Skocz do zawartości

damian83

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    45
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Skąd
    Katowice

Osiągnięcia użytkownika damian83

Odkrywca

Odkrywca (3/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

6

Reputacja

  1. Więc przyznasz rację, że skoro wyraźnie chcę skończyć z tymi głupotami to znalazłem bardzo prosty i przyjemny sposób Panie mistrzu gry w scrabble ? Nie liczę się z Tobą bo to głupie co robisz więc sobie pozwalam na takie teksty. Chciałbym, żeby moderator powycinał nasze wpisy, naprawił literówkę i będzie jak przystało na kulturalne forum rowerowe.
  2. michuu lepiej napisać PM jak zasugerowałem jeśli to taka istotna rzecz dla osób wyczulonych na takie literówki. Wiesz dobrze, że Tobie też chodzi, żeby się doczepić do czegoś byle coś napisać. Założę się, że w Twoich tekstach też znajdę kilka błędów, ale wolę pojeździć na rowerze zamiast udowodnić Ci to Niech będzie, że ja robię literówki, a ty jesteś kolejnym wieśniakiem, który się nie umie zachować
  3. errwin nie masz już nic ciekawszego do napisania, żeby nabijać ilość postów ? Piszę często z komórki nie zawszę sprawdzę co wyjdzie... ale nie staram się być takim wieśniakiem jak Ty, żeby wytykać literówki innym Jedni się czepiają fragmentów zdań nie sensu całej wypowiedzi inni literówek... Napiszcie PM to edytuję tekst, zaoszczędzicie miejsca na posty w temacie, zamiast pisać takie offtopy...
  4. Robertocarlos odnieś się lepiej do całego postu bo ja stwierdziłem, że teraz 26 można kupić okazyjnie w dobrej cenie. Ciekaw trochę jestem dlaczego akurat ten fragmęt zdania Ciebie tak poruszył Mam 29er i w miom odczuciu spełnia swoją rolę na dalsze wypady.
  5. Dla niektórych w zasadzie to zaleta, że 26 staje się "mniej popularne" na rzecz 27,5 i 29 ponieważ dobry 26 można kupić tanio z dobrym rabatem. Sporo osób używa 26 do codziennych treningów i lepiej sobie radzi niż osoby na 29. Rower zawsze można zmienić jeśli koło czy rama nie odpowiada, ale nogi już nie
  6. Chodziło mi o sztywność i przenoszenie drgań, ale teraz sporo się zmieniło od czasów kiedy ostatnim razem interesowałem się karbonem - Trek wprowadził ostatnio w MTB system IsoSpeed pochłaniający drgania. Alternatywą dla karbonu może być lekka rama alu Trek Superfly. Cena wysoka i jeszcze cały czas chodzą mi po głowie lekkie i dobre koła DT Swiss X1700 Spline Two. To zawsze można zmienić, a Bontrager zły też nie jest.
  7. Teraz to nawet wybór koszyka na bidon nie jest taki prosty Wygodniej i może jest na dalekich dystansach na full, w maratonach na zjazdach i w technicznym terenie koło się dobrze kleji. Od kiedy mamy pogodę częściej jeżdżę i dociera do mnie powoli myśl, że fulla aż tak nie wykożystam na codzień. Lekki rower da mi chyba większą przewagę, a fulla jak się kiedyś dorobię kupię do zabawy w gorach z konkretnym skokiem, a i szksowy też by się przydal jak ktoś by mi chcial zrobic prezent Czy to full czy HT będzie zobaczymy, ale już kilka rowerów pokazano na 2016, zabijają ceną...
  8. Wiem, że namieszam trochę w temacie tym pytaniem, ale co myślicie o karbonie HT w cenie do 9000 zł - karbon uchodzi raczej za mniej wygodny od aluminium jednak lekki 29 w okolicach 10 kg będzie dobrze przyspieszał i wspinał się. Może się coś pozmieniało w technologii i karbony można uznać za wytrzymałe. Boję się też o żywotność karbonowej ramy, mimo dożywotniej gwarancji wiadomo, że sporo kamieni leci na ramę, bywają też małe wywrotki itp - wydatek nie mały dla mnie, ale jeśli przesadzam z obawami to piszcie. Jeśli macie jakieś typy w sprawdzonym karbonie w tej cenie napiszcie. Mam nadzieje, że nie odpiszecie za szybko bo pogoda super i pewnie wszyscy na dwóch kółkach w terenie, a nie przed komputerami, pozdrawiam
  9. Miałem Kellysa, niestety nie poleciłbym ich wtedy i chyba i teraz. Jak 9 lat temu były ciężkie to i teraz widzę, że się nic nie zmieniło. Do tego sporo problemów miałem z kołami bo wyginały jak tylko zjechałem z drogi asfaltowej, ramy też nie były wybitnie wytrzymałe i pękały na spawach (ja na szczęście nie miałem takiej przygody). Może gdzieś im się wkradł jakiś czeski błąd w obliczeniach i projektach
  10. 176 cm wzrostu, ale mam 29HT Treka rozmiar 17,5" (najmniejszy z 29er) i daję radę. Dziś w zasadzie miałem przygodę z rowem, który z 26" przejeżdżałem bez problemu, a z 29" poleciałem na rurkę... Fakt nie byłem na tej trasie od czasów 26 i jest to kwestia przyzwyczajenia do 29 i techniki, ale wiem w czym rzecz Wolę zostać przy 29 ponieważ bardzo ładnie leci jak tylko go rozpędzisz, na 2016 rok niektóre marki idą w 27.5+ co ma zapewnić lepszą przyczepność, ale chyba 29 nadal zostanie moim faworytem. Na samym początku tematu pisałem, że to ma być 29 full, albo lekki 29 HT karbon jeśli nie znajdzie się odpowiedni Full 29 do XC - na razie nie podaje się i szukam fulla.
  11. Opieram się na razie na tym co znajdę w internecie więc: - koła Giant P-XC 2 29er ważą 2111g http://www.bikerecyclery.com/new-29er-wheelset-giant-p-xc2-15mm-qr-8-9-10-speed-32-spoke-black/ - koła DT Swiss X 1700 Spline Two 29 ważą 1680g http://www.dtswiss.com/Wheels/MTB-Wheels/X-1700-Spline-TWO-29 Na stronie Gianta polska nie widze w specyfikacji podanej wagi tylko puste pole, gdzie tą wagę znalazłeś ?
  12. W moim Treku też był czas na zarejestrowanie i pierwszy serwis po 500 km, które zlecały po paru dniach. Trek ma też gwarancję dożywotnią na ramę HT, ale na fulle i carbon już nie. W gwarancji jest też zapis "Niniejsza gwarancja całkowicie traci ważność w przypadku jakichkolwiek modyfikacji ramy, widelca lub komponentów" dlatego pytam o Gianta. http://www.trekbikes.com/pl/pl/suport/warranty/ <- gwarancja Treka, a w tytule powinni napisać "Mamy Cię" Mimo takiej gwarancji dobrze mi się Trekiem jeździ, ale pewnie do czasu tfu tfu tfu awarii Przypomniało mi się, że Trek też robi akcje wymiany wadliwych serii i informuje nabywców o tym mailem. Jakiś czas temu dostałem informację, że należy mi się kupon rabatowy o wartości 75 zł na akcesoria Bontrager jeśli ośka przedniego koła będzie do wymiany z powodu wadliwej serii oraz wymienią ją od ręki w serwisie na nową.
  13. #phoe jak wygląda gwarancja i serwis Gianta, ile lat dają gwarancję na ramę z zawiasem ? W Anthem X 29er niech zostanie napęd i hamulce SLX, ale od razu chciałbym wymienić koła na lżejsze i nie wiem czy nie koliduje to z gwarancją ramy. Zaczyna mi się też podobać Giant Anthem 27.5 1 , ale sam nie wiem czy chciałbym zrezygnować z 29. Poszukam sklepu, w którym mógłbym zobaczyć i przymierzyć się do obu tylko, że ostatnio tylko work work... #bzx Radon i Canyon kuszą na pewno wyposażeniem. Canyon jest moim faworytem jeśli chodzi o wygląd roweru/ramy tylko, że nie zamierzam z nim startować w konkursie piękności
  14. Jeśli Radon to model Skeen 29 9.0 wygląda ciekawie ze specyfikacji, a po rabacie kosztuje 2250 Euro + wysyłka co da 10000zł. Około 1000 zł więcej niż Canyon, ale za to wyższej klasy amortyzator, pełen napęd XT, hamulce XT, lekkie koła i do tego ta waga... do 12 kg wliczając pedały w 18" ramie. Wszystko super poza tym, że nie znam ramy i nie wiem jak ona wypada w porównaniu z innymi markami. Tu i w Canyonie nie jestem pewien jak będzie z serwisem i częściami zamiennymi - jak szybko dostanę, w jakiej cenie i czy w ogóle dostanę po kilku latach części zamienne do ramy, wahacza i łożyska. Mogę dopisać na razie Radona na równi z Canyonem, ale zobaczymy jakie opinie będą o tym modelu.
  15. W takim razie dzięki Wam chyba idę w dobrym kierunku. Czytałem, że na Anthem na 27,5 jeździ się rewelacyjnie, ale 29 już nie jest taki dobry przez rozmiar koła. Chciałbym wygrać maraton jednak daleko mi do tego, amatorsko pojechać dla zabawy i rywalizacji, czemu nie? Są też tacy co się dziwią po co tyle osób jedzie w maratonach skoro tylko 3 staje na podium
×
×
  • Dodaj nową pozycję...