Skocz do zawartości

Axew

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    33
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia użytkownika Axew

Odkrywca

Odkrywca (3/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

0

Reputacja

  1. Z czego jest wykonane to na samym dole komory powietrznej co ma uszczelkę w tym reconie?
  2. Czy zmiana skoku z 100 na 120 wpływa na trwałość?Czy przez to porobią się luzy?Amortyzator to tora pod QR20.
  3. Z czego można zrobić podkładki do zmiany skoku w amortyzatorze?
  4. Gdzie można kupić podkładki w celu zmniejszenia skoku?
  5. Czy uszczelki trzeba smarować smarem, czy wystarczy same gąbki?
  6. TK to z tego co wiem to blokada skoku a u mnie jej nie ma.Ale górą powinno się dać.A komorę powietrzną da się rozkręcić?Odkręciłem śrubę i jest to w formie rurki. Już nie ważne, udało się rozmontować komorę powietrzną.
  7. W jaki sposób można rozkręcić tą część w której znajduje się regulacja szybkości powrotu?Na dole goleni nie ma pierścienia którego by można zdjąć.
  8. Czy do serwisu dolnych lag trzeba spuszczać powietrze?
  9. Czemu w tabelce ciśnień dla skoku 80mm podane jest większe ciśnienie niż dla skoku 100mm?Przecież powinno być odwrotnie, im większy skok to tym większe ciśnienie.
  10. Czy da się tym kluczem odkręcić korek od sr suntoura, czy się nie uszkodzi?
  11. Myślałem, czy nie lepiej by było odkręcić to kluczem nastawnym, bo mogę go wyregulować do danej śruby.
  12. Wiem, że odkręca się w lewo, tylko chciałem sprawdzić czy klucz pasuje, dlatego ruszałem nim lewo-prawo.Obie śruby powinny mieć ten sam rozmiar, jeśli obie są 24mm bez względu na to z czego są wykonane.
  13. Właśnie po nałożeniu klucza nasadowego na śrubę są minimalne luzy kręcąc nim delikatnie w lewo i prawo, a po stronie komory powietrznej po nałożeniu klucza te luzy są większe, a obie śruby niby takie same, 24mm.
  14. W celu sprawdzenia czy olej należy wymienić.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...