stefan2810 wydaje mie się że musisz sobie ustawić linię łańcucha tak, aby była jak najbardziej prosta na tej koronce, której używasz najczęściej. Ale ekspertem nie jestem
Witam
Mam kasetę Sunrace MS3 11-42 10 rz. Stopniowanie 11-13-15-18-21-24-28-32-36-42
Muszę wymienić 2. i 3. koronkę, tj. 13T i 15T. Mam w zw. z tym pytanie: czy będą paskować koronki od kasety Shimano?
Cześć
Proszę o opinie czy warto zakupić którąś z poniższych kaset:
http://allegro.pl/shimano-kaseta-cs-hg50-9speed-11-32-polecam-i7014683351.html
http://allegro.pl/kaseta-shimano-hg50-9-11-32t-358g-i7016958608.html
http://allegro.pl/kaseta-sram-pg-950-11-32t-361g-powerglide-ii-i6989091948.html
Jeśli tak to którą byście brali? Bo w tej cenie moim zdaniem lepiej kupić używkę w dobrym stanie niż jakieś padło z najniższej półki...
Ogólnie wydaje mi się że te kasety właśnie są w dobrym stanie i przyjmą nowy łańcuch ale wole zapytać kogoś z lepszym okiem
To już 10 LAT!
Zapraszamy na jubileuszowy wyścig Kujawia XC, który odbędzie się tak jak co roku na stoku narciarskim w bydgoskim "Myślęcinku"
Zapisy - http://tt.home.pl/gogolmtb/www/rej_kujawiaxc_17/zapisy.php
Regulamin - http://kujawiaxc.pl/regulamin-2017/
http://www.cyclocrosswielkopolska.pl/
CycloCross Wielkopolska 2017 – to okazja, aby sprawdzić na czym polega urok przełajowego ścigania. I też okazja, aby podszlifować technikę, która potem na pewno przyda się w sezonie MTB, nie tylko na maratonach, ale również na wyścigach XC.
Klasyczne ,,górale” będą dopuszczane do startu, jednak aby zaznaczyć że to nie MTB, starty będą odbywać się z odpowiednio przyznanych sektorów. Start wspólny, ale ,,przełajówki” będą ustawiane z przodu. Kryterium do startu z pierwszego sektora będzie proste. Podczas pierwszej edycji decyduje szerokość opony (max 42mm) oraz kolejność zapisów, w następnych startach – szerokość opony oraz miejsce w klasyfikacji generalnej.
Dla niedowiarków informacja: na klasyczne koło 29” bez problemu można dopasować oponę spełniającą kryteria regulaminu. Ceny odpowiedniego ogumienia nie porażają, a dodatkowo, jak już ktoś pojeździ na ,,cieniasie”, to potem w sezonie każdy zakręt lub podjazd będzie o wiele prostszy…Same korzyści, a frajda bezcenna. Zapraszamy!
Zgłoszenia:
za pośrednictwem formularza na stronie internetowej
Ubezpieczenie:
Na czas zawodów prosimy o wykupienie ubezpieczenia NNW we własnym zakresie.
http://www.cyclocrosswielkopolska.pl/
CycloCross Wielkopolska 2017 – to okazja, aby sprawdzić na czym polega urok przełajowego ścigania. I też okazja, aby podszlifować technikę, która potem na pewno przyda się w sezonie MTB, nie tylko na maratonach, ale również na wyścigach XC.
Klasyczne ,,górale” będą dopuszczane do startu, jednak aby zaznaczyć że to nie MTB, starty będą odbywać się z odpowiednio przyznanych sektorów. Start wspólny, ale ,,przełajówki” będą ustawiane z przodu. Kryterium do startu z pierwszego sektora będzie proste. Podczas pierwszej edycji decyduje szerokość opony (max 42mm) oraz kolejność zapisów, w następnych startach – szerokość opony oraz miejsce w klasyfikacji generalnej.
Dla niedowiarków informacja: na klasyczne koło 29” bez problemu można dopasować oponę spełniającą kryteria regulaminu. Ceny odpowiedniego ogumienia nie porażają, a dodatkowo, jak już ktoś pojeździ na ,,cieniasie”, to potem w sezonie każdy zakręt lub podjazd będzie o wiele prostszy…Same korzyści, a frajda bezcenna. Zapraszamy!
Zgłoszenia:
za pośrednictwem formularza na stronie internetowej
Ubezpieczenie:
Na czas zawodów prosimy o wykupienie ubezpieczenia NNW we własnym zakresie.
http://www.cyclocrosswielkopolska.pl/
CycloCross Wielkopolska 2017 – to okazja, aby sprawdzić na czym polega urok przełajowego ścigania. I też okazja, aby podszlifować technikę, która potem na pewno przyda się w sezonie MTB, nie tylko na maratonach, ale również na wyścigach XC.
Klasyczne ,,górale” będą dopuszczane do startu, jednak aby zaznaczyć że to nie MTB, starty będą odbywać się z odpowiednio przyznanych sektorów. Start wspólny, ale ,,przełajówki” będą ustawiane z przodu. Kryterium do startu z pierwszego sektora będzie proste. Podczas pierwszej edycji decyduje szerokość opony (max 42mm) oraz kolejność zapisów, w następnych startach – szerokość opony oraz miejsce w klasyfikacji generalnej.
Dla niedowiarków informacja: na klasyczne koło 29” bez problemu można dopasować oponę spełniającą kryteria regulaminu. Ceny odpowiedniego ogumienia nie porażają, a dodatkowo, jak już ktoś pojeździ na ,,cieniasie”, to potem w sezonie każdy zakręt lub podjazd będzie o wiele prostszy…Same korzyści, a frajda bezcenna. Zapraszamy!