwe, że parametry będą podobne, duże opakowanie wyjdzie taniej. Polecacie coś? Oraz przy metodzie na 2, 3 łańcuchy jak przechowywać te po serwisie, które czekają na swoją kolej aby nie miały dostępu do powietrza, rdzy itp. Jakieś opakowanie, którego nie rozpuści konserwant/olej. Na koniec, nowe łańcuchy są w oryginalnych opakowaniach już mokre/zakonserwowane. Rozumiem, że nowego łańcucha nie czyścić z tego, tylko przetrzeć szmatą i jeździć?
  6. Podczepię się pod temat, jakim olejem są nasączane te gąbki? Bo rozumiem, że mowa tu o tych gąbkach pod uszczelkami goleni. Pozdrawiam!
  7. Dzięki, w tabelce nie ma 22, jest 21 i 23 więc coś po środku, w takim razie wychodzi pomiędzy 37 a 60, prawda? Ta opona ma 54 więc idealnie wg tabelki.
  8. Panowie, obręcz jest 622x22. Jak będzie na tej obręczy leżeć opona 622x54? Generalnie jaki optymalny zakres opon (w obie strony) jest do tej obręczy? Dzięki za odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...