Skocz do zawartości

Robert17

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    21
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Robert

Osiągnięcia użytkownika Robert17

Świeżak

Świeżak (1/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

0

Reputacja

  1. Ja w prawdzie już po. Ale wie ktoś może coś na temat Crossowego Krossa Move? Z tego co widzę po stronie firmy to jakaś taka specjalna wersja dla Go Sportu. Czy ktoś może ma lub miał kontakt, bo na stronie krossa (http://www.kross.pl/pl/go-sport/move) jak i GoSport (http://www.go-sport.pl/rowery-crossowe/242-move.html) bardzo mało informacji na ich temat. Tak sobie z ciekawości trochę pytam, bo cena 1799 ale dziś widziałem w BlueCity w Warszawie za 1499. Może nie 1,8tys ale może 1,5tys jest wart? Ale tu właśnie pytanie czy ktokolwiek coś o nich więcej wie, bo znalezienie specyfikacji jest trudne.
  2. Co do tego miesiaca to nie tak doslownie. W domu mam miejsce na jeden rower a stoja dwa wiec to tak na spokojnie raczej. Na razie jezdze na starym i jeszcze jest dobrze wiec po prostu dalem sobie czas na spokojne rozeznanie. Nic mnie nie cisnie wiec raczej na spokojnie do tego podchodze. A poza tym to pewnie nie caly kiesiac ;-) Dzieki za odpowiedz co do wielkosci. Tak tez sie sklanialem ale tak tez zamawiam w takim razie.
  3. No dobra męska decyzja. Miesiąc marudzenia starczy. Trzeba się zdecydować i jednak Lazaro, nie będę sobie mieszał trudno. Ale jeszcze o rozmiar spytam choć tu raczej bez wątpliwości. Będzie chyba 17. Mam 172 cm (na stronie piszą, że do 174 to 17 więc tak na styk). Lazaro z poprzedniego roku w wymiarze (A) czyli tym od podłoża ( http://www.forumrowerowe.org/gallery/image/18279-intv3men2014wymiary/ ) do ramy ma 77 lub 80 cm. Mój poprzedni miał 77/78 i był dobry. Może mogło by być ciut mniej luzu ale chyba nie ma co kombinować? Inne wymiary ( 57 lub 60 w przypadku u mnie było 57. A wymiar © 68 i 70 w starym 65/66 mniej więcej. Boję się, że ten 17 taki dziwny geometrycznie jest jak ktoś porównał trochę do damki. Ale one ogólnie takie chyba są teraz? Chyba nie mam co główkować i brać tą ramę 17?
  4. Może to i powinno być łatwe i jest łatwe ale poprzedni rower miałem bardzo długo i dla mnie to nie zakup na chwile zważywszy, że znam się tylko teoretycznie i to trochę. Szkoda, że nie kupiłem Lazaro od razu jak się zdecydowałem już by był może bym ponarzekał ale było by po herbacie a tak przyszedł ten Eris i Lazaro z tarczami i mi namieszały w głowie Tak na marginesie to wizualnie wszystkie mają coś nie tak. Nie lubię czarnych z białym widelcem jak w Lazaro ale z kolei ten Eris jest tak strasznie poobklejany nazwami, że po prostu źle to wygląda. Tu nie ma co dyskutować, bo jest to tak indywidualne co się komu podoba. Ale akurat wygląd u mnie nie jest najważniejszy, bo i jeden i drugi mają wady A gdybym się uparł na Lazaro (bo jednak biały mnie kusi nie wiedzieć czemu) to do jazdy pewnie max na raz 50km, może 100-150 w tygodniu w kilka miesięcy wakacyjnych. Bo rower to dla mnie rozrywka. Na co dzień inne sporty uprawiam on jest tylko rekreacją. W zeszłym roku chyba tylko raz w dużym deszczu wracałem. Czy dopłacenie 290 zł w ogóle ma sens? I czy te konkretnie hamulce są tyle warte?
  5. Ja się nie znam to się zapytam. Gdzieś czytałem, że jak tanie hydrauliczne to lepiej zwykłe a gdzie indziej, że każde hydrauliczne lepsze. Jak to jest tu z tym Lazaro? Założyłem sobie rower do 2 tys i jak się okazało, że można mieć wystarczający na moje potrzeby za 1400 zł to super ale nadal jednak mam odżałowane te 2000. Czy warto dokładać tych 290zł do hydraulicznych? Bo widzę, że tu jest ten Disc ale to dyskusja trwa co lepsze to na coś trzeba się zdecydować więc pewnie zostanę przy Lazaro (choć to wcale nie takie pewne) tylko czy warto dołożyć co by nie było 20% więcej tylko dla hamulców?
  6. A posiada może ktoś wymiary tego Lazaro Integral V3 z 2015? Napisałem do sprzedawcy ale niestety nie odpowiada. A może ktoś już kiedyś dostał takowe? Dobra znalazłem wcześniej przegapiłem. Teraz google pomogło. Tu na forum było http://www.forumrowerowe.org/topic/90215-rama-jak-dobrac-rozmiar-ramy/?p=1644654
  7. Nie szukam podobnego pisałem tylko, że nie jestem w stanie tego ocenić nawet jak mi się dobrze jeździło. A co do przymiarki do podobnego to jak się chce kupić w internecie to mogę znaleźć w sklepie jakiś 17 czy 19, ale ciężko określić czy to jest taka czy inna rama, tak? Bo nawet jak gdzieś znajdę długości poszczególnych elementów tego Integrala to ciężko chodzić po sklepach i wszystko mierzyć aby się dopasować. " Jak chce znaleźć wygodny rower to musi się do niego przymierzyć a nie szukać podobnego." do niego będę mógł w domu a inne jak pisze kolega "Sam rozmiar ramy mało mów". Tego się nie da pogodzić z zakupem roweru który wszyscy polecają ale jest tylko do kupienia w internecie czy będzie wygodny bez doświadczenia w jeździe na iluś tam rowerach i tak nie będę wiedział czy to dl mnie dobre czy nie. Niemniej popatrzę w sklepach jeszcze chociaż same ramy ale i tak zakupię trochę w ciemno pewnie nie znając roweru.
  8. Chce kupić Lazaro Integral, każdy wie o co chodzi. I mam pytanie co do ramy co też raczej oczywiste. Więc tak. Mój poprzedni rower miał rozmiar, no właśnie nie bardzo wiem ile. To rower Atala kupiony ok 1995 roku i jakoś do czasu jak jeździłem nie robiło mi to różnicy jaka rama. Gdzieś czytałem, że rozmiar to ogólnie długość "pionowej rury w ramie" i u mniej jest to ok 50cm czyli no właśnie wtedy to były chyba tylko rowery i rowery górskie, bez większej klasyfikacji? Więc nie wiem czy to cokolwiek mówi i da się na tej podstawie coś wywnioskować? Ogólnie mam 172cm a poprzednia pozioma część ramy znajdowała się na wysokości 77cm i miałem tam minimalny 1-1,5, może 2cm zapasu do krocza. W Lazaro na 172 cm polecają ramę 17 ale po 174 już 19. Niby się łapię ale jednak na styk. Jak widać po moim rowerze nie mam specjalnego doświadczenia i preferencji co do wielkości ramy. Czy jednak lepiej ew mieć za małą czy za dużą?
  9. Co do serwisu to i ja do nich napisałm, bo dobbrze wiedzieć jakie są warunki. I odpowiedzieli od razu następnego dnia z rana. Później jeszzce im podziękowałem za odpowiedź i też dnia nie musiałem czekać więc kontakt był bardzo dobry. A to było z 13-15 marca, więc przed chwilą. Na serwis odpowiedzieli mi tak: "Gdyby cos się działo z rowerem kierujemy Pana do serwisu, serwisy mamy w miejscowościach powyżej 50tys mieszkańców."
  10. Ja jeszcze co do tego Integrala i 2014 i 2015 na aukcji, że to pomyłka. Możliwe ale na poprzedniej przy liczbie biegów było 3x9 27 speed, a teraz jest 24 speed. Pomimo, że wcześniej w opisie w obu mowa o "ALIVIO 27-biegowego w wersji na 2015 rok". To czy aby na pewno to jest błąd? Manetki też są podane na mniejszą ilość biegów, z kolei kasety są podane jako takie same. Na razie nie kupuje więc nie ich nie podpytuje. Ale jednak jak ktoś kupuje to może lepiej dopytać? edit. Mechanizm korbowy też inny.
  11. Aha. I mają nawet swoją stronę jednak. Dzięki. Po prostu poprzedni rower starczył mi na prawie 20 lat. Ten może będzie jednak krócej niemniej to nie na sezon czy dwa. A formuła, że za 1,5 tys sprzedają coś co jest warte 2,5 tys jest z boku patrząc dziwna. Ale rozumiem i w takim razie wezmę go jeszcze bardziej pod uwagę i niebawem skieruje się do sklepu. Jeszcze raz dzięki za wyjaśnienie jak to z nimi jest.
  12. Ciut nie na temat. Ale nawet może bym się skusił na zakup przez internet, bo tak wszyscy zachwalają ten Lazaro Integral V. Ale jest tylko na allegro? Jest tam informacja, że to rower polskiej firmy i super bo to zawsze plus. Widzę po zdjęciach, że masa z was ma. A osprzęt jak dla laika faktycznie niezły. Ale gdzie jest haczyk? Tzn kto je produkuje, bo jakoś nawet strony internetowej nie ma tej firmy a kupić go można praktycznie tylko u jednego sprzedawcy na allegro. Jak pisałem masa forumowiczów go kupiła i chwali ale hmm... Czy może ja nie znalazłem strony producenta na przykład? Bo zastanawiam się nad kupnem tak ok 2tys i ten robi faktycznie wrażenie jak na kogoś kto się nie zna specjalnie na tym.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...