Skocz do zawartości

Hedo77

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    24
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Horacy
  • Skąd
    Koszalin

Osiągnięcia użytkownika Hedo77

Uczeń

Uczeń (2/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

0

Reputacja

  1. Konkretnie i rzeczowo !! Po prostu myślałem że po zamontowaniu adaptera z podkładkami z zestawu, wszystko będzie idealnie pasować, ale chyba po prostu jestem zbyt wygodny hehe No to lecę do piwnicy szukać podkładek ! Dzięki Panowie
  2. Witam, po raz kolejny muszę prosić o kilka rad, mianowicie wymieniłem na przodzie tarczę 180 mm, automatycznie kupiłem adapter pod ten rozmiar. Dzisiaj przy próbie montażu, okazało się że adapter nie pasuje, ponieważ po przykręceniu zacisk zbyt głęboko wchodzi na tarczę i praktycznie blokuje jej obrót. Hamulce to juicy five, tarcza oryginalna avid-wska 180 mm, a adapter to ten : No i zgłupiałem, czy rozwiązaniem będzie kupno tego adaptera : http://allegro.pl/adapter-pm-pm-na-przod-do-traczy-180mm-pewny-i4979194822.html W sumie od czego jest zależne, jaki trzeba wybrać adapter, bo i tu i tu napisane jest że pasuje do tarczy 180 mm, również do mocowania PM, a jednak kształt całkowicie się różni. Pomóżcie !!
  3. Hedo77

    [Juicy5] Zablokowane tłoczki....

    Jestem "w gorącej wodzie kąpany", na spokojnie wszystko przeczyściłem i zmontowałem, okazało się że tłoczki wymagały "rozruszania". Po tej operacji wszystko jest w porządku i działa wyśmienicie. Wybaczcie zamieszenie i dzięki wszystkim a rzeczowe odpowiedzi !
  4. Witam, zakupiłem używany komplet Avidów Juicy five, wyciągnąłem je z paczki i bez namysły ścisnąłem klamkę hamulca, co spowodowało zetknięciem się klocków, które już pozostały ściśnięte , z trudnością je rozepchałem ale po ponownym wciśnięciu klamki znowu się zakleszczają i nie odpuszczają..... Założyłem je na tarczę i zaciskają się na niej, bez żadnego cofania,co może być tego przyczyną, co należy z tym zrobić ? Pozdrawiam
  5. Witam, mam pytanie jaki zestaw smarów zakupić na nowy sezon, szukam najlepszych specyfików, do których nie będzie się kleił syf i nie będzie się zbierała "smoła".
  6. Ok, więc gdzie polecacie serwisować amortyzatory ? Chce wysłać damper i przedni amortyzator Manitou do serwisu, tylko gdzie najlepiej ?
  7. Dzięki wszystkim za szybkie odpowiedzi. Wiem, że czeka jeszcze mnie sporo nauki co do obchodzenia się ze sprzętem, ale o to w tym chodzi. Szybciutko zakupuje pompkę
  8. Dzięki za podpowiedz, więc wszystko się zgadza, sag jest wyraźnie większy, ale nie jakoś tragicznie. Czyli wystarczy zwiększyć ciśnienie ? Sam sobie z tym poradzę ?
  9. Wybacz, ale co to znaczy "sag" ? Więc jak zblokuje amortyzacje dampera na sztywno, a on blokuje się w połowie tłoka, to co jest tego przyczyną ?
  10. Witam, mam pewien problem ze swoim leciwym manitou, mianowicie zauważyłem że wycieka trochę oleju z prawej goleni i ścieka on na lagę, nie ma sporego wycieku ale jednak musi być jakaś nieszczelność. Mało tego, manitou bardzo słabo amortyzuje nierówności i słuchać ciche stukanie podczas amortyzacji. Co mogło się popsuć w nim ? Czy opłaca się go serwisować, jeśli tak to jakie mogą być koszta i gdzie wysłać ten sprzęt, bo u mnie w Koszalinie raczej nie ma serwisów które podejmą się tego zadania. Pomocy.
  11. Witam, na mijający już sezon, zakupiłem pierwszy raz rower z pełną amortyzacją i jestem zielony w serwisie damperów. Mianowicie, wczoraj zauważyłem że mój damper Fox float R, po przykręceniu go na "sztywno", tłok dampera zatrzymuje się w połowie swojej długości, to oznacza że w amortyzatorze spadło ciśnienie ? Ogólnie czuć, że amor wolniej odpija podczas amortyzacji, ale nic nie cieknie i nie wydaje dziwnych dźwięków. Więc jak myślicie, czy potrzebuje on ogólnego serwisu ? Czy co mam z nim zrobić ?. Pozdrawiam i czekam na odp.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...